itselläni on viisi lasta ja olin samassa tilanteessa kun lapsia oli neljä ja kierukan kanssa raskaaksi tulin. Meillä siinä painoi toinenkin syy (kohdussa oli kaksoset joista toisen elinmahdollisuudet olivat olemattomat ja sen myötä samamunaisina myös toisen) MUTTA päädyimme kaavintaan juurikin jo olemassaolevien lasten ja oman jaksamisemme suhteen Oikein yllätyn kun sanon tämän "ääneen", mutten ole asiaa katunut. Saimme sitten sen ihanaisen viidennen reilu vuosi tapahtuneesta :heart: Ja kaikki meni enemmän kuin hyvin kaikkien kannalta.
Ja sinulle joka olet katkera kun olet yrittänyt raskautua 18 kuukautta tuloksetta: ei se ole silti meidän syy, jotka helpommin raskautuvat. Ongelma se sekin on, jos ehkäisytkin pettää. Ja itse olen teikäläisiä juuri auttanut luovuttamalla munasolujani.
Voimia, mitä ikinä päätätkään!
Ja sinulle joka olet katkera kun olet yrittänyt raskautua 18 kuukautta tuloksetta: ei se ole silti meidän syy, jotka helpommin raskautuvat. Ongelma se sekin on, jos ehkäisytkin pettää. Ja itse olen teikäläisiä juuri auttanut luovuttamalla munasolujani.
Voimia, mitä ikinä päätätkään!