Eiks noi uusperhekuviot ole hirveän hankalia?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="huoh";24093083]musta on tyhmää tehä kakara, erota, kumpikin tekee uuden kanssakakarat, eroavat... lista on loputon![/QUOTE]

Susta olis siis fiksumpaa jäädä asumaan pienten lasten kanssa miehen luo joka hakkaa ja on alkoholisti? niin, no ei kai siinä sit mitää :snotty:
 
"vieras"
[QUOTE="huoh";24093083]musta on tyhmää tehä kakara, erota, kumpikin tekee uuden kanssakakarat, eroavat... lista on loputon![/QUOTE]

Joo, itse uusperheellisenä sanon aina ydinperheessä oleville, että älkää erotko kuin viimeisessä pakossa. Mutta aina sitä eroa ei voi valita. Kun toinen haluaa erota, ei siinä auta, vaikka toinen ei haluaisi. Eikä sillekään voi mitään, jos uudella puolisolla on jo lapsia ja sinulla on lapsia. Näin on useimmiten, kun ikää on enemmän kuin 18.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja mjää;24093110:
Susta olis siis fiksumpaa jäädä asumaan pienten lasten kanssa miehen luo joka hakkaa ja on alkoholisti? niin, no ei kai siinä sit mitää :snotty:
Jos erotaan, niin pakkoko on heti rynnätä uuteen suhteeseen ja kohta taas tehdä lapsia? Miksi ei osata olla yksin?
 
[QUOTE="huoh";24093083]musta on tyhmää tehä kakara, erota, kumpikin tekee uuden kanssakakarat, eroavat... lista on loputon![/QUOTE]

Joo noinhan se menee kaikilla jotka kerran eroaa. :headwall:

Mä en tajua mitä hittoa se muille kuuluu jos uuden kumppanin kanssa haluaa saada lapsen. En mä todellakaan ole ajatellut, että mä en saisi saada lisää lapsia vain sen takia, että en ole lapseni isän kanssa enää yhdessä.
 
  • Tykkää
Reactions: mjää
[QUOTE="vieras";24093130]Jos erotaan, niin pakkoko on heti rynnätä uuteen suhteeseen ja kohta taas tehdä lapsia? Miksi ei osata olla yksin?[/QUOTE]

Jaa´a, enpä osaa sanoo miks jotkut tekee niin... itse erosin, löysin uuden miehen ja me olemme nyt perhe. Ja ei, yhteisiä lapsia meillä ei VIELÄ ole. En kuitenkaan koe että, ihminen jolla on jo lapsia, ei saisi niitä tehdä uuden puolison kanssa.
 
"hmm"
Millasiahan on uusperheet, missä toinen on ulkomaalainen,vaikkapa jostain aasiasta ja molemmilla lapsia..Kaikkea sitä pohtii, mutta ihan mielenkiinosta tällanenkin tuli mieleen
 
[QUOTE="mmm";24093143]Kyllä moni suhde voisi paremmin, jos ei olisi näitä kaikenmoisia sotkuja.
Puhumattakaan näistä eri suhteiden lapsista.[/QUOTE]

Miksi heti oletetaan, että on jotakin sotkuja uusperheissä. Onhan noita todella monia ydinperheitä joissa on vaikka mitä sotkuja.

Typerää yleistämistä taas tässäKIN ketjussa tästä asiasta. Olisitte tyytyvääsiä, että omat parisuhteenne toimii eikä ole tarvetta erota. Kaikilla ei kuitenkaan mene noin joten koittakaa kestää, että on erilaasia tarinoota.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja mjää;24093163:
Jaa´a, enpä osaa sanoo miks jotkut tekee niin... itse erosin, löysin uuden miehen ja me olemme nyt perhe. Ja ei, yhteisiä lapsia meillä ei VIELÄ ole. En kuitenkaan koe että, ihminen jolla on jo lapsia, ei saisi niitä tehdä uuden puolison kanssa.
Monesti niitä lapsia voi uuden kumppanin kanssa tehdä, jos erojakin on useampia?
 
helppo vedota
Alkuperäinen kirjoittaja mjää;24093110:
Susta olis siis fiksumpaa jäädä asumaan pienten lasten kanssa miehen luo joka hakkaa ja on alkoholisti? niin, no ei kai siinä sit mitää :snotty:
Ja kaikki eromiehetkö on tällaisia? Aina puhutaan näistä marginaaliryhmistä, kun ei muuten osata perustella.
 
Meidän "kokoonpanoa" en kyllä parhaimmillaankaan osaa sanoa hankalaksi tai monimutkaiseksi. Meillä on yhteensä 5 lasta, lasten iät 31-10v. Mun on 2 ja miehen 3. Ei yhteisiä ja vain tämä 10v asuu meidän kanssamme. Exät? Eipä ole näkynyt aikoihin. Omani kanssa olen puhunut puhelimessa n. 1½v sitten ja mies omansa kanssa n. 5v sitten. Miehen exää en ole koskaan edes nähnyt.

Varsin helppoa.
 
[QUOTE="vieras";24093175]Monesti niitä lapsia voi uuden kumppanin kanssa tehdä, jos erojakin on useampia?[/QUOTE]

Hä? siis monesti?? no varmaan niitä voi kuule tehdä ihan vaikka tuon naapurin pertin, riston, reinon, lassen ja vaikka niilonkin kanssa jos tahtoo tehdä. Ei kuitenkaan tarkoita sitä että, joka suhteeseen pitäisi se muksu vääntää. Eikä ole multa pois jos joku niin hölmö, eikä opi virheistään ELI siitä ekasta erosta.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24093130]Jos erotaan, niin pakkoko on heti rynnätä uuteen suhteeseen ja kohta taas tehdä lapsia? Miksi ei osata olla yksin?[/QUOTE]

Miten niin heti rynnätä? Kyllähän sitä on voinut olla ilman parisuhdetta vuosia ennen uutta suhdetta.
 

Yhteistyössä