eikö teitä raskaanaolevia hävetä?

• Viestiketjun aloittaja "sweet"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="just";23617521]hauska. :D
en voi ymmärtää näitä jotka tosissaan eivät voi ymmärtää tässä asiassa hauskuutta...?!
huhhei, kylläpä taas löytyy tosikkoja. onneksi ei livenä tarvitse tutustua tuollaisiin jeesustelioihin![/QUOTE]

No niinpä :D Yllättävintä, että suurinosa tuntuu olevan täysiä tosikoita täällä. Miten joku voi edes vastata tällaiseen selvään huumoriviestiin totisena. Ilmeisesti se äitiys muuttaa ihmiset takakireiksi tosikoiksi, sillä jos saman heittäisi jollain toisella foorumilla, tulisi siitä todennäköisesti hulvaton huumori-ketju.

"vieras"
Sweet vaan haluaa et kaikki alkaa puhua siitä miten ja missä asennossa on ottaneet melaa mekkoon. Ja hyvin toimii :)

kolme kertaa on meilläkin mela mekkoon tullessaan ruiskauttanut sellaiset mällit että lapsia tuli..... ja sen lisäksi monta muutakin, järjettömän nautinnollista kertaa on yritetty, paljaaltaan :D kuvitteles sitä

Jos tarkemmat yksityiskohdat kiinnostavat, niin postaapa Sweet tänne se sähköpostiosoitteesi, niin voidaan lähetellä tarinoita. Ehkä joku heittäis kuvallakin, niin ei sunkaan tarttis täällä palstoilla mielikuvia kalastella.

lisää seksiä
"kyllä monet ihmiset on niin rumia että väkisinkin tulee mieleen ettei ikinä ole kyrpää saanut. meidän kylälläkin liikkuu ihan kamala akka. etuhampaat pois ja rumat hiukset. ei takuulla ole munaa saanut tai nähnyt edes."

-Ei siihen ulkonäköä tarvita. entäs jos kyseinen "akka" pitää itseään kauniina? entäpäs jos häntä on pantu niin paljon suuhun että hampaatki lähti? :D kauneus on katsojan silmässä :)

No kyllähän sen nyt voi kuvitella miten hän on haarojaan oikein levitellyt ja alapäätään tarjonnut miehen pantavaksi, että tämä seksi on onnistunut. Oikein inhottaa kun tämmöisiä joutuu miettimään kun toiset sitä julistavat alusta asti kaikkialle. Miltähän se tuntuu naisen äidistäkin ja miehen vanhemmista myös saada lapset kiinni tällaisista asioista ja miettiä kuinka se poikakin on nähnyt varmaan oikein sinne naisen haaroihin kun siinä on naisen täytynyt levitellä tätä pyhintään.

-KYLLÄ!! KYLLÄ!!! ehkäpä pari on halunnut näin. mies ja nainen ovat yhdessä halunneet että nainen levittää jalkansa asettaakseen pillunsa tarjottimelle miestä varten jotta mies voisi työntyä sisään. pitääkö sitä ihmeemmin ajatella :D

suihinottajan tunnistaa siitä että suu on jatkuvasti raollaan ja käyttää huulirasvaa. olen ihan normaali aikuinen nainen, en mitenkään ahdasmielinen.

-katsoitko peiliin ja tunnistit itsesi? :D

on minulla lapsia ei vaan ole tarvetta esitellä mahaa ympäri kaupunkia ja antaa ymmärtää saavani seksiä.

