Eikö muut kärsi koiranpaskasta kaupungeissa?

• Viestiketjun aloittaja Ou shit
  • Ensimmäinen viesti
maatuu, höh
[QUOTE="noh";28362952]Joo, eikä ole rinnastettavissa senkään puolesta että paska maatuu aika nopeasti (vaikka täällä kovin koitetaan muuta väittää), karkkipaperi ei.[/QUOTE]

Otapa selvää, mitä ongelmia ihmisten ilmoilla vellovat ulostemasat aiheuttavat. Ei käymälöitä esimerkiksi syyttä suotta ole keksitty. En minäkään tule sun portin pieleen paskomaan sillä verukkeella, että maatuuhan tuo nopeasti.

"noh"
Alkuperäinen kirjoittaja maatuu:
Otapa selvää, mitä ongelmia ihmisten ilmoilla vellovat ulostemasat aiheuttavat. Ei käymälöitä esimerkiksi syyttä suotta ole keksitty. En minäkään tule sun portin pieleen paskomaan sillä verukkeella, että maatuuhan tuo nopeasti.
No selvennäppä sä vähän.

En mäkään tule sun portin pieleen roskaamaan sillä verukkeella, ettei karkkipaperit ole ihmisten terveydelle vaarallisia.

[QUOTE="noh";28362948]Joo, eipä. Ainakin täällä keskustan kadut siivotaan JOKA AAMU, koska ihmiset roskaa niin paljon vaikka roskiksia on joka kulmalla.[/QUOTE]

Täälä tosiaan ei oo roskaa yhtään niin paljon kun on roskiksia. Moni muukin paikkakuntalainen puhuu samaa että tänävuonna paskaa on huomattavan paljon. Mulla työmatka 2km suuntaansa ja ylivoimaisesti paska vie voiton. Tarkotuksella oon katellu kulkiessa.

"vieras"
[QUOTE="Tiina";28363001]Täällä niitä paskoja ainakin on valinut veden mukana keskelle pyöräteitä. Nam. Kyllähän ne siitä huuhtoutuu aikanaan...[/QUOTE]

nam? ruokailetko pyöräteillä?

Herraisä
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28362996:
mä voin luvata, että heti kun ne tupakantumpit häviää sinne minne ne kuuluu, voin kerätä oman ja muidenkin koirien jätöksiä, sitä enen en sitä tee
Nää on niin idioottimaisia heittoja. Entäs sitten me jotka saamme kärsiä molemmista ilman että olemme mihinkään syyllisiä? Aivan sama kuin sanoisi, että kyllä mä ajelen ainakin kännissä ihan niin kauan kuin jotkut ajaa ylinopeutta.

• Tykkää
Reactions: Phoebsi
maatuu, höh
[QUOTE="noh";28362977]No selvennäppä sä vähän.

En mäkään tule sun portin pieleen roskaamaan sillä verukkeella, ettei karkkipaperit ole ihmisten terveydelle vaarallisia.[/QUOTE]

Senkus roskaat. Kyllä mä roskat voin kerätä. Mutta kunhat et tule sinä itse tai sun rakkis paskalle mun portin pieleen. Kyllä se vaan kuule on eri asia, astunko aamulla paskakasaan vai karkkipaperiin. Yhtään ei lohduta paskan maatuminen siinä vaiheessa, kun oksettavan hajuista sontaa pesen kengän pohjasta pois.

"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28362996:
mä voin luvata, että heti kun ne tupakantumpit häviää sinne minne ne kuuluu, voin kerätä oman ja muidenkin koirien jätöksiä, sitä enen en sitä tee
Hyvä vaihtokauppa. Tiedät että tuollaisen sopimuksen kanssa sun ei "tarvtse" koirasi paskoja siivota.

Olet lapsellinen.

"Ilona78"
Siis tietysti näitä on joka vuosi enemmän kun koirien määrä senkus kasvaa. Onneksi elän nykyään aivan maalla, eipä tämä asia paljoa haittaa. Toki tuossa meidänkin tiellä joskus joku koiraa ulkoiluttaa, mutta ei tosiaan muutama kakka paljoa asiaa haittaa.

Toista tää on kyllä joissakin kaupungeissa. Ihan oikeesti hirviömäisiä määriä paskaa ja se kyllä haisee. Eikä tartte olla mikään iso city vaan ihan perustaajama...

LomatonTuhkimo
[QUOTE="Vieras";28363022]Hyvä vaihtokauppa. Tiedät että tuollaisen sopimuksen kanssa sun ei "tarvtse" koirasi paskoja siivota.

Olet lapsellinen.[/QUOTE]

Joo uskomatonta, että nikkinsä perusteella 50v ihminen sortuu tommosiin lapsellisuuksiin. En ole hänen muihin juttuihin kiinnittänyt huomiota, joten toivon että oli vaan tommonen ajattelematon heitto. Mitenköhän tää maailma pyöris jos kaikki ajattelis noin. No toisaalta kyllä tossa ikäpolvessa on paljon semmoista uskomatonta itsekkyyttä ja omaan napaan tuijottamista, että ei uskoiskaan.

"Tiina"
Hyvin huomaa että palstalla on paljon maalaisia kun kakat ei häiritse. Täällä kaupunkilähiössä tuntuu kuin kävelisi tunkiolla, kun paskaa on kävelytien molemmat reunat täynnä. Onneksi nyt alkoi hieman lämpenemään, niin kdutkin saadaan puhdistettua.
Meillä on jopa portin vieressä monta isoa sontaläjää.. Ja kyse on siis kauttaaltaan asfaltoidusta pihakadusta.

vinkki viitonen
Kannattaa levittää illalla kulmille muutama iso lasinpalanen niin koiranomistajat alkavat välttää aluetta. Ainakin t

Saatiin meidän pihalle paskattavat pois tällä tavoin. Nyt on tosin sitten naapuritaloyhtiö täysin paskassa.

kfåw
Mä en olisi ostanut koiraa, ellen jaksaisi kerätä lenkeillä sen peekasoja veke. Siinä koirassa kun on paljon isompitöistäkin hommaa kuin peekasojen keräily. Keräsin ne niin kaupungin keskustassa kuin täällä maaseudullakin. Mulla on kaikkien lenkkitakkien taskussa koirankakkapussirulla, niin ei koskaan tarvitse miettiä, onko pussit mukana vai ei.

Enkä mä tajua vertaamista ihmisten roskaamiseen. Jos jotkut ääliöt eivät saa tupakantumppejaan ja roskiaan sinne, mihin kuuluu, niin ei kai sitä itse tarvitse yhtä ääliöksi ruveta. Jos kaikki ajattelisivat niin, että voi tehdä vaikka mitä peetä, koska jotkut muut tekevät jotain muuta älytöntä, niin olishan tää maailma aika hemmetin törkynen paikka.

"vieras"
Ärsyttää! Haisee ja tarttuu kengänpohjiin. Juuri nyt on sellaset täällä kelit, että sulamislumet on vallaanneet kadut ja varsinkin hiekkatiet koko tien leveydeltä. Pientareelta pääsisi kuivin jaloin, mutta siellä on ne koiranjätökset vieri vieressä.

"sipsi"
En kärsi enkä ole koskaan kärsinykään. En kaupungissa enkä maalla. Meillä on koira. Pyörätie enkillä paskat kerään, mutta metsässä en. Ei häiritse koiran paskat ojissa.

Yhteistyössä