Mä ajattelin viettää päivän teidän ihanassa seurassanne.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
herää kysymys, mihin mun elämäni on menossa, kun mä siis olen oikein suunnitellut (jo eilen ) että lauantai, lauantai on kyll sellanen päivä, että mä vaan palstailen koko päivän. En mee ulos edes, palstailen vaan. :saint:

No joo: kaksi päivää reissussa noiden lasten kanssa, räkätauti ihan jokaisella ja mulla silmätulehdus niin eiks ookin niin että tällänen palstapäivä on enemmän kun hyväksi? Periaatteessa kaupassa pitäis käydä, toisaalta mieskin vois käydä kun tulee töistä, ett enpä tiedä siitäkään... :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
herää kysymys, mihin mun elämäni on menossa, kun mä siis olen oikein suunnitellut (jo eilen ) että lauantai, lauantai on kyll sellanen päivä, että mä vaan palstailen koko päivän. En mee ulos edes, palstailen vaan. :saint:

No joo: kaksi päivää reissussa noiden lasten kanssa, räkätauti ihan jokaisella ja mulla silmätulehdus niin eiks ookin niin että tällänen palstapäivä on enemmän kun hyväksi? Periaatteessa kaupassa pitäis käydä, toisaalta mieskin vois käydä kun tulee töistä, ett enpä tiedä siitäkään... :whistle: :D

Jaahas, keksimällä keksit sitten tekosyitä heittäytyä laiskaksi.
Otahan nyt itseäsi niskasta kiinni ja siivoa kotisi, pölyt leijailee tänne asti

:D
Minä en voi viettää sen kummemmin palstapäivää kun on tulossa vieraita. :snotty: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja X-kromosoni:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Jaahas, keksimällä keksit sitten tekosyitä heittäytyä laiskaksi.
Otahan nyt itseäsi niskasta kiinni ja siivoa kotisi, pölyt leijailee tänne asti
Voin kuule vannomalla vakuuttaa, ettei muuten tasan leijaile. Sattumoisin tämä on melkoisen tuore tieto siksi, että eilen illalla klo 22 ja jotain päälle mä siirtelin täällä vielä huonekaluja, testailin uutta järjestystä ja siivosin siinä samalla. Ett itselläs leijuu. Nih. :xmas:

Yhteistyössä