pp10 menossa, päivät ovat menneet melko nopeasti, ja nyt rupes jo jännittämään lähestyvä testipäivä eli 14.6 !
Menen verikokeeseen heti aamusta, en tiedä tuleeko työpäivästä yhtään mitään jos vasta iltapäivällä saa tietää tuloksen.....aargh!!!
Pelottaa että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä, mulla neljässä inseminaatiossa jäivät kierrot todella lyhyiksi, ja vuoto alkoi aina pp9-11. Vessareissut ovat aikamoista piinaa siis.
Tuntemuksia mulla on edelleen pientä alavatsan jomotusta, mutta sitä ei ole kokoajan, eilen ja tänään hieman menkkamaista juilintaa ajoittain ( yleenä ennen menkkoja ei ole mitään tuntemuksia, vaan vasta kp1 pitää ottaa särkylääkettä). Tänään keskellä päivää iski ihan kamala väsymyskohtaus että oli pakko nukkua 2 tunnin päiväunet...
Elina : mites sulla menee, onko mitään oireita? Meinaatko tehdä kotitestin vai menetkö verikokeeseen?
Mai 68:lle onnea hienoista alkioista!! Tästä se lähtee,parin viikon odotus. Lähetän sulle hurjasti plussasäteitä ja vauvaliimaa mukaan että pikkuinen(set) tarraisivat lujasti kiinni =)
Angelina : mites olet pärjännyt loppujen pistosten kanssa? Mulla oli vatsanahka niin mustelmilla että mieskin ihan pelästyi
Olo on ollut kyllä kuin narkkarilla ja ihan hirvittää tämä hormonien määrä mitä sitä on kehoonsa pistänyt viimeisen puolen vuoden aikana,mulla nuo 4 inseminaatiota mukaanlukien. Toivotaan nyt että kaikesta huolimatta palkintona olisi se oma nyytti !!