EI voi olla totta.... :'(

mielessä he ovat täälläkin. toivottavasti saavat hyviä tuloksia tuosta vastauksesta ja ei ole pahanlaatuinen ja saataisiin hyvin pois ja jalkakin saataisiin säästettyä ja vieläpä pysymään toimivana.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 09:51 miero kirjoitti:
mielessä he ovat täälläkin. toivottavasti saavat hyviä tuloksia tuosta vastauksesta ja ei ole pahanlaatuinen ja saataisiin hyvin pois ja jalkakin saataisiin säästettyä ja vieläpä pysymään toimivana.
kiitokset ! :heart:

teiltä saan todella voimaa, oikeesti .

Mies lähti just kattomaan onko posti tullu...

äsken oli ihana herkkä hetki..tansittiin miehen kans stellan , häävalssi biisi.. :'( :heart:

Olen muistanut teitä paljon ihan irl...
Monesti mietin, mitä kuuluu!

Tahtoisin kysyä, millä tavalla miehesi polvi vaivasi tarkemmin?
En jaksaisi selata koko ketjua läpi. :ashamed:
Itselläni kertyy herkästi neste polviin ja nyt on sitten tullut outo mötikkä toiseen polvitaipeeseen.
Normaalistikin minulla siinä sellanen pahkura, mutta toinen pahkura on nyt tullut suuremmaksi ja on sellanen löllö, niinku siinä olisi nestettä tai jotain. Pelottaa mitä se on! En ole käynyt vielä lääkärissä.

:/

Paljon voimia ja varjelusta teille!! :hug: :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 12:59 Äippä kirjoitti:
Olen muistanut teitä paljon ihan irl...
Monesti mietin, mitä kuuluu!

Tahtoisin kysyä, millä tavalla miehesi polvi vaivasi tarkemmin?
En jaksaisi selata koko ketjua läpi. :ashamed:
Itselläni kertyy herkästi neste polviin ja nyt on sitten tullut outo mötikkä toiseen polvitaipeeseen.
Normaalistikin minulla siinä sellanen pahkura, mutta toinen pahkura on nyt tullut suuremmaksi ja on sellanen löllö, niinku siinä olisi nestettä tai jotain. Pelottaa mitä se on! En ole käynyt vielä lääkärissä.

:/

Paljon voimia ja varjelusta teille!! :hug: :heart:
kiitos sinulle! :heart:

miehellä polvi ollut jo kipeenä viime vuoden loka-marraskuusta asti, eli oli todella kipeä, ei tuntunut mitään muhkuraa, nestettä keräs ja turpoili.mutta luulivat sitä vaan raitusvammaksi, mies pelaajääkiekkoa, maalivahti, tosin nähtäväksi jää pystyykö enään pelaamaan.

Mene ihmeessä pian tutkimuksiin ja pyydä päästä kuvaksiin, sillä jo saa itselleen mielenrauhan, tosin enhän minä tiedä noista asioista mitään.. että pääseekö niihin kuvaksiin ihan noin vaan jos pyytää :ashamed:

jaksamisia sinulle myös :hug: ja toivottavasti saat selvyyden mikä siellä jalassa vaivaa. :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.04.2007 klo 10:42 helläheluna kirjoitti:
nostellaanpa tätä ja voimia hölmölän perheeseen :hug:
Kiitokset! :heart:

Ei vielä mitään uutta, kohta pitäs tulla varmaankin posti. Mies on töissä, sairaslomaa oli tuohon 15 päivään asti, jalka ei enään niin kipeä,pystyy jo sillä kävelemään hieman ja meni töihin, tosin en tiedä onko se hyvä että meni kun joutuu seisomaan todella paljon...

Viikonloppu oli ihana juteltii taas tosi paljon asioista ja piru vie kyllä siitä alkaa saamaan jo jotain irti, mitä se tuntee jne, itekkin hän sanoi että hän vaan ei osaa "avautua", siis ei hän mitään ihmeempää sanonut , mutta se on jo todella upeaa, että jutelee kuitenkin asioista eikä heti oo että "nii", "joo", "kyllä" ,"näin se on"..siis noilla sanoilla hää yleensä vastailee ku mä puhun..

Mutta siis ei kun sitä kirjettä odotellessa ja kenties soittoakin.

On muuten ollu ihmeen hyvä olo tässä eilen ja tänään, sellainen iloisempi olo. puhuminen todella auttaa , niin se vaan on. :heart:

no niin ..kohta on kello kolme..tai onkin jo yli...mies vissiin soittaa lääkärille tai toisin päin.......hitto et nyt jännittää......jos ei tänään ole vielä valmiit ni huomena ainaki pitäs olla..

apua..mua pelottaa vastata puhelimeen ku mies soittaa... :(

pitäkää peukut pystyssä... :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:09 Hölmölän-Iita kirjoitti:
fangis kiitos :heart: :heart: miten sä jakselet, missä vaiheessa raskaus jo on ? :hug: :heart:

ja synnytär, tulen kyllä kertomaan :wave:
Ihan ok :)
rv 35 jo :eek: :) . Paljon supistelee ja maha puristuu kivikovaksi aina kun kävelen. Mutta nukun hyvin, ei kipuja, ei vaivoja :wave: . Vauva hirrrrvee potkiin :eek: :D
Että ei kummosta, ihan hyvin menee.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:06 Hölmölän-Iita kirjoitti:
kiitos oliivipuu ja synnytär(onpas ihana nikki :heart: )

:heart:
Eipä kestä, voimia vain sinulle ja toivotaan parasta :hug: Minullakin on sanat kadoksissa, ja murheet pieniä (kärähtäneet pullat :ashamed: ) sinuun verrattuna, mutta myötätuntoa löytyy. :hug:

Yhteistyössä