Eilen mä lopetin palstailu:D. Mutta oli pakko tulla taas prkle, kysyä. Onko joku ollut tänään Hm:ssa, nähnyt Versace ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oikeesti, miksi pitää lähteä tälle linjalle, vaikkei Venakko sinun mieleesi ulkonäkönsä puolesta olisikaan?

Minuakin sanotaan usein kauniiksi ja hyväkroppaiseksi, mutta olen tyyliltäni ihan erilainen kuin Venakko. En usko, että ne miehet, jotka pitävät Venakkoa kauniina, pitäisivät minua kauniina, ja sitten taas ne, jotka tykkäävät minunlaisistani, eivät välttämättä pitäisi Venakkoa kauniina. Kyllä tähän maailmaan mahtuu paljon erilaista kauneutta ja erilaisia kauneuskäsityksiä. Ja se on hienoa! Mä en ainakaan haluaisi elää missään Stepfordin naiset -elokuvassa, jossa kaikkien pitäisi olla samanlaisia ja miellyttää kaikkia.

Ja hei, todennäköisesti joku pitää sinuakin kauniina!

Itsehän se kerjää tällä palstalla kehuja, ni välillä tulee ei kehujakin kun ei ole mieleen. Mutta hauskaa perjantaita kaikille :D

[QUOTE="Mä";25054283]:

Miksi sä et ymmärrä että sä et ole kaikkien mielestä seksikäs ja kaunis. Sä olet kasvoiltasi ihan normaalin näköinen, jopa rumakin. Kropaltasi kun 10v lapsi.[/QUOTE] ajattelee miten hieno jos kroppa kun 10v lapsella?:D ei tarvi pelätä että muutun kevääksi yhtäkkiä. Vaati kunnon kasvamista. Onneks olen normaali jopa ilman meikkiä, lyön vetoa että jos sä laitat oma meikitön naama ja minäkin laitan niin Voitan:D, sekä et sä muuta kuvia nähnyt minusta kun meikittömiä vaa;)

ajattelee miten hieno jos kroppa kun 10v lapsella?:D ei tarvi pelätä että muutun kevääksi yhtäkkiä. Vaati kunnon kasvamista. Onneks olen normaali jopa ilman meikkiä, lyön vetoa että jos sä laitat oma meikitön naama ja minäkin laitan niin Voitan:D, sekä et sä muuta kuvia nähnyt minusta kun meikittömiä vaa;)

Kasva aikuiseksi, koita saada itsellesi hyvä itsetunto :) Sun elämä pyörii vaan vaatteiden ja ulkonäön ympärillä. Tolla ei kouluttamaton ihminen pitkälle pötki.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="Mä";25054364]Nii joo mullahan on töissä kamera mukana, ei sun tarvi uskoa :) Mutta usko säkin se että ei toi Milanna mikään hemaisevan seksikäs, kaunis ole. Esim Turkilmas, Fortunate vai miten kirjotetaan on kauniimpia.[/QUOTE] tuntu kun oot tavanut mua livenä että pakotat jokaista uskoamaan että ruma olen:D aika noloa

[QUOTE="Mä";25054398]Kasva aikuiseksi, koita saada itsellesi hyvä itsetunto :) Sun elämä pyörii vaan vaatteiden ja ulkonäön ympärillä. Tolla ei kouluttamaton ihminen pitkälle pötki.[/QUOTE]

Sorry mut mun itsetunto on loistava, jos vaan kilot ei nouse ja jaksan itseä laitautua;).

[QUOTE="Mä";25054423]En ole livenä tavannu, enkä halua tavata :D Kyllä palstan monet kuvat susta on kertonut paljon. Meikki kuvakin susta on täällä nähty :D :D[/QUOTE] voi ei sua. Haukut mut et nähnyt? Mitä se susta kertoo sitten? Että olet tylsistynyt mamma, joka nosta oma itsetunto muiden kustanuksella. Sekä oot nolo, koska mulla ei ollut palstalla ikinä ei siis kertakaan kuva missä olisin meikkatuna:).

Sorry mut mun itsetunto on loistava, jos vaan kilot ei nouse ja jaksan itseä laitautua;).

laitapa kuule itsestäsi kuva,jossa olet laittautunut ( itsehän en siis käytä muuta,kun ripsiväriä,joten mun ei tarvii selitellä miksi näytän siltä ja tältä kuvissa :xmas: ),niin ei tarvii palstalaisten puuttua sun kuviin,joissa olet kotioloissa?vois helpottaa tätäkin eipäs-juupas leikkiä.. :whistle:

[QUOTE="Mä";25054441]Siltä ei kyllä näytä että on. Koko ajan itsensä esiin tuomista, kyselyjä, kyselyjä.[/QUOTE]Täällä harmaailla on näköjään itsetunnon kans ongelmia:). Sääliks käy, jos ei elämään mahtu muuta kun tuolilla istuminen, palstalla oleminen ja jatkuva mun haukkuminen. Vaikka mä tiedän että mulla koht 3 lapsen äidiksi loistava kroppa ja kun synnytän olen taas pieni ja hyvää kroppainen ja kasvot mulla sellaiset jotka ei jopa vaati meikkamista, koska on kaikki kunnossa jopa iho kasvoissa on tasainen;)

voi ei sua. Haukut mut et nähnyt? Mitä se susta kertoo sitten? Että olet tylsistynyt mamma, joka nosta oma itsetunto muiden kustanuksella. Sekä oot nolo, koska mulla ei ollut palstalla ikinä ei siis kertakaan kuva missä olisin meikkatuna:).

