Eilen mä lopetin palstailu:D. Mutta oli pakko tulla taas prkle, kysyä. Onko joku ollut tänään Hm:ssa, nähnyt Versace ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä osta sieltä kanssa kaks mekko ne oli ihan kivat. Milanna Helsingissä Kämpissä yks liike myy aito Versace tuotteet. Nilä paljon ihana vaatteet, laukut, vyöt. Hinta kyllä eri kun h&m liikesä ja ihanampi vaatteet.

Piti vielä sanoa, että onhan nuo luomukset hienoja ja tosiaan Versacen tyyliä, ja kyllä niitä todellakin käyttävät monet ihmiset ympäri maailman, Suomessa ehkä ovat monille "liikaa", kun täällä pitää olla niin vaatimattoman näköisiä, ettei vaan ole liian pröystäilevä.. Mut mitähän Gianni Versace olisi tuumannut ajatuksesta tehdä mallisto H&M:lle.. Veikkaanpa, ettei olisi suostunut moiseen!

siis ihan järkyttäviä rytkyjä. luulenpa ettei noilla räteillä ole juuri muuta yhteistä Versacen kanssa kun se, että niissä on samat suunnittelijat, laatu on silti hm paskalaatua, ja lapset niitä väsää jossain kiinalaisessa hikipajassa. nyt on keksitty laittaa yks nolla perää normaalin 30e maksavan takin hintaa

Kiva, että olet löytänyt mieleisiäsi vaatteita!
Pääasiahan on se, että ostaa vaatteita, joissa on ns. kotoisa olo eli joissa tuntee olevansa oma itsensä. Tällaiselle munlaiselleni tyypille, jonka vaatteet ovat tyyliä Odd Molly tai Chill Norway, nuo Versacen jutut olisivat todella liikaa...:D Jollekin muulle (kuten ap:lle) ne taas sopivat kuin nenä päähän.

[QUOTE="Mä";25053871]Ihan järkkyä. Ootko sää 16 v? Pukeudut ku joku teini. Et näytä yhtään aikuiselta, saatikka oisit kohta 3 lapsen äiti.[/QUOTE] en todellakaan halua näyttää tulipuvun mammalta. Hyi helvetti:D. Sellainen mun pukeutumistyyli ja sellaiseksi se säilyy. Myös kun käyn bailamaasa pistän jopa 30 nä Suoer mini minimekko missä kaikki näy. Jos vaan en ihan vanhalta näy, onneks kuulema vieläkin näytän että olisin ale 18:D. Ainakin kun viimeksi otin lävistys he eivät uskoneet että olen edes 16 v, pyysivät papereita ja järkytyivät että ole 26....:D

en todellakaan halua näyttää tulipuvun mammalta. Hyi helvetti:D. Sellainen mun pukeutumistyyli ja sellaiseksi se säilyy. Myös kun käyn bailamaasa pistän jopa 30 nä Suoer mini minimekko missä kaikki näy. Jos vaan en ihan vanhalta näy, onneks kuulema vieläkin näytän että olisin ale 18:D. Ainakin kun viimeksi otin lävistys he eivät uskoneet että olen edes 16 v, pyysivät papereita ja järkytyivät että ole 26....:D

Apua, mää häpeen sun puolesta :D Ilman tuulipukua voi olla myös tyylikäs. Mee sinne venäjälle noin pukeutuun, täällä sun pukeutumiselle nauretaan, sori vaan. Ulkoiluasuina on muutakin kuin tuulipuvut tai minihameet ja korkokengät :D Voi elämän kevät sun kanssa, oot niin lapsellinen kun olla ja voi. Ihan syystäkin sossu saa puuttua sun elämään.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="Mä";25054050]Apua, mää häpeen sun puolesta :D Ilman tuulipukua voi olla myös tyylikäs. Mee sinne venäjälle noin pukeutuun, täällä sun pukeutumiselle nauretaan, sori vaan. Ulkoiluasuina on muutakin kuin tuulipuvut tai minihameet ja korkokengät :D Voi elämän kevät sun kanssa, oot niin lapsellinen kun olla ja voi. Ihan syystäkin sossu saa puuttua sun elämään.[/QUOTE] sossu kulta ei mun elämään puutu:D vaan ne auta nyt että mun esikoinen saa tukioptusta venäjäksi ja suomeksi:D. Sekä ootko hullu? Kuka puutu pukeutumistyylin takia?:D Mä ainakin haluan aina olla seksikäs. On 3 lasta tai 13. Paitsi meillä on pian 5 lasta:D

sossu kulta ei mun elämään puutu:D vaan ne auta nyt että mun esikoinen saa tukioptusta venäjäksi ja suomeksi:D. Sekä ootko hullu? Kuka puutu pukeutumistyylin takia?:D Mä ainakin haluan aina olla seksikäs. On 3 lasta tai 13. Paitsi meillä on pian 5 lasta:D

Sori vaan mutta susta nyt ei seksikästä saa edes kymmenillä kauneusleikkauksilla eikä tuhansilla versacen vaatteilla.

