eikö teitä raskaanaolevia hävetä?

  • Viestiketjun aloittaja "sweet"
  • Ensimmäinen viesti
hah :D
ei jumalauta xD eikö kirjottajaa itteesä hävetä olla nuin tyhmä? :D kyllä taitaa nyt vaan olla kateellinen kun on ite varmaan nii ruma ettei sitä kikulia sinne mekkoon saa :D ei minua ainakaa hävettäny yhtään ku olin raskaana. se oli ihanin asia mitä minulle on ikinä tapahtunu ja siitä saan kiittää lapsen isää joka tökki ne mällit sinne sisälle ja kyllähän se osa tais reisiä pitkin sinne lakanoillekkii valua xD ällöttääkö?! ja sen voin sanoo että aika lailla kaikilla taitaa olla hirvee myötähäpeä sinua kohtaan. ei jösses mitenkä joku voi olla nuin tyhmä?!? xD ei tässä voi muuta ku nauraa nii että naapuritkii kohta herää xD xD xD ja kyllä se vituttas minuakii jos en sitä kyrpää sais :D ei kukaan nyt semmosta jaksa kahtoo jolla on naama ku norsun vitulla jatkuvasti ku pittää hirveessä puutteessa elää :D
 
vittupillu
OIKEESTI...mää olin tosi mieli maassa illan mut voi hitto ku tän lujin nii ei tarvi enää olla....ei voi joku olla nuin TOLLO ja TOSISSAAN????? noh, saipa illan naurut nii voi hyvillä mielin mennä nyt nukkumaan....:DDD
 
odottava äiti
Siis voi herran jumala!!!!!seksi on maailman normaalein ja ihanin asia....ilman sitä me ihmiset ja eläimet oltais kaikki kuoltu sukupuuttoon!!!!Raskaana oleminen ja lapsen saanti on maailman ihanin asia ja sä suhtaudut siihen kun tappavaan ruttoon!!!!sä et löydä tästä maailmasta yhtään ihmistä kuka ei olisi koskaan harrastanut seksiä!!!!jotenkin tuntuu että jos jo sun äiti on piilotellu raskauttaan niin ehkä et ole ollu kovin haluttu lapsi, voisikohan sun katkeruus johtua siitä???ja älä pelkää että sun tarvii hääyötä viettää miehesi kanssa samassa huoneessa....ei sun kanssa kukaan tu menemään naimisiin..sä olet ihan seinähullu!!!!!!!!!!!!!
 
"totuus on"
Ajatelkaahan miten seksin harrastamisesta on tullut osa normaalia parisuhdetta.
Seksin sivutuotteena saattaa tosiaan saada pullan uuniin ja lapsen vajaan vuoden päästä.
Oikeesti hassua ajatella, että joku ihminen miettii nähdessään raskaanaolevan naisen, että se on saanu munaa ainakin kerran elämässään?????? Itselle ei ole koskaan tuollainen edes tullut mielleenkään
 
hhv
paljonkohan mahtaa olla ikää tällä sweet:llä, joka on kuitenkin itse ollut raskaana?! jollain muilla keinoin ilmeisesti kuin nussimalla?!?! itse olen ainakin ylpeä siitä millä tavalla olen lapseni saanut, eli luonnollisin keinoin panemalla lujaa poikaystävääni joka asennossa! ;) onko lastasi edes kastettu, jos tekotapa hävettää?
 
huih
[QUOTE="sweet";23570144]on se kumma että pitää leveillä ja julistaa että saa seksiä ihan kun se ois joku saavutus. kyllä kaikki munaa osaa hautoa.[/QUOTE]

siis ei voi ihminen enää katkerammalta kuulostaa.
Kunnon panoa tarviit.
 
Karju
[QUOTE="sweet";23624766]ei se ole hurskastelua ettei leveile ja huutele kaikille millaista seksiä saa ja miltä mulkulta.[/QUOTE]

Mites sä tätä provoilua perustelet, jos on koeputkihedelmöitetty? Millä sä erotat sen yhdynnästä seuranneesta raskaudesta?
 
"kiki"
[QUOTE="sweet";23624766]ei se ole hurskastelua ettei leveile ja huutele kaikille millaista seksiä saa ja miltä mulkulta.[/QUOTE]

Siis millälailla huutele ja leveile? kuka niin tekee
 
Lortsy
[QUOTE="sweet";23624766]ei se ole hurskastelua ettei leveile ja huutele kaikille millaista seksiä saa ja miltä mulkulta.[/QUOTE]

Ja mahan asennostako pystyt katsomaan miten päin naikkosta on pökitty ja kenen toimesta?