-olet tainnut raskausaikanasi kuulla olevasi ruma ja yököttävä tai sitten sut on raiskattu paksuks jolloin minäkuvasi on muuttunut. Kahden tai useamman ihmisen välinen intiimi kanssakäyminen on häpeällistä...voi luoja...

kerronpa omaa tarinaani, KEHUN!! KUUNNELKAA KAIKKI!!MULLA EI OO MITÄÄ MUUTA TEKEMISTÄ ku kehua täällä kuinka on kullilla istuskeltu missä milloin miten ja miks :D
1.mä oon teininä harrastanut seksiä puiston pusikossa! yleisellä paikalla!!
2.ja auton takapenkillä! ja ties missä muualla!
3.äitini yllätti minut puuhastelemassa..arvaa mikä "shokki" se oli kun äiti kysyi nauraen että muistettiinhan ehkäsy.(olin teini-ikäinen silloin) naurettiin kaikki nii että oli melkein pissat housuissa.

nyt olen kolmen lapsen äiti, rakastan lapsiani, en häpeä enkä kadu pätkääkään! <3 eikä siihe muuten lapsia/raskausvatsoja tarvita että osaa kertoa kuka on saanu :D sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta :D

hmm joku heitti tuolla että sen näkeekin että missä asennossa on nussittu? nii no...jos siitä lapsi tulee nii takaa päin ku on puksittu nii lapsihan tulee perätilassa. jos napanuora on kaulan ympärillä nii onko sillo sit ollu SM-leikkejä? :D vai ehkäpä kokeiltu kamasutrasolmuja? :D voi hyvää päivää ton ap:n kans :D

"santra"
Ei ole välttämättä trolli, tavallaan ymmärrän aloittajaa, vaikka en kyllä ajattele että muiden raskaana olevien pitäisi hävetä..

Olen puritaanisen ja vanhoillisen kasvatuksen uhri. Minun on ollut aina todella vaikea puhua poikaystävistä vanhemmilleni, se oli jotenkin hävettävää..samoin raskaudesta kerroin vasta ihan viime metreillä (mulla oli tosi pieni raskausmaha).

En vain osaa suhtautua seksiin niin kuin pitäisi. Tiedän järjellä ajatellen kuitenkin ettei siinä pitäisi olla mitään hävettävää.

Sitten toinen juttu, joskus tulee katsottua kun jollakin...ei-niin-kauniilla naisella on lapsia, tulee välillä mieleen että tuostakin on joku mies joskus innostunut :D

lisää seksiä
[QUOTE="vieras";23617598]No niinpä :D Yllättävintä, että suurinosa tuntuu olevan täysiä tosikoita täällä. Miten joku voi edes vastata tällaiseen selvään huumoriviestiin totisena. Ilmeisesti se äitiys muuttaa ihmiset takakireiksi tosikoiksi, sillä jos saman heittäisi jollain toisella foorumilla, tulisi siitä todennäköisesti hulvaton huumori-ketju.[/QUOTE]

oijoi...teksti kun on niin monitulkinnaista :D itse sain ainakin hyvin positiivisen kuvan keskustelusta kunnes sinä, tosikko, tulit lukemaan ja hakemaan väärää käsitystä :D

[QUOTE="sweet";23570060]mun mielestä ällöä, ei sitä seksiä tarvis kaikille julistaa.[/QUOTE]

Ja milläs sä ajattelit, että tää seksiä julistava raskausmaha piilotetaan? Menenkö pimeään kellariin istumaan loppuraskauden ajaksi? :LOL:

Ja ajatella, että pappikin sitten ristiäisissä oikein siunaa tämän irstailun tuloksen :D

"täti"
Tiesitkö, sweet, että ajatuksesi on hyvin erikoinen, veikkaanpa harvinainen. Kiinnostaisi kovasti tietää, mitä sinä ajattelet seksistä...Mitä pitää ajatella tai kokea, että raskaana olevan naisen vatsa voi nolottaa...Meissä muissa kai useimmiten herää lämpimiä tunteita maailmaan tulevaa pienokaista kohtaan.

Varsin mahtava aloitus tämä!

Mä olen kerran tiettävästi saanu, siitä muksu todisteena... Mutta tämähän ei ole totta. Peittoja on heiluteltu vaikka kuinka ja vaikka missä asennoissa :D

Sehän on ihan normaalia harrastaa mahtavaa seksiä ja ruotia sitä sitten kavereitten ja sukulaisten kanssa :D

Oon samaa mieltä, ku joku kirjottaja kirjottti, että ap on kuullut joltain henkilöltä olevansa ruma raskaana ollessaan, kun on noin negatiivinen asenne.

