Eikö ikinä pääse irti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pöh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pöh

Vieras
Rakastuin tosissani 15 vuotta sitten, eli 16-vuotiaana poikaan, jonka kanssa en ikinä kunnolla seurustellut. Yks kesä hengailtiin yhdessä, mutta siihen se sitten päättyi. Monta vuotta meni niin, että ajattelin häntä päivittäin, mutta ei oltu yhteydessä. Kahdeksan vuotta sitten hän seisoi ihan ylläittäin edessäni eräillä festareilla ja sen jälkeen tapailtiin taas muutaman kuukauden ajan. Hän oli ns. pahapoika ja joutui vankilaan, oli siellä kolmisen vuotta. Tämä ajan kirjoilteltiin ja hän jopa kosi mua kirjeissään. Mutta tietenkään en voinut sellaiseen suostua, aattelin mitähän sukulaisen/ystävät/työkaverit sanois, vaikka mieli kyllä teki. Sain sentään patistettua hänet opiskelemaan, jättämään vanhat kaverit ja aloittamaan uuden elämän.

Kun hänen vapautumispäivänsä oli lähellä, niin työnsin väkisin tämän miehen mielestäni ja tapasin aviomieheni, joka on kaikkea mitä voin ikinä toivoa. Meillä on 3 lasta, ihana koti ja hyvä avioliitto. Viimeksi oon ollut tämän "pahan pojan" kanssa tekemisissä viitisen vuotta sitten, enkä ole pahemmin häntä ajatellut. Kunnes viime yönä näin hänestä unta ja koko päivä on mennyt taas häntä ajatellen.

Itseä risoo juttu ihan hirveesti. En halua olla olla missään yhteydessä häneen, mutta pakko oli hänet silti googlettaa ja katsoa vielä facebookista. Nykyään hän menestyvä ja juuri sillä alalla, jota hänelle ehdotin, ja hoitanut muutenkin elämänsä ok. Eli hienoa hänelle, mutta miten ihmeessä itse pääsen irti. Jos tietoisesti en halua häntä ajatella, niiin miks ihmeessä hän tunkee uniin ja siten valtaa ajatukseni moneksi päiväksi??? Kuinka vanhaksi pitää elää että unohtaa nuoruuden rakkaansa. Sellaisen, jonka kanssa ei oo edes ikinä "kunnolla ollut", vai tapahtuuko se ikinä?

No en tieda vastausta kysymykseesi mutta oisko elamasi pikkuisen tylsaa ja haet jannitysta menneisyydesta. Voithan kelailla mita haluat , ajatuksesi ovat sinun. Ei kai ketaan tarvi ikina kokonaan unohtaakaan. Kunhan et tee mitaan mita joutuisit katumaan. :flower:

Juu, elämä on just niin tylsää, kun voi olla 3,5 vuotta kotona olleella äidillä. Mutta päivääkään en vaihtais pois ja joka ikinen päivä tajuan sen, kunka onnekas oon, kun oon saanut näin ihanat lapset ja miehen. En siis haikaile minkään perään, vaan elän parasta mahdollista elämää. Visottaa vaan, että menneisyys pääsee vavistuttaamaan vieläkin mun maailmaani - 15 vuoden jälkeenkin.

Tuota, kokemusta on kuten sanoin. Nimenomaan pahasta pojasta joka ei millään jätä ajatuksia rauhaan. 15 vuoden jälkeenkään. Se loppui kuitenkin siihen, että hän poistui keskuudestamme.

Koita vaan tottua siihen, että toi mies pyörii aina joskus sun ajatuksissa. Ei se vaarallista ole.

:hug:

Yhteistyössä