?
..
Vieras
Hyi järkky, minkä näköiset takki ja laukku. Koru myös todella mauton. Samalla rahalla saisi jotain tyylikkäämpääkin..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä mielummin näytän venakoksi, kun pistän marimekko päälle ja kuljen niin
en todellakaan halua näyttää tulipuvun mammalta. Hyi helvetti. Sellainen mun pukeutumistyyli ja sellaiseksi se säilyy. Myös kun käyn bailamaasa pistän jopa 30 nä Suoer mini minimekko missä kaikki näy. Jos vaan en ihan vanhalta näy, onneks kuulema vieläkin näytän että olisin ale 18
. Ainakin kun viimeksi otin lävistys he eivät uskoneet että olen edes 16 v, pyysivät papereita ja järkytyivät että ole 26....
![]()
sossu kulta ei mun elämään puutuvaan ne auta nyt että mun esikoinen saa tukioptusta venäjäksi ja suomeksi
. Sekä ootko hullu? Kuka puutu pukeutumistyylin takia?
Mä ainakin haluan aina olla seksikäs. On 3 lasta tai 13. Paitsi meillä on pian 5 lasta
![]()
sossu kulta ei mun elämään puutuvaan ne auta nyt että mun esikoinen saa tukioptusta venäjäksi ja suomeksi
. Sekä ootko hullu? Kuka puutu pukeutumistyylin takia?
Mä ainakin haluan aina olla seksikäs. On 3 lasta tai 13. Paitsi meillä on pian 5 lasta
![]()
sorry mutta seksikäs olenkoska vaikka missä olenkin minua aina miehet kehuu että seksikäs kroppa ja kauniit kasvot. Jopa monet sano että olen jooko lady gagan näköinen ja jotkut sano että näytän amelialta
![]()
:sorry mutta seksikäs olenkoska vaikka missä olenkin minua aina miehet kehuu että seksikäs kroppa ja kauniit kasvot. Jopa monet sano että olen jooko lady gagan näköinen ja jotkut sano että näytän amelialta
![]()
tuulipukumammat ei tykkää siitä että joku äiti pukeutuu tyylikkäästi
Voi kateellisia![]()