:D Ootko oikeesti tyhmä. Kukahan se nolo on tässä. Sä oot varmaan monta vuotta tänne jaellut kuviasi, jos oikein muistan, jossain joskus strippari kuvasi nähty, ni oletko siinä ei laittautuneena. Voi aamen sua. Mun ei tarvi itsetuntoani tuoda esiin kun se on hyvä, sinulla se ei ole. Tuot sitä esiin esim kuvillasi että katsokaa olen lihonut 2 kg, voi aargh, iik. Lopeta itse tuo turha vänkääminen ku sinä se tässä nolo olet.

laitapa kuule itsestäsi kuva,jossa olet laittautunut ( itsehän en siis käytä muuta,kun ripsiväriä,joten mun ei tarvii selitellä miksi näytän siltä ja tältä kuvissa :xmas: ),niin ei tarvii palstalaisten puuttua sun kuviin,joissa olet kotioloissa?vois helpottaa tätäkin eipäs-juupas leikkiä.. :whistle:
En mä palstan takia meikka itseä enkä värjä tukka raskauden aikana. Joskus;)

Täällä harmaailla on näköjään itsetunnon kans ongelmia:). Sääliks käy, jos ei elämään mahtu muuta kun tuolilla istuminen, palstalla oleminen ja jatkuva mun haukkuminen. Vaikka mä tiedän että mulla koht 3 lapsen äidiksi loistava kroppa ja kun synnytän olen taas pieni ja hyvää kroppainen ja kasvot mulla sellaiset jotka ei jopa vaati meikkamista, koska on kaikki kunnossa jopa iho kasvoissa on tasainen;)

Voi sua raasu ku et tajua mitään :D

[QUOTE="Mä";25054364]Nii joo mullahan on töissä kamera mukana, ei sun tarvi uskoa :) Mutta usko säkin se että ei toi Milanna mikään hemaisevan seksikäs, kaunis ole. Esim Turkilmas, Fortunate vai miten kirjotetaan on kauniimpia.[/QUOTE]

Mitä vi#%&# sä muille uskottelet yhtään mitään? Kauneus on katsojan silmissä!

[QUOTE="Mä";25054493]:D Ootko oikeesti tyhmä. Kukahan se nolo on tässä. Sä oot varmaan monta vuotta tänne jaellut kuviasi, jos oikein muistan, jossain joskus strippari kuvasi nähty, ni oletko siinä ei laittautuneena. Voi aamen sua. Mun ei tarvi itsetuntoani tuoda esiin kun se on hyvä, sinulla se ei ole. Tuot sitä esiin esim kuvillasi että katsokaa olen lihonut 2 kg, voi aargh, iik. Lopeta itse Stuo turha vänkääminen ku sinä se tässä nolo olet.[/QUOTE]onko sulla harhoja?:O En ole ikinä strippauskuvia tänne laitanut huhh:D

[QUOTE="Mä";25054493]:D Ootko oikeesti tyhmä. Kukahan se nolo on tässä. Sä oot varmaan monta vuotta tänne jaellut kuviasi, jos oikein muistan, jossain joskus strippari kuvasi nähty, ni oletko siinä ei laittautuneena. Voi aamen sua. Mun ei tarvi itsetuntoani tuoda esiin kun se on hyvä, sinulla se ei ole. Tuot sitä esiin esim kuvillasi että katsokaa olen lihonut 2 kg, voi aargh, iik. Lopeta itse tuo turha vänkääminen ku sinä se tässä nolo olet.[/QUOTE]

Varsinkin toi tarve haukkua muita, kertoo todella "hyvästä" itsetunnosta

• Tykkää
Reactions: rops
Täällä harmaailla on näköjään itsetunnon kans ongelmia:). Sääliks käy, jos ei elämään mahtu muuta kun tuolilla istuminen, palstalla oleminen ja jatkuva mun haukkuminen. Vaikka mä tiedän että mulla koht 3 lapsen äidiksi loistava kroppa ja kun synnytän olen taas pieni ja hyvää kroppainen ja kasvot mulla sellaiset jotka ei jopa vaati meikkamista, koska on kaikki kunnossa jopa iho kasvoissa on tasainen;)

jos olet oikeasti tuota mieltä itsestäsi,niin miksi olet jo kauan valittanut olevasi niin lihava jne..ja nyt suunnittelet leikkauksiin menemistä synnytyksen jälkeen?jos olet sinut kroppasi kanssa,niin käsittääkseni siihen ei silloin kuulu ainainen valitus läskistä jne..

Just, eli kuvaa vaan esiin että on vielä enemmän aihetta arvosteluun

Yhteistyössä