Eikö ketään muuta harmittanut kun ei saanut juoda raskauden aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun ei ainakaan tehnyt es mieli juoda joten ei harmittanut.Ja mun mies sanoi mulle että kertaakaan en koko odotus aikana tuu näkemään sitä pullon kanssa.Ei vaan halunnut,iloitsi kans niin kasvavasta massusta. :heart: =)

Munkin mies lupasi olla juomatta koko raskausajan silti joi n1krt kuukaudessa no viimisen kuukauden oli juomatta jos synnärille olis tullut lähtö.Enpä enää toista lasta tee senverran tyhmää olla selvinpäin kun toinen ei ole.

Kyllä mua ainakin harmitti, enkä ymmärrä mitä pahaa siinä on jos sen sanoo?! Eikö pahempi kuitenkin olisi, jos tosiaan joisi raskausaikana? Ei se vähennä sun rakkautta lapseen tai tee susta huonoa äitiä jos tekee siideriä mieli!! Eikai raskaus nyt sellanen olotila ole että muutut ihmisenä kokonaan!! xD

Alkuperäinen kirjoittaja Voi ei :
No ei.. kuulostaa pahalta vauvan kannalta jos edes raskausaikaa ei voi olla juomatta harmittelematta.. vauva-aikana viissiin sitten. :(

No eikö se kuulostaisi pahalta, jos ei harmittelisi vaan joisi vaan kaikesta huolimatta? Mitä pahaa siinä harmittelussa on?

Kerran harmitti. Kuumana kesäpäivänä oltiin miehen kanssa kävelyllä meren rannassa ja istuttiin terassille ja mies otti oluen. Sillon olisi tehnyt mieli, mutta en ruvennut mieheltä sitä kieltämään vaan siksi että mun teki mieli. Maistoin yhden kulauksen itekin :p

Kyllä välillä pieni kateuden pistos kävi sydämessä kun hyvillä keleillä kavereilla grillailtiin ja minä en saanut kun muut ottivat, ja oli todellakin kaipuu saunasiideriin jäähyllä, mutta enemmän kaipasin tupakkaa.
Mutta ei sillä että olisi mitkään viinapirut iskeneet.

Ei pahemmin. Joskus jos syötiin paremmin niin harmitti se hyvän punaviinin puuttuminen, mutta sekin harmitus meni yhtä nopeasti ohi kuin tulikin. Kyllä sitä kerkeää sitten ottamaan paremmalla ajalla jos huvittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kipa:
Kyllä mua ainakin harmitti, enkä ymmärrä mitä pahaa siinä on jos sen sanoo?! Eikö pahempi kuitenkin olisi, jos tosiaan joisi raskausaikana? Ei se vähennä sun rakkautta lapseen tai tee susta huonoa äitiä jos tekee siideriä mieli!! Eikai raskaus nyt sellanen olotila ole että muutut ihmisenä kokonaan!! xD

Aivan!

Yhteistyössä