Eilisestä poistetusta ketjusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kielletty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kielletty

Aktiivinen jäsen
29.03.2008
7 796
1
36
Koska niin (yllättävän) moni on ollut meidän kohtalosta huolissaan, niin tulen nyt kirjoittelemaan tämän hetken kuulumisia...

Väännettiin miehen kanssa asioista kättä netin välityksellä aamuun asti, ja sovittiin lopulta että selvitetään käytännön asiat nyt viikonloppuna kahden kesken. Ollaan se kyllä toisillemme velkaa, onhan meillä yhteinen lapsi ja yhteishuoltajuus, ja vähän kirjoitettua historiaakin.

Ties monennenko kerran, vaikka tilivelvollinen en varsinaisesti olekaan, niin sanon nyt vielä että tämä juttuhan oli niinsanotusti se viimeinen naula arkkuun. En ole tehnyt mitään päätöksiä löyhin perustein, vaan tällaiset asiat ovat hiertäneet meidän suhdettamme jo pidempään. Jos näkisin mitään kipinää suhteen jatkamiselle, varmasti tekisin niin, sillä olisihan se helpompaa.

Nyt kuitenkin tuntuu siltä että tilanne vaatii näinkin radikaaleja toimenpiteitä kuin ero ja erilleen muuttaminen. Paljon on asioita selviteltävänä, mutta uskon että aamun tuodessa viisautta molempien päähän, saamme puhuttua asioista niinkuin aikuiset ihmiset.
Nuoriahan me olemme, mutta olemme myös pienen lapsen vanhempia ja vastuussa siitä että asiat alkaa rullaamaan edes jollain tapaa.

Kiitos kaikille keskusteluun osallistuneille, ja erityisesti niille, ketkä tarjosivat täysin vieraille ihmisille apua parhaansa mukaan. Jos tästä jotain hyötyä oli, niin se, että olen alkanut taas luottaa yhteisön voimaan.
Oli niitäkin ketkä olivat sitä mieltä että koko aloitus oli pelkkä vitsi, enkä syytä teitä siitä. Keskustelu meni loppupeleissä vähän turhankin värikkääksi ja ulkopuolisia tahoja revittiin kenenkään sitä tahtomatta mukaan, ja siitä olen pahoillani. Sekin asia on kuitenkin jo selvitetty.

Jahas, tässä nyt uusin selostus sitä kaivanneille, jatketaan harjoituksia ja pidetään kahvipannut kuumina, arvon naiset.

kielletty &
pompom

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Myönsi kai sun mies nyt noi jutut?

Sä kyllä pärjäät, muistat sen vaan sit niinäkin päivinä, kun tuntuu liian raskaalta. :hug:

Noh, se nyt ei yllättänyt että sen suhtautuminen asioihin oli sitä luokkaa että hän ei ole tehnyt mitään, ja miten kaikki pitävät minua täysin naurettavana, jos eroamme hänen hyvän vitsinsä takia. Yritin siinä sitten valaista että ehkä tämä nyt ei ole taas tästä yhdestä kerrasta kiinni, vaan siitä että meidän suhteessa ei ole minkäänlaista luottamusta koska aiemmin ollut vastaavankaltaisia ongelmia, joista konkreettistakin näyttöä.

Ja taaas tullaan siihen että koko hommahan oli vitsi. Tuota piti sitten vääntää aamukuuteen asti. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:

Sä kyllä pärjäät, muistat sen vaan sit niinäkin päivinä, kun tuntuu liian raskaalta. :hug:

Noh, se nyt ei yllättänyt että sen suhtautuminen asioihin oli sitä luokkaa että hän ei ole tehnyt mitään, ja miten kaikki pitävät minua täysin naurettavana, jos eroamme hänen hyvän vitsinsä takia. Yritin siinä sitten valaista että ehkä tämä nyt ei ole taas tästä yhdestä kerrasta kiinni, vaan siitä että meidän suhteessa ei ole minkäänlaista luottamusta koska aiemmin ollut vastaavankaltaisia ongelmia, joista konkreettistakin näyttöä.

Ja taaas tullaan siihen että koko hommahan oli vitsi. Tuota piti sitten vääntää aamukuuteen asti. :snotty:

:hug: Huokaus. Raskasta, jos toinen ei myönnä mitään. Mä uskon että sä kyllä tiedät mistä puhut, jos oot tota jo pidempään kattellu.

