Kiimainen syksy -96

Jatkoa tarinalle Kiimainen kesä -96 IV:

Viikonloppu noiden tyttöjen kanssa meni mukavasti ja palasin takaisin armeijaan pallit kuivina, myös peppuani aristi hieman. Kaluni nytkähti hieman housuissani kun muistelin sitä miten Maija oli tuota vyödildoaan käytellyt samalla mieleeni tulvahti tuon toisen tytön pillun tuoksu ja maku...

Havahduin ajatuksistani portilla, astellessani kasarmille kohtasin Matin joka hymyillen kysyi miten viikonloppu oli mennyt. Vastattuani pitäneeni viikonlopusta Matti vastasi että tulevana viikonloppuna olisi hänen vuoronsa. Hymyillen nyökkäsin, tiesinhän mitä hänelle olisi luvassa.

Kesä alkoi hiljalleen kääntymään syksyksi ja sain komennuksen toiselle puolelle Suomea. Tyttöystäväni muuttui ex-tyttöystäväkseni, hänen ilmoittaessaan ettei hän haluaisi enää seurustella kanssani. Asia ei juurikaan minua enää liikuttanut, kesäisten seikkailujeni takia en oikein tuntenut enää minkäälaista vetoa häneen, toisaalta minulla oli hieman huono omatunto omista toilailuistani, enkä juurikaan tuntenut minkäänlaista ylpeyttä itsestäni.

Komennusreissulla aika meni nopeasti viikkojen seuratessa toisiaan, huomasin eräänä päivänä että komea ruska oli laskeutunut ikään kuin huomaamatta ja että en ollut pitkään aikaan käynyt kotona. Anoin pari päivää vapaata, hankin litterat ja aloin valmistautumaan vapaaseen. Pääsin lomille kuten pitikin ja hyppäsin junaan jonka olisi tarkoitus kuljettaa minut kohti kotia, välillä olisi vaihto linja-autoon puolessa välissä matkaa. Hekumoin jo ajatuksella että viettäisin koko pitkän viikonlopun baarissa pienessä sievässä ja kuka ties voisihan sitä ehkä...

Nukahdin junaan ja matka kulki kuin siivillä, ennenkuin huomasinkaan oli aika vaihtaa juna linja-autoon. Asemalla minulle selvisi että en ollut huomannutkaan sitä että joutuisin tekemään vielä yhden vaihdon, se ei juurikaan minua haitannut, pääsisinhän kuitenkin kotiin. Kysyin vielä kuljettajalta missä minun pitäisi jäädä pois ja mistä seuraava auto lähtee. Matka kului nopeasti ja kohta huomasin olevani bussipysäkillä odottelemassa seuraavaa autoa. Ilta oli alkanut pimenemään ja tuuli tuntui viileältä. Päätin piipahtaa pusikossa helpotuksella, astuttuani pimeään jalkani luiskahti, menetin tasapainoni ja kaaduin selälleni, kierähdin siitä alas rinnettä suoraan ojaan jossa oli vettä. Räpiköin hetken ojassa ja viimein sain jostain kiinni niin että sain vedettyä itseni ylös. Olin yltä päältä kurassa, mudassa ja aivan märkä. Kömmin rinnettä ylös nähden bussin takavalojen häviävän horisonttiin. Hilpeä tunnelma alkoi viilenemään hiljalleen sitä mukaa mitä kylmempi minulle alkoi tulemaan, kaivoin laukkuani etsien kuivia vaatteita, enkä kuullut kohdalleni pysähtyvää autoa, kunnes kuulin huudon: "Mikä mies!" Taakseni oli pysähtynyt sotilaspoliisin auto, minua valaistiin taskulampulla ja sain soperrettua nimeni ja sotilasarvoni kuten minua oli opetettu toimimaan. Meni tovi ennekuin sain käskyn kiivetä auton takaosaan, kuljettaja ei sanonut sanaakaan. Lämpimässä autossa aloin hiljalleen lämpiämään, silti kylmästä tutisten. Katselin sivusilmällä kuljettajaa ja olin tunnistavinani hänet, hän oli yksin liikkeellä mikä hieman kummastutti minua, yleensähän he partioivat pareittain.

Kylmissäni en kuitenkaan kiinnittänyt asiaan sen kummempaa huomiota, kohta auto pysähtyikin ja minua kehotettiin tulemaan ulos autosta. Astuin ulos autosta hiljaisen kerrostalon pihaan suurin osa ikkunoista oli pimeänä piha oli huonosti valaistu. Seurasin käskystä kuljettajaa ja vasta rappukäytävän valoissa näin hänet kunnolla. Unohdin kylmän kun tunnistin hänet, muistin hänet siksi ylä-asteen tytöksi joka oli ollut yhtä paksu kuin pitkäkin, hieman sulkeutuneeksi, omiin oloihinsa vetäytyväksi. Vuodet olivat muovanneet tuosta tytöstä naisen, joka toki edelleen oli hieman tukevamman oloinen muttei kuitenkaan lihava, pikemminkin kookas nainen.