Ja ennemmin mä tuolla kylillä kulen se maha pystyssä ja jopa ylpeenä siitä, ku märyän kotona neljän seinän sisällä :).

pirpana18
Raskaus on maailman luonnollisin asia mihin meidät naiset on luotu ! Ei taida tämän asian alulle laittaja tietää ollenkaan mistä puhuu, ei ole saanut eikä tule koskaan saamaan? Raskautta ei tarvitse hävetä. Vai onko "sweet":n äiti kenties hävennyt kun on kyseistä ihmistä odottanut? En usko. Jos häpeää raskauttaan, ei pidä tehdä lasta. Se on minun mieli pide. Minun mielestä se että voi saada lapsen/lapsia, on suurenmoinen lahja ! Naiset jotka ymmärtää mitä minä tarkoitan, Nauttikaa täysin siemauksin raskaus ajasta , niin minä teen :) Toiset ei ;) hyvät pääsiäiset :)

"Sanna"
Ooksää sweet joku nunna tai jotain!? Mä en oo saanu melaa mekkoon vähään aikaan. ukko töisk oko ajan. Mut auta armias,ku saan munaa. Nii kyllä naapurin mummotki kuuloo :D Täs oli kyl päivän piristys. Kiitos sweet.Tuol on niin masentava keli :D

kuminukke
joo hävettää niin helvetisti että mahan ruettua näkymään pysyin neljän seinän sisässä ja lapsen synnyttyä olen piilotellu lasta kellarissa. En halua kenenkään tietävän että harrastan seksiä. Ups. Taisin just kertoa aika monelle.

"mää"
Musta olis hauska tietää koska nasahti kohdilleen, mutta kun niin ahkerasti on jyystetty niin ei pysty paikallistamaan...
Ja vielä raskaanakin on harrastettu seksiä, useamman kerran viikossa! Näkyyköhän se päälle päin? Iiks.
Olenpa kyllä its eihan onnellinen kun kesäksi tuo maha oikein kunnolla nousee pömpölleen, voi taas käyttää bikineitä kun on kerrankin kireä vatsanahka! :)
Ja oikein kovasti leveillä sillä isolla ja ihanalla mahalla....

"pate"
sä oot joku skitsofreenikko jolla ei toi hissi noussu ihan ylimpään kerrokseen asti.Tainnu jäädä kerrosten väliin.mut on sulla varmaan ihan jees elämä..Vedä niitä vihreitä nappeja välillä jos tuntuis paremmalta!!

mela tyttö:D
Ja meikäläinen kun aina sanoo, että mukulat on oikein tarkasti suunniteltu ja tekemällä tehty;) Mikäs teini pelle siellä huutelee? Se on aikuisiällä kuule oikein suotavaa saada usein ja säännöllisesti melaa mekkoon!

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja lisää seksiä;23617799:
oijoi...teksti kun on niin monitulkinnaista :D itse sain ainakin hyvin positiivisen kuvan keskustelusta kunnes sinä, tosikko, tulit lukemaan ja hakemaan väärää käsitystä :D
Ilmeisesti sinä olet sitten tyhjän nauraja jos jokainen viesti tässä ketjussa on jotenkin hauska :) Jokainen viesti tässä ketjussa ei oole huumoriviesti ollenkaan, jos olisi: miksi et hekotellut tuolle minunkin edelliselle viestille vedet silmissä, jos kaikki on niin helvetin hauskaa kertakaikkiaan? Kyllä mä vaan erotan huumorin ja todellisuuden: asiaviestit asiana ja huumoriviestit huumorilla, ja ihan kiistatta tässä ketjussa on esiintynyt molempia.

Yhteistyössä