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:

:hug: Huokaus. Raskasta, jos toinen ei myönnä mitään. Mä uskon että sä kyllä tiedät mistä puhut, jos oot tota jo pidempään kattellu.

Kiitos. Tuo eilisen ketjun aloittaminen olikin oikeastaan ihan itseäni varten, että muistaisin mistä puhun. Ja mitä tiedän. En mie tahdo unohtaa sitä että ihminen jota rakastan, on loukannut minua.

Mulla kanssa mahdollisesti ero edessä miehen käytöksen takia. Saanko kysyä mitä miehesi teki, jotta olette tuohon pisteeseen päätyneet? Minunkin mies onnistuu omassa päässään kääntämään aina kaiken mun syyksi :(

Pikaiset, pikaiset....

Tultiin pojan kanssa kotiin, ajatuksena että puhutaan lähinnä käytännön asioista.
Eihän siitä luonnollisesti mitään tullut, mies sitä mieltä että ero olisi täysin päätön ratkaisu sillä "sinä vain kuvittelet sen, olethan masentunutkin". Tuota ehkä noin viisikymmentä kertaa tunnin sisään. No edelleen, tiedän kyllä tarkalleen mistä puhun, joten nuo yritykset saada miut syyttämään jälleen kerran itseäni oli jokseenkin tuhoon tuomittuja.

Niin ja koko homma on kuulemma edelleen pelkkä vitsi. Voi olla että on ollutkin, mutta mielestäni on vähintäänkin paheksuttavaa kirjoitella täysin tuntemattomille tytöille tällaisia vitsinä murjaistuja treffipyyntöjä kahden aikaan yöllä, varsinkin kun on vasta ihan äskettäin taasen puitu kotona näitä luottamuspula-asioita.

Toistaiseksi ainakin on ihan rauhallista, sormuksia ei ole kummallakaan, mutta sovittiin alustavasti että asutaan täällä vielä vuodenvaihteeseen vauvan kanssa. Tässähän on nyt siis se ongelma että minä ja vauva muutetaan toiseen kaupunkiin joten isän ja pojan tapaamiset hankaloituvat huomattavasti. Kuitenkin tuntuu siltä että voi toisaalta tehdä ihan hyvää, että omistautuu sitten sovittuna aika sitten ihan kokonaan pojalle, ja opettelevat tuntemaan toisensa.

Mutta nyt tää lähtee unille, yö meni tosiaan valvoen, joten nyt uni maistaa...

Ps. Käytiin pojan kanssa tänään muuten ensimmäistä kertaa saunassa, nauroi katketakseen suihkun alla, äidin ilo ja onni :heart:

mulla on nyt semmonen tunne ettette enää minnekään muuta kun olette takasin kotiin menneet...teette sovinnon ja elelette sovinnolla muutaman kuukauden ja sitten teille tulee uusi kriisi...näin sanoo 40v.tämän kaiken ja paljon muutakin kokenut vanha akka...muista nämä sanat...tulen seuraamaan teidän tarinaa..yleensä mulla on ikävä kyllä tapana olla oikeassa...se sun bambisilmä lumoaa sinisilmän uudelleen:(...voimia kovasti kuitenkin sulle toivotan.

Alkuperäinen kirjoittaja mia:
mulla on nyt semmonen tunne ettette enää minnekään muuta kun olette takasin kotiin menneet...teette sovinnon ja elelette sovinnolla muutaman kuukauden ja sitten teille tulee uusi kriisi...näin sanoo 40v.tämän kaiken ja paljon muutakin kokenut vanha akka...muista nämä sanat...tulen seuraamaan teidän tarinaa..yleensä mulla on ikävä kyllä tapana olla oikeassa...se sun bambisilmä lumoaa sinisilmän uudelleen:(...voimia kovasti kuitenkin sulle toivotan.

No näinhän minäkin rehellisesti ajattelen. Nuoruuden suuria tunteita ja isoja draamoja. Kamalaa on elää suhteessa, jossa on luottamuspulaa ja yhtä vaikea lähteä kun kumminkin rakastaa. Siinä vaiheessa kun ei enää välitä toisen touhuista, on lähteminen mahdollista.

Voimia kuitenkin toivottelen ap:lle kovasti, enkä tarkoita sanomaani millään pahalla, sympatialla lähinnä.

Yhteistyössä