Nousin rappusia hänen perässään ja kuin huomaamatta kaluni nytkähteli housuissani katsellessani hänen vartalonsa liikkeitä edessäni. Olimme kuitenkin asunnon ovella, ennekuin havahduin taas ajatuksistani. Nainen ohjasi minut suoraan kylpyhuoneeseen heittäen pyyhkeen perässäni. Kummastelin hieman hänen käyttäytymistään mutta muistin että koulussakin hän oli ollut hieman hiljainen. Lämpimässä suihkussa aloin hiljalleen lämpenemään ja oloni alkoi paranemaan, kuljettaessa kättäni pitkin vartaloani ja miettiessäni tuota naista joka minut oli tien laidalta kyytiin ottanut, kaluni alkoi hiljalleen kovenemaan. Ravistelin kuitenkin itseni hereille unelmistani ja kuivasin itseni astuen ulos kylpyhuoneesta. Katselin asuntoa joka oli karusti sisustettu, asunto oli enemmänkin kämppä, eli siis semmoinen paikka missä vain nukutaan.

Nainen astahti ulos keittiöstä, jolloin näin hänet ensi kertaa kunnolla, katseeni kiinnittyi ensimmäiseksi hänen lantioonsa, nousten siitä sitten hiljalleen ylöspäin. Huomasin hänen tuijottavan minua ja samalla huomasin että pyyhe oli valahtanut niin että puolikova kaluni pilkisti hieman pyyhkeen alta. Nainen nielaisi, kuin miettien mitä seuraavaa liikettään. Äkkiä hän kivahti minua seuraamaan itseään olohuoneeseen, jossa hän istutti minut tuolille. Sanomatta sanaakaan hän taas hävisi jonnekin, olin katsellut koko ajan sivusilmällä häntä ja tunsin oloni kiihottuneeksi, nuo sotilaspoliisin vaatteet istuivat hänen päälleen hyvin nätisti paljastaen juuri sen verran hänen vartalonsa muodoista kuin tarpeen oli.

Kuljetin kättäni kohti kaluani kun tunsin jonkun tarttuvan siihen, käteni vietiin tuolin selkänojan taakse tottuneesti ja ennekuin huomasinkaan minut oli käsiraudoin kahlehdittu tuoliin, rimpuilin hieman, samalla tunsin miten nilkkani ja reisieni ympärille kiedottiin jotain. Äkkiä pääni ylitse vedettiin huppu ja niinikään käsivarsieni ympärillä tunsin jotain, ynähdin hieman, tuntiessani siteiden paineen ruumiillani. En nähnyt mitään mutta tunsin ja kuulin liikkeet ympärilläni, ympärilläni käveltiin, välillä pysähtyen. Askeleet ja liikkeet vaimenivat ja kuulin miten viereisessä huoneessa riisuttiin, kohta kuulin miten suihkussa alkoi vesi valumaan. Äänet suihkussa loppuivat, kuulin miten kylpytakki kahisi hiljaa, aistin liikkeet ympärilläni ja tunsin miten minua tarkkailtiin. Pyyhettäni raotettiin ja tunsin kylmän ilman vartalollani. Kylpytakki kahisi hiljaa, naisen hengitys muuttui hiljalleen raskaammaksi, käteni ja jalkani alkoivat hiljalleen puutumaan ja koetin liikkua. Nainen havahtui liikkeisiini, siirtyen selkäni taakse ja kiristäen huppua pääni ympärillä. Naisen käsi painui nenälleni ja suulleni, haistoin nenässäni tuoksun josta en voinut erehtyä, toki nuo muut naiset joiden kanssa olin ollut, olivat tuoksuneet ja maistuneet hieman erilaisilta.

