Eikö naiset kehtaa syödä toisten aikana vai olenko vai todella suuriruokainen?

  • Viestiketjun aloittaja "Syöppö"
  • Ensimmäinen viesti
sadsdd
[QUOTE="vieras";28946116]Minä ihmettelen lähinnä sitä, että miksi ihmiset ylipäätään syö tuollaista roskaa kuin pizzaa tai hampurilaisia...[/QUOTE]

Mä rakastan pizzaa! Tosin inhoan suurinta osaa pizzerioiden pizzoista. Teen yleensä itse. Kotipizzan kotzonen on mitä ihaninta herkkua! Tottakai mä nautiskelen joskus herkuilla.

Miksi ihmiset ylipäätään juo viiniä? Tai kaljaa? Tai syö suklaata? leipää? pullaa? fetajuustoa yms?
 
"Taneli"
[QUOTE="vieras";28946116]Minä ihmettelen lähinnä sitä, että miksi ihmiset ylipäätään syö tuollaista roskaa kuin pizzaa tai hampurilaisia...[/QUOTE]

Kuolen nauruun. Mikä jeesustelija. Huijaatko itseäsi vai yritätkö huijata muita?
 
jepsjepsjeps
[QUOTE="vieras";28946116]Minä ihmettelen lähinnä sitä, että miksi ihmiset ylipäätään syö tuollaista roskaa kuin pizzaa tai hampurilaisia...[/QUOTE]

Siinä missä minä nautin joskus lasillisen tai pari hyvää viiniä, joku herkuttelee nautiskelen hakemalla itselleen ruokaa, jonka mausta tykkää.

Kohtuudella kaikki on ok.
 
"vieras"
[QUOTE="Taneli";28946143]Kuolen nauruun. Mikä jeesustelija. Huijaatko itseäsi vai yritätkö huijata muita?[/QUOTE]

Täh, mitä ihmeen jeesustelua? Ei todellakaan tee mieli syödä noita hampurilaispaikkojen hampurilaisia tai Kotipizzan pizzoja. Joskus aikoinaan hampurilaispaikoissa tuli käytyä pari kertaa vuodessa, kun työnantaja kustansi ylityöruokailut erääseen "nimekkääseen hampurilaisketjuun". Se pari kertaa vuodessa riitti minulle ja onneksi ei tarvitse enää niissä käydä. Mutta kukin tavallaan :)
 
"jaa"
Olen laihahko, ei röllömahaa tms., mutta en tosiaan mikään ruikku 163/59

Syön: aamulla maustamaton jukurtti, vettä, kahvia mustana

lounas: avokado ihan pelkiltään

välipala: yksi ruisleipäpala

Päivällinen: normaalia ruokaa, ei kermaa, ei punaista lihaa, eilen esimerkiksi kaalilaatikkoa

iltapala: hedelma/porkkana ja leipää

Jos haluan olla 163/52 niin kuin olen ns. parhaimmillani, jätän lounaan syömättä ja iltapalla leipä ilman voita

Pitsan söin tänään ilman reunoja ekaa kertaa vuosiin kokonaan. Kerran kahdessa kuussa voin syödä roskaruokaa.
 
"vieras"
Mä olen ylipainoinen ja olen huomannut et syön vähemmän kun mua paljon laihemmat naiset. Mut oon myös huomannut et käyn laihoja naisia harvemmin vessassa. Ainakin meillä töissä.
 
vieras_äippä
[QUOTE="Taneli";28946143]Kuolen nauruun. Mikä jeesustelija. Huijaatko itseäsi vai yritätkö huijata muita?[/QUOTE]

Miks pitäis syödä? Töissä tulee joskus syötyä pitsaa, mut ehkä noin kerran kuussa. Sitten joskus kun ollaan kipeenä tai tosi väsyneitä (ehkä kerran kolmessa kuukaudessa) haetaan perhepitsa kotiin. Pakastepitsoja en oo ostanut vuosikausiin. Kebabbia tai ranskalaisia ei oo kanssa tullut syötyä kuin lomamatkoilla.
 
