Eihän kaikki naiset ole tällaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Näin kävi taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Näin kävi taas

Vieras
Otettiin lauantaina riittävästi olutta, viiniä ja kossua.

Sunnuntaina oli kova naitatus, ja avovaimoni otti suihin, pitkään ja hartaasti. Tuntui aivan mahtavalta. Korvasin sitä sitten sormettamalla häntä ja tein siitä kiduttavan pitkän session ihan tarkoituksella. Viimein hän sai saada ja jäi uneliaana makaamaan.

Tunnin kuluttua menin hänen luo uudestaan ja menin sisään, nain kunnes sain, sillä olin normaalia herkempänä. Kysyin tarvitseeko hän nyt omaan tyydytykseen orgasmia. Hän sanoi että edellinen oli riittävän riittoisa.

Eikä se minulle riittänyt, kun oltiin syöty päiväruoka niin alkoi haluttamaan uudestaan ja sanoin naiselle että otan sinut nyt takaapäin. Ja niin siinä kävi, otin hänet takaapäin.

Lapset oli paljon ulkona tuona päivänä.

Lapset nukkumaan ja sitten katsomaan FC Venusta. Aivan paska leffa. Mutta sen jälkeen otettiin vielä erä jossa nainen sai orgasmin ihan perinteisessä asennossa ja minä tulin myös, sen jälkeen.

Usein saan enemmän kuin annan, mutta minulla on hyvä nainen kun antaa mitä minä haluan? Usein sanon että pyydä/ota, sillä minä saatan ottaa enemmän kuin annan, jos ei muuta toivetta ole. Pitäisikö minun kuitenkin enemmän kiinnittää huomiota toiseen?

Alkuperäinen kirjoittaja Näin kävi taas:
Otettiin lauantaina riittävästi olutta, viiniä ja kossua.

Sunnuntaina oli kova naitatus, ja avovaimoni otti suihin, pitkään ja hartaasti. Tuntui aivan mahtavalta. Korvasin sitä sitten sormettamalla häntä ja tein siitä kiduttavan pitkän session ihan tarkoituksella. Viimein hän sai saada ja jäi uneliaana makaamaan.

Tunnin kuluttua menin hänen luo uudestaan ja menin sisään, nain kunnes sain, sillä olin normaalia herkempänä. Kysyin tarvitseeko hän nyt omaan tyydytykseen orgasmia. Hän sanoi että edellinen oli riittävän riittoisa.

Eikä se minulle riittänyt, kun oltiin syöty päiväruoka niin alkoi haluttamaan uudestaan ja sanoin naiselle että otan sinut nyt takaapäin. Ja niin siinä kävi, otin hänet takaapäin.

Lapset oli paljon ulkona tuona päivänä.

Lapset nukkumaan ja sitten katsomaan FC Venusta. Aivan paska leffa. Mutta sen jälkeen otettiin vielä erä jossa nainen sai orgasmin ihan perinteisessä asennossa ja minä tulin myös, sen jälkeen.

Usein saan enemmän kuin annan, mutta minulla on hyvä nainen kun antaa mitä minä haluan? Usein sanon että pyydä/ota, sillä minä saatan ottaa enemmän kuin annan, jos ei muuta toivetta ole. Pitäisikö minun kuitenkin enemmän kiinnittää huomiota toiseen?

Ei, ei tosiaankaan kaikki naiset ole tuollaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja alkua vaan:
Odotas muutama vuosi :(

Mitähän tuohon sanoisi. Ainakin olen tehnyt oman roolini ja tarpeeni selväksi heti aluksi tämän nyt jo 1.5 vuoden kuluesssa. Tiedän miten naisen mieli voi muuttua, mutta en myöskään jää ruikuttamaan jos homma ei toimi.

No jos asenne on tuo että "pitäisikö" minun kiinnittää enemmän huomiota toiseen niin taitaa kyse tosiaan olla että nait vaimoasi aika itsekkäästi.
Tiedätkö mitä on rakastelu? Kiinnostaako edes tietää?

Alkuperäinen kirjoittaja justiisajoo:
No jos asenne on tuo että "pitäisikö" minun kiinnittää enemmän huomiota toiseen niin taitaa kyse tosiaan olla että nait vaimoasi aika itsekkäästi.
Tiedätkö mitä on rakastelu? Kiinnostaako edes tietää?

Kiinnostaa kuulla mielipiteitä aiheeseen, kiitos. Sitähän juuri kyselinkin. Ei ole kyse siitä että naisin itsekkäästi, mutta nautin hänestä kun se on mahdollista. Mutta korostan sitä että keskustelen aiheesta myös naiseni kanssa. Ja keskusteluissa hänen kanssaan olen painottanut sitä että hän voi myös olla enemmänkin nauttijan roolissa. Joskus niin käykin, annan esimerkiksi suuseksiä ilman että vaadin itse mitään, tai lopetan yhdynnän kun hän saa.

Kuitenkin, saan omasta mielestäni enemmän nautiskella oman tyydytykseni ( itsekkyyteni? ) saavuttamiseksi. Hänellä on kuitenkin mahdollisuus valita, en pakota. Tähän tilanteeseen vaikuttaa tietysti se että on lapsia, jolloin joskus pitää tehdä asioita nopeasti, vaikkapa kodinhoitohuoneessa pikaisesti takaapäin.. arvaa vaan kuka silloin saa...

Mutta, alkuperäinen kysymys oli, "Pitäisikö", eli vaikka nyt minä koen että hän on tyytyväinen, niin voiko se olla totta. Hänellä on myös mahdollisuus haluta mm. suuseksiä jne.. ja nauttia yksipuolisesti.

Ehkä tämä on turhaa jaarittelua, mutta poden kuitenkin lievää huonoa omaatuntoa, koska on ihana välillä vain saada ilman muita "velvotteita". <- tuo varmaan pisti kiehumaan. Olen vaan aikoinaan tottunut aina hoitamaan myös kumppanin loppuun joka kerralla.

Yhteistyössä