Arvatkaa, montako päivää meidän lapset ovat olleet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kowalski

Aktiivinen jäsen
14.07.2007
82 472
9
36
terveinä & päiväkodissa samaan aikaan viimeisen 2 kk aikana niin, että mä olen voinut rauhassa keskittyä opiskeluun (eli ylipäätään menemään kouluun)?

KUUSI päivää |O |O |O

Prkl. Viime viikko meni pipariksi pojan sairastelun takia, eilen ja maanantaina molemmat lapset olivat pk:ssa, ja tänään kun mulla on etäpäivä & ohjelmaa olisi vaikka kuinka, niin mitä tapahtuukaan yöllä? Tytölle nousee korkea kuume, pienoinen kuumekouristuskin siinä taas saatiin, ja tyttö oksentaa limaa yskiessään keuhkojaan pellolle (yskää on ollut jo viikon ajan hänelläkin) :kieh:

No, ehtiihän sitä myöhemminkin...sitten kun tyttö tervehtyy, ja menee kokonaista 1-2 päivää ennen kun poika sairastuu :xmas:

Ja mikä siinä on, että isänsä arkivapaapäivinä nuo oli taas täysin terveitä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja no:
eikö se isä voi olla töistä palkallisena pois ja sinä meet kouluun?

Ei voi. Mä olen opiskelija, ja mies tekee sijaisuuksia eli jos ei oo töissä niin ei tule rahaakaan (eikä uusia sijaisuuksia) :/
Ja onhan mulla etäpäiviä, mutta tänäänkin mun piti mennä koululle tekemään rästissä olevaa raporttia yms.

Kuulostaa tutulta tuo liman oksentaminen...
Onko lapsilla risat paikoillaan?
Meillä auttoi risojen poisto sekä tytöllä oli pitkään Singulair niminen lääke käytössä,vähentää limaisuutta ja infektio aikaan sitä käytettiin.
Rakeina taikka tabuina saa.

Ala antaa vahvoja maitohappobakuja lapsille ja syötä multaa!! :kieh:
Ei vaan...naapurin lapset on tosi terveitä ja syövät maasta mitä milloinkin.Ja nenästä.... :o

Jaksuja,tä kevät on ollut todella tautinen,lääkäri sitä sanoi et virukset olleet todella vahvoja.Ja jos joutuu ab-kuurille,se tuhoaa omat hyvät pöpöt ja taudit tarttuu niin paljon helpommin taas...

Ite olin 6 viikkoa kipeenä... :/

Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Kuulostaa tutulta tuo liman oksentaminen...
Onko lapsilla risat paikoillaan?
Meillä auttoi risojen poisto sekä tytöllä oli pitkään Singulair niminen lääke käytössä,vähentää limaisuutta ja infektio aikaan sitä käytettiin.
Rakeina taikka tabuina saa.

Ala antaa vahvoja maitohappobakuja lapsille ja syötä multaa!! :kieh:
Ei vaan...naapurin lapset on tosi terveitä ja syövät maasta mitä milloinkin.Ja nenästä.... :o

Jaksuja,tä kevät on ollut todella tautinen,lääkäri sitä sanoi et virukset olleet todella vahvoja.Ja jos joutuu ab-kuurille,se tuhoaa omat hyvät pöpöt ja taudit tarttuu niin paljon helpommin taas...

Ite olin 6 viikkoa kipeenä... :/

Tytöllä on kitarisa poistettu, nielurisat on. Käytössä Ventoline ja Singulair, astmaatikko siis on hän, siitepölylle oireilee nyt myös.

Pikkuveli on se mullansyöjä :D mutta sairastelee nyt myös paljon, allergia- ja astmaoireita on alkanut tulla, keuhkokuumeenkin sairasti. Antibioottia on joutunut syömään sekä keuhkokuumeeseen että korvatulehdukseen viimeisen kuukauden aikana, ja se tietty tuhoaa oman bakteerikannan ja vie vastustuskyvyn mutta minkäs teet :| . Pojalta viedään kitarisa & nielurisat kesällä, korvat tuubitetaan samassa ja kielijänne nipsaistaan. Siitä tulee vaan sen verran pitkä saikku, että pitää tosissaan miettiä mihin kohtaan sen ajoittaa.

Ihana äitini kävi juuri hakemassa tytön heille, palauttaa huomenna =). Saan siis mentyä sinne koululle iltapäivällä & päiväkodin palaveriinkin pääsen puoleltapäivin. Onneksi mammalla on jalka kipeänä niin hän on saikulla & voi olla avuksi :D

Yhteistyössä