Ostin tytölle eilen Sotkasta foliopallon kauppareissulla (joo, kyllä 2 kk tarvii vappupallon
) ja se on nyt jo ihan pluto. Vielä ilmassa, mutta jo ihan ryppyinen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Ostin tytölle eilen Sotkasta foliopallon kauppareissulla (joo, kyllä 2 kk tarvii vappupallon) ja se on nyt jo ihan pluto. Vielä ilmassa, mutta jo ihan ryppyinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mun viime vuotinen kesti melkein kolme viikkoa.
KÄRPPIS HEI,
Alkuperäinen kirjoittaja dhhddh:No periaatteessa ne voi kestää vaik kaks kuukautta,
mä veisin ainakin takas jos olis ihan plörö... tosin esim. jos ulos viileeseen ilmaan laittaa pallon, ni se menee plörömmäks ku sisällä
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mun viime vuotinen kesti melkein kolme viikkoa.
KÄRPPIS HEI,
MITEN TÄÄ NYT LÄHTI KÄSISTÄ...
Piti sanomani sulle, et munkin mielestä 2kk tarvii jo vappupallon, mut mies oli eri mieltä. Enkös voikin syyttää sitä huonoksi isäksi?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No todellakin pitäis kestää pidempään kuin pari päivää! Meillä on tiistaina ostetut, eikä ne oo vajuneet yhtään. Takas liikkeeseen vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Mun viime vuotinen kesti melkein kolme viikkoa.
KÄRPPIS HEI,
MITEN TÄÄ NYT LÄHTI KÄSISTÄ...
Piti sanomani sulle, et munkin mielestä 2kk tarvii jo vappupallon, mut mies oli eri mieltä. Enkös voikin syyttää sitä huonoksi isäksi?![]()
Mä jo meinasin ehtiä kirjottaa, että hei hei!
Joo, kyllä tosta nyt voi jo vähintään sen verran päätellä.Mutta vielä äiti ehtii pelastaa tilanteen ja hommata pallon.
![]()
Vaikka ihan oikeasti muuten meillä tyttö on tykänny kattella tuota palloa. Ostin tuommosen pilkullisen Hello Kitty -pallon ja taitaa siinä värit ja kuviot olla just kohdillaan, sillä sille on kyllä hymyilty ja sitä on tuijotettu paljon jo tänä aikana, kun se tuossa on ollu....kyllä se 2 kk siis ihan ehdottomasti pallon tarvii
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Siis tottakai 2kk tarvii oman pallon. Meidän poika sai kolme vuotta sitten synnärille iiiiison ihaa -foliopallon kun syntyi 28.4.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni ja tyllerö harmaana!:Te joilla ne noin pian lässähtää niin oletteko ostaneet ne valmiiksi täytettyinä? Siis vai onko täytetty sillä hetkellä kun olette pallon valinneet?