U
uusi keskustelija
Vieras
Että mä oon kyllästyny ja v'***tunut. Mä en jaksa kun mun elämässä ei ole enää mitään muuta kun samat jutut päivästä toiseen... kuuntelen rissausta ja kiukuttelua, huutoa ja kitinää. Ollaan vaunulenkillä, syödään (toki kiukuttelun kanssa), nukutaan lyhyet päikyt, sitten rissataan kun väsyttää... mulla ei ole oikeesti mitään. Mä halusin lapsen. Halusin äidiksi. Mutta en tiennyt että elämä pitää vaihtaa tällaseen tylsyyteen. En harrasta mitään, ja koska en harrasta ja syön tähän vi***tukseen, lihon koko ajan ja se taas väsyttää ja laiskottaa ja olen siis täysillä kierteessä mukana. Mitä mä voisin tehdä että pääsisin pois tästä. Rakastan lastani, kyllä hän ajoittain kilttikin on, ja välillä jaksan vaikka mitä hänen kanssa, mutta on päiviä että haluaisin olla ihan yksin.. tehdä omia juttuja, en jaksaisi kuunnella rissausta... mulla on tullut sellanen olo että mä olen tosi huono äiti.
Mies on aina töissä.. kun hän iltaisin tulee töistä, lapsi menee jo pian nukkumaan.. en siis pääse ja pysty yksinkertasesti menemään mihinkään esim jumpalle kun harvemmat jumpat alkaa iltakymmeneltä. Mä kaipaisin jotain hohtoa tähän elämään.. toki alkuvuodesta alkaa työt mut just joo.. se vasta hohtoa onkin. Onko muita tälläsia tapauksia.. sanotaan nyt vaikka huonoja äitejä.
Mies on aina töissä.. kun hän iltaisin tulee töistä, lapsi menee jo pian nukkumaan.. en siis pääse ja pysty yksinkertasesti menemään mihinkään esim jumpalle kun harvemmat jumpat alkaa iltakymmeneltä. Mä kaipaisin jotain hohtoa tähän elämään.. toki alkuvuodesta alkaa työt mut just joo.. se vasta hohtoa onkin. Onko muita tälläsia tapauksia.. sanotaan nyt vaikka huonoja äitejä.