\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 16:48 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\Kiitos !
Mies on kans "kiireellinen" näin ymmärsin.. mut joo kestää ja kestää...viikko sit oli kuvauksissa siellä Lahdessa..et niitä täs nyt odotellaan...
Hei!
Paljon voimia perheellenne ja suojelusenkeleitä matkan varrelle!!!!
Sen verran haluan kommentoida, että jos eivät soita sieltä ja informoi niin soittakaa itse ja kysykää. Oon vierestä seurannut kuinka kamalaa aikaa te elätte ja kys. perhe ei olisi saanut vastauksia, jos eivät olisi itse olleet aktiivisia. Ei muuta ku puhelin käteen vaan ja soittelemaan! Teillä on oikeus saada tieto niin pian kuin mahdollista! Ja muistakaa, pyydä kopiot kaikista epikriiseistä (lausunnoista) itsellenne kirjallisena! Jotta tarvittaessa teillä on mustaa valkoisena jos pitää jotakin asiaa vaatia (esim. hoitoja ym.)!!!
[/quote]
Kiitos vastauksesta :wave:
Juu, mä just aattelin et sanon miehelle josko itse soittais sinne huomena, loppuis tää oottaminen..jos vaikka tulokset olisi jo valmiina.. :/
[/quote]
Kyllä oikeasti kannattaa soittaa! Tällä kyseisellä perheellä olisi jäänyt yhdessä lääkärien tiimissä keskustelematta kokonaan varsinaisen tuumorin kohtalo (oli yksi imusolmuke poistettu), mikäli he eivät olisi soittaneet ja kysyneet asiaa. Silloinkin oli vaan puhuttu tästä imusolmukkeesta, kun kys. potilas oli itse kysynyt että mitä sitten sille varsinaiselle tuumorille tehdään
näin ei saisi tapahtua, mutta se on täysin mahdollista, että joku unohtaa ym.... voihan olla, että miehesi kuvat ovat menneet hitaasti (sairaalassa kaikki liikkuu hitaasti!) Tampereeelle eivätkä ole kunnolla ehtineet katsoa. Mutta soittakaa vaan, aina on oikeus kysellä omia asioita!!!