eikö teitä raskaanaolevia hävetä?

• Viestiketjun aloittaja "sweet"
  • Ensimmäinen viesti
Duupi
Voishan olla semmonen vaikka oletus, että seksuaalisuuden huipennus on raskaanaolo ja lasten saanti. Jotenni tuntuu että miehellä on pippeli sitä varte et se menee pimppiin, ja naisen vartalo sitä varten et se on raskaana ja saa vauvan ulos. Mutta eiköhän suurin osa maailmasta jo tiedä mokoman.

Alkuperäinen kirjoittaja äippäliinix2;23571107:
johon raamattukin meidät on kehoittanut,
Suomen kielessä sana kehottaa kirjoitetaan ilman i:tä. Mutta teillä taivaassa asiat ovat varmaan muutenkin kovin erilaisia kuin meillä tääll maassa. me vaan soitetaan pienoa, ratsastellaan hevoisilla ja keräillään perhoisia.

Future dad
Luulisin, että raskautta juhlistetaan lähinnä sen takia, että saa lapsen. Minulle ja vaimolleni lapsen saanti on todella iloinen asia mm. siksi, että yritimme sitä todella pitkään. Juhlistamme tulevaa lastamme, emme menneitä seksisessioitamme.

"..."
hahaha :D
hävetti niin paljon, että ihan teetin erän paitoja odottajille, jotta ihan kumpu korostuisi! eli varmana kaikki tietää, että raskaana on. :D voi jösses.. :D kaikkea sitä kuulee: että vielä hävetä pitäs... :D

"vieras"
[QUOTE="sweet";23624494]kukaan ei tunnu ymmärtävän mitä tarkoitan. minä olen kyllä äiti mutta en julista ympäri kyliä että olen ottanut kyrpää sisälle. ei ole soveliasta.[/QUOTE]

Miten sitten piilotit kasvavan masusi? Ettei vain haureus paljastuisi?

"vieras"
Hävettää. Kerronkin kaikille, että olen neitsytmaria ja tämä lapsi on ihme. Kerron myös sen, että en käy paskalla enkä kusella. Minulla ei ole outoa ällöaukkoja ruumiissani, josta pukkaa milloin mitäkin ja jonne pukataan milloin mitäkin.

[QUOTE="vieras";23570639]Kaikista ilkeintä on ajatella homojen hommia. Kun näkee tällaisen parin, ajatella että toinen on kontillaan pylly paljaana ja toinen.. tekee minkä tekee... En voi edes sitä tähän kirjoittaa. Heteropareistahan sitä ei voi tietää, mutta homoja ja lesboja ajatellessa joutuu väkisin ajatella kaikkea vielä inhottavampaa kuin heteroseksi.[/QUOTE]

No joo, tiedostan tuon ajatuksen kyllä tälleen julkisesti bi, kun olen. Ja tuohan tarkoittaa vielä, että sitä melaakin on sinne mekkoon saatu.:LOL: Mutta eipä se minua haittaa! Osaa olla ihmisellä vaikea elämä jos muiden ihmisten seksielämää noin tarkasti pohtii ja siitä ahdistuu.

voihan PIPPELI
[QUOTE="vieras";23656234]Hävettää. Kerronkin kaikille, että olen neitsytmaria ja tämä lapsi on ihme. Kerron myös sen, että en käy paskalla enkä kusella. Minulla ei ole outoa ällöaukkoja ruumiissani, josta pukkaa milloin mitäkin ja jonne pukataan milloin mitäkin.[/QUOTE]

Sama tiällä.. Täten julukistan myös, jotta minä en ikkään piereskele. Jos se nyt kuitennii vahingossa ilimoille piäsöö, nii se ei ainakaan haise ((tai no, mehtämansikoille)).. Eikä peräpiästä suinkaan kuulu "Pröööt" vuan ennemminki jokkii keväinen sulosointu, kuten lintujen lirkutus, oonha sentään nainen..

Kaks kipaletta pentuja oon pyöräyttäny, ensimmäinen tul ennenkö naimisiin ukkokullan kanssa ehittiin ja toinen jahka "tahdon" tokastiin.. Ku vanahemmat kuuli eka raskaudesta, nii äiti EI kysyny: "Missee asennossa, monastikko tarvihti lykkiä ennen ku tärppäs, sängyssä vaiko jossain iha muualla....."!!

Enkä tosiaan oo mikkään seksin ystävä, "tyhjän nyhjäystä" sanon minä.. ;D Vuan ylypeenä oon mahani kantanu, raskausmahat on kauniita <3 Ja kertookaan en oo raskaana olevasta naisesta aatellu, jotta: "jopa on tuota lutkaa hoonattu". Ehken just sen tähen, ettei seksi oo minulle pakkomielle..

