Eiks noi uusperhekuviot ole hirveän hankalia?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24093997]Pitää olla todella puusilmänen jos luulee kaikkien uusperheiden elävän auvoisen onnellista elämää, ja kaikki exät nyxineen rakastaa toisiaan[/QUOTE]

Pitää olla aika puusilmä jos pitää kaikkien uusperheiden elämää helvettinä.
 
Musta ois hankalaa tuossa tilanteessa olla tasapuolinen noin monelle aikuiselle lapselle. Ja varoa että tuo nuorin ei saa enemmän kuin sisaruksensa aikanaan.
Ei täydellinen mittatikku-tasapuolisuus ole mahdollista edes ydinperheessä, jos lapsilla on suuri ikäero. 60-luvun lapsi on syntynyt eri maailmaan kuin 70-luvun lapsi. Vuoden 2010 lapsi saa vanhemmiltaan erilaisia asioita kuin vuonna 1995 syntynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Klomas
voi ei :(
[QUOTE="vieras";24093240]unohdatte, että ero on voinut tulla puolison kuoleman vuoksi. pitää 30-vuotiaana elää loppuelämä vain lasten kanssa...[/QUOTE]

Mun exä alkoi hiljaittain juuri tuon ikäisen lesken kanssa seurustelemaan. Oli muuten ekoilta treffeiltäkin tulossa meille yöksi :D No, tiedän, että on pettänytkin jo tätä leskeä (tiedän sen ku teki sen minun kanssani) Eli siinäkin on heti "kuviot kohdillaan" :( Ja mikä harmillista, tänään lapsemme näkivät tämän uuden kokoonpanon :/ Niin kovasti ensin naista minullekin morkkasi, ei oo läheskään niin viehättävä, seksikäs sun muuta mitä mä. Huoh - lycka till!
 
vain kaksi banhempaa lapsilla
[QUOTE="vieras";24093039]Jotenkin kuulostaa luonnottomilta kokoonpanoilta, mitä kuuntelee ja seuraa tällaisia kokoonpanoja[/QUOTE]


Siltä ne tuntuvat ja siksi en ole koskaan ottanut uutta miestä parin kokeilun jälkeen. Avioeron jälkeen oli onneksi fiksu äitipuoli, mutta lapsetkin olivat jo isoja.
Itsellä nyt eron jälkeen tehty kuopusmurkku ja edelleen odottelen sopivaa tilaisuutt iskeä joku jos halua, ehkä en.
Onhan täällä jotain käynyt, mutta elämään en yhdessä ala.
 
vain kaksi vanhenpaa lapsilla
Kaikissa perheissä on kipupisteensä. Itse tulen yhteensä yhdentoista hengen uusperheestä, ja ei mekään olla karikoilta säästytty. Sen sijaan meidän perheellä on maine rakastavana ja tiiviinä porukkana, joka pitää aina heikkojen ja hylättyjen puolta. Siitä välillä vitsailtaankin, että meidän perheeseen saa liittyä kuka tahansa, joka tarvitsee perhettä, ei verisiteillä niin väliä. Teininäkin mutsi aina jouluisin kysyi, että onko meillä jotain kavereita, jotka tarvitsee joulunvietto-paikan.

Perhe ja pyytteetön rakkaus on tärkeintä. Ei se paketti missä se tarjoillaan.

Onpas sinulla ollut ihana äiti! Meillä ei ihan Joulualapsia, mutta kavereita aina ja usein.
 
vain kaksi vanhenpaa lapsilla
[QUOTE="mä";24093286]Mun ukko yritti sitä uus perhe elämää ja koitta alkaa uudestaan parin vaippaikäisen keinoisäksi... no mutta tuli järkiinsä ja kerjäsi takaisin sitä helppoa elämää minun ja OMIEN isompien lastensa kanssa...[/QUOTE]


Älä ole niin varma, uusi voi anna tulla.
 
vain kaksi vanhenpaa lapsilla
Miksi näissä keskusteluussa muuten aina mennään ääripäihin eli jos on eronnut niin tekee sen jälkeen pian uuden miehen kanssa lapsen, eroaa, uusi mies ja uusi lapsi jne.

Mä olen eronnut likan isästä kesällä -05. Sen jälkeen olin yhdelle miehelle suunnitellusti raskaana talvella -08, mutta sain keskenmenon. Nyt ei ole parisuhdetta eikä lasta tulossa. Mun ainokaanen on nyt 7,5 vuotias, että ei kyllä ole mikään pieni ikäero jos lisää lapsia saisin jonkun kanssa. En ole joka miehen kanssa tekemässä lasta vaikka olenkin eronnut.

Eikä se mieskään pysynyt matkassa, että uudelleen olisi voinut yrittää. Joillakin se on niin vaikeaa, vaikka kuinka yrittää miehen pitää raskaudella.
 

Yhteistyössä