Ja olen mies.

sossu kulta ei mun elämään puutu:D vaan ne auta nyt että mun esikoinen saa tukioptusta venäjäksi ja suomeksi:D. Sekä ootko hullu? Kuka puutu pukeutumistyylin takia?:D Mä ainakin haluan aina olla seksikäs. On 3 lasta tai 13. Paitsi meillä on pian 5 lasta:D

En pelkkää pukeutumista tarkoita. Oot sairas jotenkin päästäsi. Mun silmissä seksikäs nainen on aivan erinlainen pukeutumiseltasi kuin sun 15 v teini vaatteet :D Tiedän monta monta suomalaista jotka on seksikkäitä ulkosesti, kuin vaatteiltaan, palstallakin niitä muutama on mutta sinä et kuulu siihen :)

[QUOTE="Mä";25054050]Apua, mää häpeen sun puolesta :D Ilman tuulipukua voi olla myös tyylikäs. Mee sinne venäjälle noin pukeutuun, täällä sun pukeutumiselle nauretaan, sori vaan. Ulkoiluasuina on muutakin kuin tuulipuvut tai minihameet ja korkokengät :D Voi elämän kevät sun kanssa, oot niin lapsellinen kun olla ja voi. Ihan syystäkin sossu saa puuttua sun elämään.[/QUOTE]

Taa on taas tata suomalaista suvaitsevaisuutta. Mita vikaa on minihameissa jos ne sopivat ap:n tyyliin? Minihameita kaytetaan muuallakin kuin Venajalla...

[QUOTE="Mä";25054167]En pelkkää pukeutumista tarkoita. Oot sairas jotenkin päästäsi. Mun silmissä seksikäs nainen on aivan erinlainen pukeutumiseltasi kuin sun 15 v teini vaatteet :D Tiedän monta monta suomalaista jotka on seksikkäitä ulkosesti, kuin vaatteiltaan, palstallakin niitä muutama on mutta sinä et kuulu siihen :)[/QUOTE] sorry mutta seksikäs olen:D koska vaikka missä olenkin minua aina miehet kehuu että seksikäs kroppa ja kauniit kasvot. Jopa monet sano että olen jooko lady gagan näköinen ja jotkut sano että näytän amelialta:D

sorry mutta seksikäs olen:D koska vaikka missä olenkin minua aina miehet kehuu että seksikäs kroppa ja kauniit kasvot. Jopa monet sano että olen jooko lady gagan näköinen ja jotkut sano että näytän amelialta:D

Austin_Powers.png

Minä en näe mitään yhtäväisyyksiä Austin Powerssin ja Lady Gagan välillä.

sorry mutta seksikäs olen:D koska vaikka missä olenkin minua aina miehet kehuu että seksikäs kroppa ja kauniit kasvot. Jopa monet sano että olen jooko lady gagan näköinen ja jotkut sano että näytän amelialta:D
:

Miksi sä et ymmärrä että sä et ole kaikkien mielestä seksikäs ja kaunis. Sä olet kasvoiltasi ihan normaalin näköinen, jopa rumakin. Kropaltasi kun 10v lapsi.

Ihana Milanna! Kyllä varmaan näyttää noikin kuteet Milannan päällä tyylikkäältä. Virolaiset naiset ovat tyylikkäämpiä, hoikempia ja kauniimpia kuin suomalaiset naiset. Heissä on se charmi ja itsevarmuus mitä tarvitään näyttääkseen hyvältä oli päällä jätesäkki tai Versace :)

[QUOTE="Mä";25054283]:

Miksi sä et ymmärrä että sä et ole kaikkien mielestä seksikäs ja kaunis. Sä olet kasvoiltasi ihan normaalin näköinen, jopa rumakin. Kropaltasi kun 10v lapsi.[/QUOTE]

Oikeesti, miksi pitää lähteä tälle linjalle, vaikkei Venakko sinun mieleesi ulkonäkönsä puolesta olisikaan?

Minuakin sanotaan usein kauniiksi ja hyväkroppaiseksi, mutta olen tyyliltäni ihan erilainen kuin Venakko. En usko, että ne miehet, jotka pitävät Venakkoa kauniina, pitäisivät minua kauniina, ja sitten taas ne, jotka tykkäävät minunlaisistani, eivät välttämättä pitäisi Venakkoa kauniina. Kyllä tähän maailmaan mahtuu paljon erilaista kauneutta ja erilaisia kauneuskäsityksiä. Ja se on hienoa! Mä en ainakaan haluaisi elää missään Stepfordin naiset -elokuvassa, jossa kaikkien pitäisi olla samanlaisia ja miellyttää kaikkia.

Ja hei, todennäköisesti joku pitää sinuakin kauniina!

Uusimmat

Yhteistyössä