Hei!
Eilen oli punktio ja kaikki meni hyvin. Reagoin yleensä hyvin voimakkaasti alavatsakipuihin, mutta ilmeisesti coctailit oli kohdillaan...; tosi helppo juttu, kaksi pientä nipistystä ja siinä kaikki. Sieltä saatiin talteen kuusi ja tänään saan iltapäivällä tietää, että miten ne ovat lähteneet kehittymään ja ovatko hedelmöittyneet.
Tänään aloitin Luget aamusta, paikallisesti 2 kapselia aamuin illoin. Torstaina on alkion siirto, mikäli ne ovat sitten hedelmöittyneet ja lähteneet jakautumaan.
Tuulia, irroituspiikki oli mulla Pregnyl, 10.000 yksikköä. Hyvin sen laitto sujui. Mitään sivuvaikutuksia en huomannut.
Maariaa, sulle isot kiitokset kannustuksesta ja peukkujen pitämisestä! Toivottavasti teillä tämä kolmas kerta toden sanoisi! : :hug:
Tämä koko prosessi on ollut mulle käsittämättömän helppo! Olin varautunut mielialanvaihteluihin, raivareihin, kipuihin, turvotukseen jne, mutta ei mitään. Eli näin se voi joskus mennä. Elimistömme taitaa reagoida hyvin erilailla meillä noihin aineisiin. Ja silloin kun se reagoi, niin ei varmasti ole helppoa. Voin vain kuvitella, että mitä nuo mielialan vaihtelut ovat itselle, saatika sitten kumppanille.
Ainoa, mikä on mulla ollut vähän tavallisuudesta poikkeavaa on ollut väsymys. Alavatsa oli kyllä jonkinverran turvoksissa piikittelyn ansiosta, mutta vielä sain housut laitettua kiinni.
Torstai on toivoa täynnä