Mielestäni olen useinkin syönyt reiluja annoksia ja reippaasti enemmän kuin monet muut tuntemani naiset. Mutta kyllä se nälkä nyt yhdellä pitsalla lähtee! Joskus tulee ähkykin, sellainen ½-3/4 on hyvä oikeaan nälkään. 3 tortillaa aiheuttaa myös ähkyn, joskus yksikin jos se on niitä isompia ja hyvin täytetty. Hampurilaisateriasta en yleensä jaksa syödä kaikkia ranskalaisia (tietysti jos se on sellainen nyrkkiä pienempi hamppari ja 20 tikkua niin sitten jaksan, mutta puhun nyt aikuisten annoksista).

Ja nyt ollaan taas lievästi ylipainoisia, otin tässä vuoden mittaan muutaman kilon takaisin kun stressi vei voiton itsekurista. Uusi yritys taas päällä. Mielelläni olisin tuollainen läpipasko, tykkään todella paljon sekä perusruuasta että herkuista. Liikuntaakin harrastan kohtuudella. Mutta saan minä onneksi kuitenkin silti syödä lihomatta, jos vaan ei repsahtaisi niihin herkkuihin.

En minäkään pahoja pitsoja tai hampurilaisia osta, vaan niitä hyviä :) Yleensä tehdään pitsat itse.
Maistoin kebabbia ensimmäisen kerran elämässäni tällä viikolla, ihan ok oli, mutta en taida vaivautua uudestaan ainakaan ennen kuin on -10kg.
 
Viimeksi muokattu:
vaihtelee
Mulla ainakin vaihtelee syödyn ruuan määrä. Joskus maha tulee täyteen eikä nälkääkään tule hetkeen uudelleen, kun oon syönyt pari palaa pitsaa. Toisinaan taas syön isoja annoksia ja kohta on taas nälkä. En ole huomannut, että esim. liikunnan määrällä olisi tähän mitään vaikutusta. Veikkaan, että menee kuukautiskierron mukaan omalla kohdallani.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja vieras_äippä;28946574:
Miks pitäis syödä? Töissä tulee joskus syötyä pitsaa, mut ehkä noin kerran kuussa. Sitten joskus kun ollaan kipeenä tai tosi väsyneitä (ehkä kerran kolmessa kuukaudessa) haetaan perhepitsa kotiin. Pakastepitsoja en oo ostanut vuosikausiin. Kebabbia tai ranskalaisia ei oo kanssa tullut syötyä kuin lomamatkoilla.
Juu ei meilläkään siis koskaan syödä mitään pizzoja tai hampurilaisia. Paitsi jos ollaan kipeinä. Tai jos ollaan väsyneitä. Tai jos ei vaan jakseta tehdä ruokaa. Tai jos ei huvita syödä muuta. Tai jos on kauhea kiire. Tai...


:LOL:
 
vaihtelee
Tuli vielä mieleen, että sekin vaikuttaa, jos juttelee samalla jonkun kanssa kun syö. Maha tulee nopeammin täyteen, kun samalla seurustelee. Silloin tulee syötyä vähemmän, kun ehtii ruoka laskea keskustelun lomassa.
 
läskei
Mä olen itse lihava, siis ihan reippaasti ylipainoinen. Ihmiset ei yleensä usko, että en pysty syömään kokonaista Kotipizzan tavispizzaa, puolikas on riittävästi. En käy syömässä, jos ei ole kaveria mukana, tai sitten tilaan lastenpizzan :D Kotipizzan salaatista samoin tulee ähky :D

Mulla on kertamäärät pieniä, syön vaan liian kaloripitoista ruokaa ja liikun liian vähän. Silti en pysty kerralla syömään puoliakaan siitä, mitä eräskin normaalipainoinen ystäväni syö.

Kai se on sitäkin, että läskit painaa vatsalaukkua. Samoin mun vatta menee sekaisin, jos syön liikaa kerralla.
 
Rouva 30+
Uppoaa helposti kotipizza, ei tunnu missään! Söisin enemmän kuin tarttis mikäli en tietoisesti rajoittasi välillä syöpöttelyä. Ähky yllättää harvoin. 161/47.
 
"naps"
Sehän on ihan siitä kiinni, mihin itsensä totuttaa. Olen laihtunut vuoden sisään reilut kymmenen kiloa normaalipainon ylärajoilta. Samalla olen totutellut pienempiin annoskokoihin. Nykyään tavanomainen annoskoko pääaterialla on esim. 2 tortillaa tai puolikas Kotipizza.
 

Yhteistyössä