Keroppa ihmeessä lisää, olen vain kuullut että mahan asennosta ja paikasta naisen vartalolla voidaan ennustaa tulevan lapsen sukupuolta. Mielenkiinnolla odotan lisää.. :popcorn:
 
poika9.4.11
Mielenkiinnolla kyllä odotan sweetiltä vastausta siihen mitä täällä on moni muukin jo kysynyt, eli olitko sinä sitten raskausaikasi neljän seinän sisällä, etkä näyttäytynyt kenellekkään jos raskausmaha on sinusta noin vastenmielinen????
 
"vierailia"
on jollakin ongelma!!!!mä ainakin oon ollu ylpee odottava äiti...tuo juttu on kyllä päivän paras vitsi!!! :) :) ei mulle tuu mieleen ku nään raskaana olevan että hyi toi on saanu munaa..... =)
 
entinenpoikamies
Voi emävittujen kevät sentään! En ole koskaan aikasemmin tälläsilla foorumeilla käynyt, mutta nyt meni neitsyys! Aivan mahtavat naurut foorumin alullepanijan toimesta, kiitos :D Kaikenlaista ajattelijaa sitä maa päällään kantaa. Kiitos tästä viestiketjusta! Kerrassaan mahtava!
Lopuksi haluan toivottaa kaikille oikein hyvää pääsiäistä. Tehkää ihmiset lapsia ja pitäkää niistä huolta, sillä lapsia tämä maa ja yhteiskuntamme tarvitsee. Eli ei muuta kun melaa mekkoon, lihaa piiloon ja kaikissa mahdollisissa asennoissa! Hyvää kevään jatkoa :)
 
"sweet"
Mielenkiinnolla kyllä odotan sweetiltä vastausta siihen mitä täällä on moni muukin jo kysynyt, eli olitko sinä sitten raskausaikasi neljän seinän sisällä, etkä näyttäytynyt kenellekkään jos raskausmaha on sinusta noin vastenmielinen????
en ollut mutta en tuntenut tarvetta selostaa ihmisille milloin mällit on sisälle ruikattu. ei myös tarvetta esitellä mahaa ja sen kokoa kun löysiä paitoja on olemassa. eikä ihmisille tarvi kertoa laskettuja aikoja niin että varmana osaavat laskea millon kyrpäle on käynyt kylässä!
 
"ihme"
Kun katselee täällä Suomessa näitä rumia, lihavia löntystäviä naisia, ihmettelen miten
a) he ovat saaneet miestä
b) miehellä on seissyt,

niin oksettavia ämmiä tuolla lontystää. Mut jospa heillä (tulevilla mammoilla) on rahaa...?
 
[QUOTE="sweet";23627547]en ollut mutta en tuntenut tarvetta selostaa ihmisille milloin mällit on sisälle ruikattu. ei myös tarvetta esitellä mahaa ja sen kokoa kun löysiä paitoja on olemassa. eikä ihmisille tarvi kertoa laskettuja aikoja niin että varmana osaavat laskea millon kyrpäle on käynyt kylässä![/QUOTE]

Provokin menettää toistossa viehätyksensä ellei siihen onnistu lisäämään mitään uutta.
Sääli sinänsä. Tämä oli parhaimmillaan hauska.
:)
 
hah :D
en usko, että kukaan ymmärtää sinun pointtia tässä jutussa. tästä saa semmosen käsityksen, että oot todella pervo ihminen ja ajattelet raskaana olevasta naisesta vain ja ainoastaan sitä, miten, missä, milloin, kenen kanssa se nainen on ollu. ja oikein saanu päähäs sen kuvan siitä sessiosta. :D pervo ei oo se raskaana oleva nainen vaan sinä. sääli sinun lapsia, ku äiti tuommosia mielipiteitä niitten päähän syöttää. :/ ahdasmielisiä ihmisiä tulee niistäkii. voin jo kuvitella: " herranen aika! tuo nainen on raskaana! se on varmasti harrastanu tosi likasta seksiä, koska on tuohon tilaan tullu! hyi kamala! miten se kehtaa tuolla tavalla oikein näyttää tuota mahaansa ja oikein kehuskella sillä että kyrpä on pillussa ollu?!? "
 
hah :D
ja jos on raskaana, niin ei se minun mielestä ole huutelemista siitä että millon ne mällit sinne pilluun on pruikattu, ja että monestikko sitä seksiä on oikein harrastettu. o_O vai onko muka?!?
 

Yhteistyössä