Eilen mä lopetin palstailu:D. Mutta oli pakko tulla taas prkle, kysyä. Onko joku ollut tänään Hm:ssa, nähnyt Versace ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25050173]Mieletöntä agressiivisuutta. Olin vain kiinnostunut, anteeksi.[/QUOTE]

Jos olit ihan vilpitön, niin pyydän syvästi anteeksi sanojani :hug:

Luulin, että olit sama kuin tuo, joka ilmeisen tietoisena asianlaidasta veti koko ap:n verkkokaupan edes mukaan tähän keskusteluun. Sellaiselle vahingoniloiselle pilkkaajalle nuo mun sanat oli tarkoitettu, eli ei ilmeisesti sinulle, anteeksi.

[QUOTE="vieras";25049953]Uskotko tosissaan, että venäläiset yksinomaan ovat tyhjentäneet HM verkkokaupan noista Versaceista? :D

Mutta joo, kyllä tässä tuulipukujen luvatussa maassa onkin parempi pukeutua tavisfarkkuihin ja tavisneuleeseen, ettei vaan vahingossa erotu joukosta ja tule luulluksi joksikin venakoksi...

Voi luoja...[/QUOTE]

Ei todellakaan ainoastaan venalaiset. Taalla Hollannissa moni otti vapaapaivan jotta paase Versace-myyntiin.

[QUOTE="vieras";25050152]Oletko sä niitä katkeria nillittäjiä, jotka elää vain vahingonilosta ja joille ainoa huvi on muiden epäonni? Niin, vain epäonnisten joukossa tunnet olevasi yhtään parempi, koska samanlainen epäonnistuja olet itsekin. Ja miksi olet? Siksi, ettet osaa muuta kuin olla katkera, kateellinen ja nillittäjä.

Suhun ei kukaan viitsi tuhlata edes sääliä.

Ja Milanna: ihanaa, ettet pukeudu Marimekkoon, sä olet ihana juuri tuossa sun tyylissäsi :)[/QUOTE]

Kiitos:D

Hienoja mutta turhan ryssämäisiä. Sullahan on jo mies. Ketä koitat kiihottaa?
Jos olisin nainen, ostaisin.

Itselleni ostin saman moista helyä ja rihkamaa (hupparia, kelloa ja muuta miesmäistä) alle 30€:lla kpl.

Alkuperäinen kirjoittaja Miesnäkökulma;25050333:
Hienoja mutta turhan ryssämäisiä. Sullahan on jo mies. Ketä koitat kiihottaa?
Jos olisin nainen, ostaisin.

Itselleni ostin saman moista helyä ja rihkamaa (hupparia, kelloa ja muuta miesmäistä) alle 30€:lla kpl.

yritän kiihotta muita miehiä, oma miestä, itseä ja lespoja;)

• Tykkää
Reactions: Anatolia
[QUOTE="harmaa";25050358]Kamalia rättejä?:D sanoo ihminen kuka viel joku aika sit myi itse viel kamalempii rättejä...

Ihan hm tyyliä noi sun ostamat vermeet kyl oli.[/QUOTE]

Ei missaan nimessa ole hm-tyylia, vaan nimenomaan versace-tyylia. Laadusta en tieda.

[QUOTE="vieras";25050019]tää on hauskaa kun henkkamaukan vaatteet menee kun kuumille kiville :D laatu ei ole aidon versacen veroista, noissa on vaan SUUNNITTELU tullut kyseiseltä muotitalolta mutta mikään muu ei ole. ne on tehty, niinkun kaikki muukin henkkamaukan tavara, halvalla budjetilla mutta maksavat siksi moninkertaisesti normaaliin tavaraan verrattuna koska pitäähän henkkamaukan maksaa myös versacelle niiden nimen käytöstä ;)

laatu ei ole high street fashionia nähnytkään, valitettavasti.[/QUOTE]

Tätä mä vähän ajoin jo takaa tuolla ekalla sivulla kun laatua mietin.. :)

Toisaalta eikö monet muotitaloistakin ole jo ulkoistaneet tuotantoaan kiinaan, liekö merkki enää tae laadusta. :/

[QUOTE="sama";25050404]Tarkoitan et näyttää silt et ne on tehty halvalla,,, hm kamaa kovemmalla hinnalla ton versace nimen ansiosta.[/QUOTE]

ei se todellakaan oo perinteinen hm kamaa, laatu on ihan toista luokka:D

[QUOTE="vieras";25050019]tää on hauskaa kun henkkamaukan vaatteet menee kun kuumille kiville :D laatu ei ole aidon versacen veroista, noissa on vaan SUUNNITTELU tullut kyseiseltä muotitalolta mutta mikään muu ei ole. ne on tehty, niinkun kaikki muukin henkkamaukan tavara, halvalla budjetilla mutta maksavat siksi moninkertaisesti normaaliin tavaraan verrattuna koska pitäähän henkkamaukan maksaa myös versacelle niiden nimen käytöstä ;)

laatu ei ole high street fashionia nähnytkään, valitettavasti.[/QUOTE]

Onkohan sulla kasitteet jotenkin hukassa, High street fashion -termihan juuri tarkoittaa hm, zara yms. putiikkeja :).

[QUOTE="sama";25050404]Tarkoitan et näyttää silt et ne on tehty halvalla,,, hm kamaa kovemmalla hinnalla ton versace nimen ansiosta.[/QUOTE]

Vaikka olisikin, niin tottakai huippumuotitalon design maksaa ihan eri lailla kuin hm-suunnittelijoiden vaatteet.

Millainen toi kaulakoru on? Kaulapanta vai? Laita kuva itsestäsi se päällä :D

Ihan jännä juttu noi hm:n tempaukset. Omaan tyyliin ei sovi kyllä mikään noista. Kiva kuitenkin että on väriä.

[QUOTE="vieras";25050485]Ne on ihan samaa laatua ja materiaalia kuin muutkin h&m rätit, tehty halpamaissa alkeellisissa oloissa.

Tajuatko että sua on kusetettu, taas.[/QUOTE]

ei ole, mä laadusta sen verran ymmärrän:whistle:

[QUOTE="vieras";25050497]Millainen toi kaulakoru on? Kaulapanta vai? Laita kuva itsestäsi se päällä :D

Ihan jännä juttu noi hm:n tempaukset. Omaan tyyliin ei sovi kyllä mikään noista. Kiva kuitenkin että on väriä.[/QUOTE]

se on sellainen oikeasti aika paksu ja iso:D en mä vitsi taas kuvia ota ja kun jo kapiin kaikki pistin:eek:

[QUOTE="siis";25050330]Kuka sulle on antanut oikeuden tulla ajamaan täältä muita pois?[/QUOTE]

Käräjäoikeus! riittääkö se sulle?

jos itse on niin fiksu et kuuluttaa poistumistaan täällä ja heti seuraavana päivänä on täällä taas, niin hyvin voi asiasta sanoa takaisin.. kannattaako tulla tänne ollenkaan jos ei sitä kestä?
mene sinäkin pois, hus hus...

Käräjäoikeus! riittääkö se sulle?

jos itse on niin fiksu et kuuluttaa poistumistaan täällä ja heti seuraavana päivänä on täällä taas, niin hyvin voi asiasta sanoa takaisin.. kannattaako tulla tänne ollenkaan jos ei sitä kestä?
mene sinäkin pois, hus hus...

onko mieli parempi, kun ajaat jokaista pois täältä... Mitäs sä yksin teet täällä, kun kaikki näköjään häiritse sinulle

Uusimmat

Yhteistyössä