A
ap
Vieras
Päivällä tein ketjun, johon olisin toivonut kuvia tavallisista ja persoonallisista kodeista, mut se ketju on jo hukkunut johonkin...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tiutau:Meillä on melkein jokainen seinä eri värinenEsimerkiksi on yhdistelmä oranssi seinä pinkki ovi ja violetti seinä keltainen ikkuna. Ei todellakaan mitään avotakkaa! Ja melkein kaikki huonekalut kirpparilta, ja vanhoja lakanoita verhoina, ja räsymattoja joka paikassa.
Kun kierrettiin asuntonäytöissä mulle oli yllätys miten TODELLA TODELLA TYLSIÄ koteja ihmisillä on! Siis ns. tyylikkäätkin kodit oli tyyliin valkoiset seinät valkoinen sohva pari punaista tyynyä marimekon verhot ja iittalan lasikulho pöydällä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä!
En esimerkiksi käsitä valkoista kangassohvaa lapsi- ja lemmikkiperheissä.
Just noin! Mulle oli ihan itsestäänselvää että kun saatiin oma kämppä niin kokeillaan kaikkea! Tehdään siitä just sellainen kuin halutaan!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tiutau:Meillä on melkein jokainen seinä eri värinenEsimerkiksi on yhdistelmä oranssi seinä pinkki ovi ja violetti seinä keltainen ikkuna. Ei todellakaan mitään avotakkaa! Ja melkein kaikki huonekalut kirpparilta, ja vanhoja lakanoita verhoina, ja räsymattoja joka paikassa.
Kun kierrettiin asuntonäytöissä mulle oli yllätys miten TODELLA TODELLA TYLSIÄ koteja ihmisillä on! Siis ns. tyylikkäätkin kodit oli tyyliin valkoiset seinät valkoinen sohva pari punaista tyynyä marimekon verhot ja iittalan lasikulho pöydällä!
Ahhh, ihanaa, joku tajuaa mua täydellisesti!!!!!:heart:
Meil on olkkarissa violetit seinät ja siihen paljon sinistä/turkoosia ja vihreää/limeä yhdistettynä kaikenlaisessa muodossa jne.
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:hmm, vähän kyllä ihmetyttää yks juttu... onko niin että mikäli huonekalut on uutena ostettuja/massatuotantoa, sävyt sopii toisiinsa jne niin koti ei ole persoonallinen taikka kiva?
tai että siitä ei olisi tehty itselle mieluista (toi yks kommentti tuolla...)
meillä on värejä seinissä, ja ikean huonekaluja suurimmaksi osaksi.. mutta värit sointuu yhteen (koska mä en pidä keskenään riitelevistä sävyistä) huonekalujen värit on meille mieluisat, tavarat mitä meillä on on meille mieluisia eikä todella mitään ole hankittu sen takia että muillakin on tai että se on nyt muotia...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:hmm, vähän kyllä ihmetyttää yks juttu... onko niin että mikäli huonekalut on uutena ostettuja/massatuotantoa, sävyt sopii toisiinsa jne niin koti ei ole persoonallinen taikka kiva?
tai että siitä ei olisi tehty itselle mieluista (toi yks kommentti tuolla...)
meillä on värejä seinissä, ja ikean huonekaluja suurimmaksi osaksi.. mutta värit sointuu yhteen (koska mä en pidä keskenään riitelevistä sävyistä) huonekalujen värit on meille mieluisat, tavarat mitä meillä on on meille mieluisia eikä todella mitään ole hankittu sen takia että muillakin on tai että se on nyt muotia...
No yksinkertaisesti mielestäni sellainen koti, joka muistuttaa 3miljoonan muunkin suomalaisen kotia, EI ole persoonallinen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:ei kai valkoiset seinät tee avotakkakotia? Meillä valkoisuus auttaa tasapainottamaan persoonallista sisältöä eli tavarakasoja.
Turkoosit yläkerranportaat.