?
?
Vieras
Jos syö 250g suklaata niin lihoo sen 250g? Tai 1kpl jacky-suklaavanukkaita lihottaa yhden vanukkaan verran? Pätkiksiä voi syödä monta, vaan 30g/patukka lisää painoa!
Miksei?!
Miksei?!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä :Jos joisit litran kokista niin lihoisit kilon![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja mä :Jos joisit litran kokista niin lihoisit kilon![]()
Tällä logiikalla nesteitä ei lasketa ollenkaan!Sehän tulee heti ulos kuitenkin..
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja mä :Jos joisit litran kokista niin lihoisit kilon![]()
Tällä logiikalla nesteitä ei lasketa ollenkaan!Sehän tulee heti ulos kuitenkin..
Alkuperäinen kirjoittaja - :Energia - nevö höörd. Mun mielestä se menee juuri ap:n kuvauksen mukaisesti ja ellei mene, vika on lääketieteellinen esim aineenvaihduntaongelma, kilpirauhasvika, kehon säästöliekki tms syy, johon kuuluu saada myötätuntoa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hö:Niin ja jos syö puoli kiloa päivässä vaikka porkkanoita, niin painoa tulee lisää se sama puoli kiloa kuin puolesta kilosta suklaata...
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Elintarvikkeissa on yleensä energiaa, jota polttamalla elimistö voi ylläpitää toimintojaan. Aivan samoin kuin esim. puulämmitteinen sauna tarvitsee klapeja toimiakseen. Esim. kurkku on miltei kokonaan vettä, eikä vedessä ole mitään energiaa, jota ihmiskeho voisi hyödyntää, jolloin kurkku "lihottaa" minimaalisesti verrattuna vaikka suklaaseen, jossa on yleensä rasvaa ja sokereita. Näitä keho voi käyttää polttoaineenaan ja kullakin ravintoaineella on oma energia-arvonsa. Jos taas ruumiille annetaan liikaa polttoainetta, se jää varastoon myöhempää tarvetta varten eli kertyy läskiä.