eikö teitä raskaanaolevia hävetä?

• Viestiketjun aloittaja "sweet"
  • Ensimmäinen viesti
hahahaha
[QUOTE="sweet";23570144]on se kumma että pitää leveillä ja julistaa että saa seksiä ihan kun se ois joku saavutus. kyllä kaikki munaa osaa hautoa.[/QUOTE]

Eli kun nainen kävelee vauvamasuineen kadulla, hän tällä leveilee että "HOI!! OON SAANU SEKSIÄ!!" :D :D :D :D :D

minunpa ei ole tarvinnut juosta riettaasti maha pystyssä kaupungilla julistamassa että naitu on.
Esikoista odottaessa olin suurimman osan ajasta kotona tai sairaalassa sängyn pohjalla oksentamassa, keskimmäistä odottaessa jouduin rv 22 loppuajaksi sairaalaan, ei ollut vielä ihan pystyssä maha, kuopus syntyi 3 kk liian aikaisin, ei siinä millään pystyvatsoilla taaskaan ehtinyt leveillä...
olipa hyvä että avasin tämän ketjun, nyt tiedän miksi kaikki kolme raskauttani olivat vaikeita, no tietysti siksi että estyin täten herättämästä pahennusta julkisilla paikoilla !

Mulle on aivan sama mitä joku mun mahastani ajattelee..
Tolla perusteellahan se on myös sama asia jos kävelee lastensa kanssa kaupungilla...

Jos jollain ei ole muuta tekemistä,kuin miettiä monta kertaa oon munaa saanut tms niin anti palaa :D

Yhteistyössä