Tajusin hänen tyydyttäneen itseään, minua tarkkaillessaan. Kaikki tuo, hänen tuoksunsa, sidottuna oleminen, hänen vartalonsa ja tämä outo tilanne muutenkin sai minun kaluni heräämään hiljalleen. Nainen huomasi kaluni kovenemisen ja laski otteensa irti siirtyen hiljaa eteeni. Tunsin seuraavaksi miten hän tarttui kaluuni varovaisesti kädellään kuin tutkien sitä, kosketus tuntui hyvälle ja odotin malttamattomama lisää. Esinahkani vedettiin varovaisesti taakse, kaluani käännteltiin puolelta toiselle, äkkiä tunsin huulet ja kielen terskani päässä. Hiljalleen kuin maistellen huulet imimät puolikovaa kaluani syvemmälle ja syvemmälle naisen suuhun, kaluni koveni hänen suussaan kovemmaksi ja suuremmaksi. Hänen hengityksensä katkesi ja tuokion perästä hän veti päätään taaksepäin vetäen samalla syvään henkeä. Hiljalleen hän alkoi liikuttelemaan kättään kaluni tyven ympärillä samalla kaluani imien, tunsin kuinka hänen sylkensä kasteli kaluni ja miten liikkeet muuttuivat luistavammiksi. Nielaisin ja avasin suuni, huppu pääni ympärillä kiristi mutta myös kiihotti. Hengitykseni alkoi hiljalleen muuttumaan raskaammaksi, samaan aikaan nainen ynähteli vaimeasti imemisen tahtiin. Liikkeet tuntuivat hyvälle, hiljalleen hengitykseni muuttui huohotukseksi ja tunsin miten minulle alkoi tulemaan lämmin. Kaluani ja pallejani alkoi hiljalleen pakottamaan, sain vaivoin soperrettua: "Hiljempaa... hiljempaa.. mhhmm...". Nainen hiljensi imemisensä tahtia melkein pysähdyksiin, en ollut koskaan tuntenut ajan samalla lailla häviävän olemasta. Tunsin vain tuon suun kaluni ympärillä ja sen hiljaisen liikkeen, huohotin henkeäni välillä haukkoen, kunnes tunsin miten paine palleillani ja kalullani alkoi käymään liian suureksi. "Mälli len...tääh..." sain ähkäistyä ja samalla tunsin miten kaluni alkoi nytkähtelemään. Nainen veti suunsa kaluni ympäriltä pois ja samalla ensimmäinen spermasuihku terskani päästä lensi ulos, käsi kaluni ympärillä liikkui edelleen kuin lypsäen seuraavaan ja taas seuraavan suihkun. Tunsin miten lämmin sperma valui reisiäni myöden ja miten kaluni hiljallen veltostui naisen käden sisälle. Tunsin miten käsi veti esinahan aivan taakse, samalla kalua hieman heilutellen ja puristellen. Äkkiä tunsin taas huulet terskan ympärillä ja ennekuin ehdin ajattelemaan mitään nainen imaisi veltostuneen kaluni suuhunsa juurtaan myöden, pyöritellen kieltään kalullani. Reipas imeminen hidastuttaa kaluni supistumista ja tuntuu aikaisempaa imemistä erilaisemmalta mutta hyvältä.

Muistan sidottuna olemisen ja kysyn:" Voisinko päästä irti...". Nainen lopettaa kaluni imemisen nousee ylös ja sanoo:"Et aivan vielä...". Hän hakee jotain ja tunnen taas että minua tarkkaillaan. Kuulen kuinka huoneessa olevaa nojatuolia siirretään pitkin lattiaa ja miten nainen istuu nojatuoliin. Hetken päästä huoneessa alkaa kuulumaan vaimea surina, tajuan sen tulevan hieromasauvasta. Pian naisen hengitys alkaa muuttumaan katkonaisemmaksi, surinan välillä vaimentuessa ja taas voimistuessa. Koetan kuvitella mielessäni sen minkälainen sauva on ja miten se liikkuu naisen pillussa edes takaisin. Samalla naisen hengitys on muuttunut huohotukseksi ja sauvan liikkuessa edes takaisin kuuluu vaimea litinä. Nielaisen kun mietin mielessäni märkää pillua, sen makua ja tuoksua. Äkkiä naisen huohotus muuttuu voihkeeksi ja kuulen miten nojatuoli liikahtelee naisen alla hänen liikkeidensä voimasta. Aistin liikkeiden hiljalleen vaimenevan kunnes ne loppuvat tyystin. Sauvan surina voimistuu ja viimein kuulen sen tipahtavan lattialle jääden siihen surisemaan. Kuuntelen naista joka hiljaa hengittää nojatuolissa antaen itsensä rauhoittua.

Olen väsynyt, en tiedä paljonko kello on, ulkona on pimeä. Nainen nousee nojatuolista ja alkaa hiljalleen aukaisemaan siteitäni, hän jättää hupun päähäni, häviten toiseen huoneeseen. Menee tovi ennekuin tajuan miten tuon hupun saa pois, asunto on jo siinä vaiheessa pimeä, ikkunoista tuleva kuunvalo valaiseen juuri sen verran että hahmotan asunnon. Näen lattialla hieromasauvan, joka on musta ja käyrä, omaa kaluani hieman kookkaampi. Suunnistan keittiöön, minua väsyttää mutta janottaa vielä sitäkin enemmän. Juon suoraan hanasta vettä ja löydän talouspaperia jolla pyyhin suurimmat spermat ja syljet reisiltäni.

Tutustun asuntoon ja seuraavasta huoneesta löydän kapean sängyn jossa huomaan naisen makaamasta peittoon kääriytyneenä. Kävelen sängyn viereen, jään siihen toviksi seisomaan. Ajattelematta sen kummemmin mitään asetun sängylle ja pujahdan hänen viereensä peiton alle. Nainen liikahtaa säpsähtäen, rauhoittelen häntä: "rauhoitu..." Kierrän käteni hänen ympärilleen ja painan vartaloni kiinni hänen vartaloonsa. Hän tuntuu lämpimältä, pehmeältä...

Hiljalleen vaivun uneen...
 

Yhteistyössä