antaisitteko miehelle anteeksi?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Taustaa: mies on epäillyt toista viikkoa että olen pettänyt häntä veljeni kanssa, kun veli oli viikon käymässä. Myöhemmin hän epäili saaneensa minulta seksitaudin. Ikinä en ole häntä pettänyt enkä edes flirttaile miesten kanssa, olen kotona ja harvoin käyn edes missään kylässä. Yhteisiä lapsia useampi ja yli 10v yhdessä. Kaksi vuotta sitten sama homma että mies epäili mua veljeni kanssa muhinoinnista ja lopulta jopa poikani kanssa :O
Nyt mies pyysi anteeksi, mutta mun on vaikea antaa anteeksi ja vielä vaikeampi unohtaa.. Mitä tekisin??

Provoiletko sinä? Eihän tuollainen voi olla edes totta!

Mutta jos nyt sattuisi olemaan totta, niin äkkiä sieltä pois! Miehesi on mieleltään sairas, pahenee koko ajan.

Tollainen mies on ihan sairas päästään, joka epäilee puolisoaan pettämisestä oman veljensä ja jopa poikansa kanssa :0 Ihan on realiteetit hukassa ja pitäisi toimittaa hoitoon.

Ei valitettavasti ole provo.. eikä tästä voi ees kenenkään kanssa jutellakkaan. Anoppi soitti täs yhttenä päivänä ja kysyi että onko meillä millaiset välit miehen kanssa, kun se on nii tyly häntäkin kohtaan

Selitäpäs nyt: Epäilikö siis että olisit pettänyt oman veljesi ja oman poikasi kanssa?
Vai miehen veljen ja miehen pojan kanssa? (edellyttäen, että miehen poika ei ole sulle sukua)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Selitäpäs nyt: Epäilikö siis että olisit pettänyt oman veljesi ja oman poikasi kanssa?
Vai miehen veljen ja miehen pojan kanssa? (edellyttäen, että miehen poika ei ole sulle sukua)

siis MUN veljen ja MUN pojan. ei miehen

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Täysin tärähtänyt ja vainoharhainen tapaus. Pitäisi toimittaa hoitoon tosiaankin!

Miehesi taitaa olla psyykkisesti sairas.

Jutustasi päätellen tulee mieleen exä. Onko sillä muita omituisuuksia tai henkistä väkivaltaa tai fyysistä tai muita ihan ihmeellisiä ja sairaita juttuja?

ei ole.. mut perheen päänä ja elättäjänä saanut toimia, mä oon ollut kotona hoitamassa lapsia. Mua vähän hirvittää et miten sit tulevaisuudessa kun lapset isompia ja mä pääsen kulkemaan jossain tai jos meen töihin. Jos vielä ollaan yhdessä siis

Jutustasi päätellen tulee mieleen exä. Onko sillä muita omituisuuksia tai henkistä väkivaltaa tai fyysistä tai muita ihan ihmeellisiä ja sairaita juttuja?

ei ole.. mut perheen päänä ja elättäjänä saanut toimia, mä oon ollut kotona hoitamassa lapsia. Mua vähän hirvittää et miten sit tulevaisuudessa kun lapset isompia ja mä pääsen kulkemaan jossain tai jos meen töihin. Jos vielä ollaan yhdessä siis

No eipä kuullosta normaalilta tilanteelta...

Yhteistyössä