T
Tsemppi
Vieras
Kyllä miehes on ilman muuta jäätävä vuorostaan kotiin jos päädytte tämän lapsen vastaanottamaan, olet ollut kotona jo tarpeeksi kauan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mama:älä tee ainakaan aborttia, se painaa mielessäsi koko loppuelämän..mulle on käynyt niinOlosuhteiden pakosta jouduin tekemään abortin(jota olen aina vastustanut) 7vuotta sitten ja jatkuvasti mietin, että olisiko se ollut tyttö vai poika, minkä näköinen ja nyt hän olisi niin ja niin vanha...KADUTTAAAA :'( Onneksi mulla on kuitenkin kaksi ihanaa lasta
![]()
Mutta eihän se tarkoita, että mä sitä kadun ja tunnen syyllisyyttä loppuelämäni, jos sinä niin teet?
No jos asia on sinulle jo noin selvä,ettet tule katumaan aborttia, niin mene ihmeessä sitten tekemään se äläkä täälä vingu!
Alkuperäinen kirjoittaja m :Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jos olet/olette jaksamisesi äärirajoilla, miten meinaat jaksaa uuden työn haasteet? ei ole ihan pikkuhomma mennä töihin uuteen paikkaan ja roudata 3a lasta hoitoon. tulee sairastelut jne, ja uudessa työssä joudut vetämään ainakin koeajan ihan sata lasissa, että saat paikan pitää... tiedän kokemuksesta.
Olen jaksamisen äärirajoilla kotona, kotiäitinä. Mulla on mies, joka kuskaa lapsia samanlailla hoitoon ja on niiden kanssa kotona kun sairastavat. Töitä odotan ihan älyttömästi seitsemän vuoden kotonaolon jälkeen!
Onko mitään mahdollisuutta, että ottaisit työn vastaan ja menisit töihin äitiysloman jälkeen. Ja mies jäisi vauvan kanssa vanhempainlomalle?
Alkuperäinen kirjoittaja Tsemppi:Kyllä miehes on ilman muuta jäätävä vuorostaan kotiin jos päädytte tämän lapsen vastaanottamaan, olet ollut kotona jo tarpeeksi kauan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oot töissä äippäloman alkuun asti. Pidätte miehen kans vanhempainvapaat puoliks, joten sä palaa aikasten töihin ja mies jää kotiin hoitamaan vauvaa. Molemmille vaihtelua (oletin että olet ollut kotona hiotamassa lapsia viimevuodet ja siksi jaksaminen ottaa koville).
Entäpä jos ei oo työtä mihin palata? Oon ollut tosta paikasta niin innoissani, kun sen sain! Se merkkas tosi paljon, kuin lottovoitto. (kyllä, täältä en oman alan töitäni löydä ).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:melko harvinainen ammatti pitää olla, jos parin vuoden kotona olon jälkeen ei enää töitä löydy. työt ei maailmasta lopu, ja tuskin niin tärkeä ihminen olet työelämälle, että sinne täytyisi nyt heti mennä. työt ei voi olla syy, eikä pitkä kotona olo. oikeasti, en ymmärtäisi tuollaista ratkaisua ikinä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:melko harvinainen ammatti pitää olla, jos parin vuoden kotona olon jälkeen ei enää töitä löydy. työt ei maailmasta lopu, ja tuskin niin tärkeä ihminen olet työelämälle, että sinne täytyisi nyt heti mennä. työt ei voi olla syy, eikä pitkä kotona olo. oikeasti, en ymmärtäisi tuollaista ratkaisua ikinä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oot töissä äippäloman alkuun asti. Pidätte miehen kans vanhempainvapaat puoliks, joten sä palaa aikasten töihin ja mies jää kotiin hoitamaan vauvaa. Molemmille vaihtelua (oletin että olet ollut kotona hiotamassa lapsia viimevuodet ja siksi jaksaminen ottaa koville).
Entäpä jos ei oo työtä mihin palata? Oon ollut tosta paikasta niin innoissani, kun sen sain! Se merkkas tosi paljon, kuin lottovoitto. (kyllä, täältä en oman alan töitäni löydä ).
Sinua ei voida irtisanoa raskauden takia. Lisäksi voithan olla äitiyslomalla vain esim. 4 kuukautta ja sitten mies jäisi kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oot töissä äippäloman alkuun asti. Pidätte miehen kans vanhempainvapaat puoliks, joten sä palaa aikasten töihin ja mies jää kotiin hoitamaan vauvaa. Molemmille vaihtelua (oletin että olet ollut kotona hiotamassa lapsia viimevuodet ja siksi jaksaminen ottaa koville).
Sinua ei voida irtisanoa raskauden takia. Lisäksi voithan olla äitiyslomalla vain esim. 4 kuukautta ja sitten mies jäisi kotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Töiden peruuntuminen voi harmittaa sua jonkin aikaa,mutta abortin tekeminen saattaa (alitajuisesti) painaa kenties koko loppuelämän...
Alkuperäinen kirjoittaja cc:Jos aloitat elokuussa, niin koeaikahan on 4kk ja joulukuussa koeaika ohi, LA helmikuun alussa.
EI edes koeajalla voi irtisanoa raskauden takia, ja varmaan harva alkaa muita syitä keksimään irtisanomiselle kun pelkää jälkiseurauksia.
Voihan olla että kun menet töihin takas, huomaat että siellä kotona oli paljon parempi..
Alkuperäinen kirjoittaja kaikki ei ees saa:SITÄ ENSIMMÄISTÄKÄÄN!!!!!!!MIETI SITÄ..
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Alkuperäinen kirjoittaja kaikki ei ees saa:SITÄ ENSIMMÄISTÄKÄÄN!!!!!!!MIETI SITÄ..
Adoptioon antaminen on oikeasti vihoviimeinen ratkaisu.
Alkuperäinen kirjoittaja d:JOs mietit nyt että mikä sen syntymäpäiväksi tulisi jne jne. niin miksi et pohdi samoja asioita ottaessasi pillereitä? Etkö ymmärrä että joka pilleri jonka otat estää uuden elämän synnyn? Uuden lapsen, tytön tai pojan syntymän?
Keskeytys tuossa vaiheessa kun ei ole edes mitään lasta vaan ne solut, ei siis ole mitään lasta vielä, on vain lapsen ehkäisymenetelmä. SIIS EI OLE VIELÄ MITÄÄN LASTA JOS TOIMIT SUHT NOPEASTI.
Alkuperäinen kirjoittaja kaikki ei ees saa:SITÄ ENSIMMÄISTÄKÄÄN!!!!!!!MIETI SITÄ..