Hyviä puolia:
- migreenit hävinneet täysin (ennen noin kerran viikossa)
- mahaongelmat hävinneet, mulla ollut ummetusta lähinnä
- aiemmin meni rankoissa ylämäissä lihakset helposti maitohapoille, ei enää kun saa tarpeeksi proteiinia
- iho ja hiukset parantuneet selvästi kun saa tarpeeksi rasvaa - ennen piti vähentää rasvasta kun hiilihydraateista tuli tarpeeksi kaloreita
-päiväunentarpeet hävisi, ei tule syömisen jälkeen uneliasta oloa kun ei heittele sokerit
- pystyn tunnistamaan nälän jo jotenkuten aiemmin sitä ei ollut tunnistettavissa
- mua janottaa välillä - oon aina juonut liian vähän vain pari lasia päivässä, nykyään saan jo litran tai ylikin juotua ilman itseni käskemistä
Olen ollut puoli vuotta ja en missään vaiheessa laihtumistarkoituksessa, paino ollut koko ajan sama bmi21.
Negatiivisia en ole vielä löytänyt, tietty se että pitää pysyä kurissa kun käy juhlissa.
Faktoina sanotaan että hiilihydraatit on pääasiallinen energianlähde sen takia koska ihmiset on alkaneet käyttää niitä pääasiallisena energianlähteenä, ei sen takia että niiden oikeasti kuuluisi sitä olla.
Mulle ruokavalio sopii kuin nenä päähän ja haluan syödä näin pitkään. kummisetäni on elänyt 80-luvulta asti vhhruokavaliolla ja porskuttaa elämänsä kunnossa 60 veenä. Maratonia harrastaa eli tuskin on kovin pahoja sydänoireita.
Itselläkin kolesteroli on tippunut yhdellä vaikka on jätetty kaikki kevyttuotteet pois ja syödään oikeita tuotteita.