Mutta niitä kaikennii moisia pervoja löytyy ((tiältäkkii keskustelupalstalta näköijjään)): Toiset tykkee lapsista, jottii katteloo mielellään ylipainoisia, toisia kiihottaa raskaana olevat tahi sammoo sukupuolta edustavat....... Meitä on nii monneen junnaan.. :)

tiesittekö
romaninaisten puku on suunniteltu niin, ettei voi päätellä onko kantaja raskaana vai ei. Romanit myös puhuttelevat vanhempiaan etunimillä, koska olisi häpeällistä muitten ihmisten tietää että ne kaksi ovat olleet sillä tavalla. Heille seksuaalisuus on iso tabu ja sitä myöten myös raskauskin.

"totuus on"
Alkuperäinen kirjoittaja tiesittekö;23658223:
romaninaisten puku on suunniteltu niin, ettei voi päätellä onko kantaja raskaana vai ei. Romanit myös puhuttelevat vanhempiaan etunimillä, koska olisi häpeällistä muitten ihmisten tietää että ne kaksi ovat olleet sillä tavalla. Heille seksuaalisuus on iso tabu ja sitä myöten myös raskauskin.
Ja tämä on totta :)
Mutta, kuuluuko asia ns. vallitsevaan kulttuuriin? Mielestäni ei.

niinpä niin
[QUOTE="sweet";23624494]kukaan ei tunnu ymmärtävän mitä tarkoitan. minä olen kyllä äiti mutta en julista ympäri kyliä että olen ottanut kyrpää sisälle. ei ole soveliasta.[/QUOTE]

ilmeisesti olet sitten ollut koko odotusajan kotona ettei kukaan ole mahaasi nähnyt ja säälix käy sun lasta kun et voi mennä ulos ollenkaa lapsesi kanssa kun ihmiset heti tietävät että on mällit jostain saatu. varmaan lapsesi kutsuu sua etunimellä eikä äidiksi sano ja jos joku kysyy niin kai se jonku hoitolapsi on ettei kukaan vaan tajua että on kokemusta seksistä kun olet niin kovasti sitä vastaan.. toinen vaihtoehto on että jooku on sut raiskannut ja lapsi on siitä saanut alkunsa joka viittais hyvin siihenkin että häpeät niin kovasti seksiä joka on ihan normaalia jokaiselle ja yleensä ihmiset saa siitä suuren nautinnon koska se tuntuu vaan niin hyvältä

sadepäivä
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23617833:
Juoskaa ja lujaa jos tällaiseen törmäätte. Saattaa aiheuttaa häpeällisen olotilan.
Aivan mahtava toi pinkki pippeli!!

Kylläpä piristää sadepäivää tämmöinen hauska aloituis ja vielä hauskemmat kommentit. Ikävä kyllä mitä pidemmälle sweetin kommentteja lukee, sitä varmemmaksi tulin siitä että se on joku keski-iän ohittanut pervo, joka siellä mulkku kädessä vemppaa näyttöpäätteen takana samalla kun kirjotteelee näistä mällillä mähmäämisistä ja kyrvän päällä istumisista! Olis vaan pitäny lukea pelkkä aloituis niin olis saanut hyvät naurut!

"vieras"
[QUOTE="huh";23570133]tarkkaa on, mä en ole vielä kyllä kenenkään raskausmahasta pystynyt päättelemään mistä suunnasta, missä asennossa tai montako kertaa sitä seksiä on harrastettu :D
[/QUOTE]

Tässähän on markkinarako! Meitä vatsastalukutaidottomia varten painettuja (anteeksi assosiaatiot:D) paitoja, joissa tarkat kerrat, ajat, kestot ja asennot.

Mutta asiaan, sweet on ikeassa- pitäisi vaan aoptoida, jolloin ne melanottajat ovat turvallisen välimatkan päässä näkymättömissä. Lapsen voi hakea hienotunteiseti sitten, kunhan itse pääsee kuukautismajasta (jonne siis vetäydytään likaisen kauden ajaksi joka kuukausi - asiaa mitenkään mainostamatta)

"vieras"
Voihan sweet olla Ikeassakin, mutta tarkoitukseni oli todeta, että hän on oikeassa - ja suositella adoptointia - ei oikein näppis enää pelitä, kun kuopus viskasi lattialle.

sweet2
olen aloittajan kanssa samaa mieltä, muaki yököttää maha isona kävelijät vaappumassa tuolla ankkakävelyä. Tosihan se on, että haarojaan levittelemällä se on siihen kuntoon itsensä hommannut, ja vielä ainaista valitusta uikutusta koko raskaudesta. oma syy, pidäpä ensi kerralla ihan suosiolla ne haarat kiinni niin säästyy maapallo yhdeltä idiootilta mikä siitä vauvasta tulee. Kannatan myös pakkosterilointia, lapsilisien leikkaamista (tällä rajoitettaisiin sitä haarojen levittelyä), 1 pentu per pariskunta jne. T: Yhden lapsen omaava vanhempi

Yhteistyössä