Helma

Kesäinen, lämmin iltapäivä. Tässä vanhassa hyvin hoidetussa kartanon puutarhassa en ollut aiemmin käynytkään. Kaikkea sitä kesäturisti löytää, kun ajelee maaseudulla ja on valmis poikkeamaan pois pääteiltä.

Huomioni oli tosin nyt aivan muussa kuin puutarhan sokkeloisissa käytävissä ja huolellisesti asetelluissa kukkapenkeissä.

Edellä käveli nainen. Todellinen nainen. Ikää oli vaikea arvioida takaapäin, mutta ei enää tyttö vaan aiukuinen nainen. Tuulen vire sai kukkamekon helman hulmuamaan. Olisin ollut valmis kävelemään vaikka sata kilometriä helman liikkeitä seuraten. Koko ajan toivoen, että tuuli tarttuisi helmaan vielä hivenen rohkeammin ja paljastaisi lisää. Paljastaisi sen.

Mutta tuuli tiesi rajansa, ja mielikuvituksen piti täydentää se, minkä helma kutkuttavasti jätti peittoon.

Nainen pysähtyi pienen suihkulähteen ympärille asetetulle penkille. Ja minä tietenkin vastapäiselle suihkulähteen toiselle puolelle, mutta sen verran sivuun, että saatoin nähdä naisen. Käytävän muodotama ympyrä ei ollut suuren suuri, joten näin.

Mietin, miten taitavia naiset ovatkaan helmansa kanssa. Jalat kauniisti melkein toisissaan kiinni, mutta kuitenkin paljastaen tummuvan käytävän kohti syliä. Harmi vain, ettei valo riittänyt käytävän perille asti. Miten naiset voivatkaan tietää, ettei pyhin näy.

Istuin sortseissani ja t-paidassa lämmöstä ja naisen katsomisesta nauttien. Tunsin, etten ollut enää aivan veltto, mutta tiesin, että sortsit peittävät tarpeeksi. En halunnut ryhtyä itsensäpaljastajaksi.

Nainen rapsutti reittään ja kuin huomaamatta siirsi helmaansa ylemmäs. Uuhh, huokasin, toivoen heti, ettei nainen huomannut reaktiotani. Myös elimeni reagoi. Nyt näin enemmän. Hivenen avoimet reidet ja ylemmäs noussut helma, jota tuuli yhä hulmutteli. Naisen kaunis häpy oli erotettavissa. Ihana häpy. Naisen suloinen pillu.

Olimme saaneet olla rauhassa, mutta nyt minun puoleltani lähdettä käveli vanhempi nainen. Katsoi kohdenaistani, joka ei tehnyt elettäkään korjatakseen helmaansa. Katsoi minua, ja varmasti huomasi erektioni. Hymyili minulle, ja jatkoi matkaansa.

Olin valinnut strategian, etten tuijota. Ohimennen katsoin naistani ja yllätyin näkemästäni. Sydämeni alkoi takoa.

Nainen oli vetänyt helman aivan ylös syliinsä ja tuo kaunis pillu oli hetken aivan paljaana. Paljaana minun katseelleni.

Naiseni hymyili, veti helmaa taas vähän alemmas ja nyökkäsi minulle katse jalkovälissäni. Ymmärsin viestin. Silti ujoutti.

Ujoutti katsoa ensin ympärilleni ja varmistua ettei kukaan ole lähellä. Ei ollut. Sitten tarttua sortsien vyötärönauhaan ja tehdä jotain, mitä en totisesti ole tehnyt aiemmin julkisesti. Vedin sortsit seisovan kaluni yli ja nautin tuulen vireestä kaluni varressa. Annoin sen seistä paljaana ulkoilmassa naiseni katsetta varten. Voi luoja se tuntui hyvälle.

Naisen reaktio yllätti. Hän veti helman alas niin että luulin tulkinneeni tilanteen karmealla tavalla väärin. Vaan ei; nainen hymyili ja lähti tulemaan lähteen toiselta puolelta lyhyen matkan minua kohti. Katse silmissäni hän tuli luokse, kumartui, ja otti kaluni lämpimään, kosteaan suuhunsa. Päästi kalun suustaan ja painoi huulensa huulilleni kevyeen suudelmaan.

”Hei, mies...”. Kuulin lämpimän äänen sanovan, ennen kuin kaluni otettiin taas tuohon ihanaan suuhun. Naisen reidet olivat ulottuvillani, joten vein käteni tuon hulmuavan helman sisälle ja tunsin lämpimän reiden.

Kaluni nuoleminen kiihtyi sormieni tavoittaessa lämpimän, pehmeän, kostean, täydellisen pillun.

Kohtaaminen oli tullut niin nopeasti ja ennalta varoittamatta, että kiihottumiseni oli pakahduttavaa. Sopersin naiselle, että laukean.. varo...

Nainen irroitti sen verran kaluani suustaan, että sai sanotuksi ”Hyvä”. Ja jatkoi. En voinut enää pidätellä, ja tuntui suorastaan syntisen ihanalta antaa spermani täyttää tuon ihana suun. Nainen vain jatkoi, nyt hellemmin. Sormeni olivat kuin unohtuneet lämpimään pilluun.

Mies rakastaa sitä, että saa laueta rauhassa ja loppuun asti. Naiseni soi sen. Ei vetäytymistä. Vasta kun olin sanan mukaisesti antanut kaikkeni, nainen irrottautui ja painoi huulilleni kevyen, hivenen spermaisen suudelman.

”Hei mies, jatketaan huoneessani. Mennäänkö käsi kädessä vai käveletkö taas mieluummin perässäni...”.

Valitsin perässä kävelyn kohti puutarhan yhteydessä toimivaa kartanohotellia. Luulin, että menemme suorinta tietä, mutta erehdyin.

Naiseni kääntyi tieltä kohti tiivistä pajukkoa. Mietin, mitä nyt mahtaisi seurata kun tajusin.

Naiseni nosti hulmuavan helmansa ylös, kääntyi minua kohti ja kyykistyi. Tiesin, minkä näkemisestä nyt saisin nauttia... Kun nainen antoi nesteensä tulla tunsin, ettei kaluni saamisessa uudestaan kovaksi olisi pienintäkään ongelmaa.

Ihana nainen.
 

Yhteistyössä