valvon jo klo 3.05

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikukkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

unikukkeli

Vieras
valvoin siitä asti. Tätä nyt jatkunut pitkin syksyä säännöllisesti. välittömänä syynä lapsen unihäiriöt, joihin vasta kuukauden päästä apu leikkauksella. Jaksaminen alkaa olla rajoilla. Nyt on edessä tärkeä tentti viikon päästä ja tässä nyt valvotessa keksin yhtäkkiä että jos siirretään leikkaus nyt lähipäiville, niin saa tämäkin perhe unta, mutta sitten kusee muut asiat. Aina ei voi voittaa. Ja tämä ei vättämättä terveen ihmisen puhetta, jolla on "pieni" univelka. olen aina ollut herkkäuninen, ja oon kateellinen ihmisille ketkä huoletta nukkuvat vaikka tankki ajaisi päältä. On minulla lääkettäkin, siitä ei tosin ole apua kovasti enkä toisaalta haluaa ruveta syömään niitä. Että sellaista..

Mä kans aloin miettiä broilerinkoipi11:n vauvan valvomista. Toivottavsti pian helpottaa.
Varmasti rankkaa :hug:

mikä broilerinkoiven vauvaa vaivaa? itse tein juuri tuon aloituksen korvatulehduksesta.. Miten te jaksatte? Ajatteletteko, että kyllä se joskus helpottaa?

joo, meillä ei mikään vaivaa, muu kuin se että vauvan päivä/yörytmi on aivan sekaisin. Ja huomannut että vauvan piirre vain on että "Päivä"unet on muutamat torkut pitkin päivää, ja yöunet sitten noin 12-16 tuntia putkeen heräten 4 tunnin välein syömään. Ei tuossa mitään, kunhan kääntyisi ympäri. Yritän tässä koko ajan pikkuhiljaa saada sitä käännettyä, välillä se kääntyykin, että nukkuu ilta kympistä aamu kymppiin, mutta kääntääkin sen itse taas.. Nyt valvoo aina aamuun joka päivä vain pidemmälle ja pidemmälle (jolloin "yö" unet jatkuvat aina myöhempään ja myöhempään iltaan) joten ajan kanssa odotan että valvominen siirtyy niin että se alkaa aamulla tai aamupäivällä ja niin päin pois. Seuraava ongelma onkin sitten se että mten se saadaan siinä pysymään..

Mutta kiitos KOVASTI tsempeistä :) !

Yhteistyössä