"kyllä monet ihmiset on niin rumia että väkisinkin tulee mieleen ettei ikinä ole kyrpää saanut. meidän kylälläkin liikkuu ihan kamala akka. etuhampaat pois ja rumat hiukset. ei takuulla ole munaa saanut tai nähnyt edes."
-Ei siihen ulkonäköä tarvita. entäs jos kyseinen "akka" pitää itseään kauniina? entäpäs jos häntä on pantu niin paljon suuhun että hampaatki lähti?
kauneus on katsojan silmässä
No kyllähän sen nyt voi kuvitella miten hän on haarojaan oikein levitellyt ja alapäätään tarjonnut miehen pantavaksi, että tämä seksi on onnistunut. Oikein inhottaa kun tämmöisiä joutuu miettimään kun toiset sitä julistavat alusta asti kaikkialle. Miltähän se tuntuu naisen äidistäkin ja miehen vanhemmista myös saada lapset kiinni tällaisista asioista ja miettiä kuinka se poikakin on nähnyt varmaan oikein sinne naisen haaroihin kun siinä on naisen täytynyt levitellä tätä pyhintään.
-KYLLÄ!! KYLLÄ!!! ehkäpä pari on halunnut näin. mies ja nainen ovat yhdessä halunneet että nainen levittää jalkansa asettaakseen pillunsa tarjottimelle miestä varten jotta mies voisi työntyä sisään. pitääkö sitä ihmeemmin ajatella
suihinottajan tunnistaa siitä että suu on jatkuvasti raollaan ja käyttää huulirasvaa. olen ihan normaali aikuinen nainen, en mitenkään ahdasmielinen.
-katsoitko peiliin ja tunnistit itsesi?
on minulla lapsia ei vaan ole tarvetta esitellä mahaa ympäri kaupunkia ja antaa ymmärtää saavani seksiä.
-olet tainnut raskausaikanasi kuulla olevasi ruma ja yököttävä tai sitten sut on raiskattu paksuks jolloin minäkuvasi on muuttunut. Kahden tai useamman ihmisen välinen intiimi kanssakäyminen on häpeällistä...voi luoja...
kerronpa omaa tarinaani, KEHUN!! KUUNNELKAA KAIKKI!!MULLA EI OO MITÄÄ MUUTA TEKEMISTÄ ku kehua täällä kuinka on kullilla istuskeltu missä milloin miten ja miks
1.mä oon teininä harrastanut seksiä puiston pusikossa! yleisellä paikalla!!
2.ja auton takapenkillä! ja ties missä muualla!
3.äitini yllätti minut puuhastelemassa..arvaa mikä "shokki" se oli kun äiti kysyi nauraen että muistettiinhan ehkäsy.(olin teini-ikäinen silloin) naurettiin kaikki nii että oli melkein pissat housuissa.
nyt olen kolmen lapsen äiti, rakastan lapsiani, en häpeä enkä kadu pätkääkään! <3 eikä siihe muuten lapsia/raskausvatsoja tarvita että osaa kertoa kuka on saanu
sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta
hmm joku heitti tuolla että sen näkeekin että missä asennossa on nussittu? nii no...jos siitä lapsi tulee nii takaa päin ku on puksittu nii lapsihan tulee perätilassa. jos napanuora on kaulan ympärillä nii onko sillo sit ollu SM-leikkejä?
vai ehkäpä kokeiltu kamasutrasolmuja?
voi hyvää päivää ton ap:n kans