EI voi olla totta.... :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 16:23 vieras kirjoitti:
Hui hurja kun joudutte nyt kokeilemaan jaksamisen rajoja. :( Hirmu paljon tsemppiä teidän perheelle; varsinkin miehellesi ja pikkuisille. :hug:
Kiitos sinulle :heart: :heart: Pikkuiset voivat jo aika hyvin, saatiin hyvät lääkkeet , joilla syöminen ja juominen onnistuu ihan hyvin. :heart:

tilda harmailee

[/quote]

Kiitos !

Mies on kans "kiireellinen" näin ymmärsin.. mut joo kestää ja kestää...viikko sit oli kuvauksissa siellä Lahdessa..et niitä täs nyt odotellaan... :whistle:
[/quote]

Hei!

Paljon voimia perheellenne ja suojelusenkeleitä matkan varrelle!!!!
Sen verran haluan kommentoida, että jos eivät soita sieltä ja informoi niin soittakaa itse ja kysykää. Oon vierestä seurannut kuinka kamalaa aikaa te elätte ja kys. perhe ei olisi saanut vastauksia, jos eivät olisi itse olleet aktiivisia. Ei muuta ku puhelin käteen vaan ja soittelemaan! Teillä on oikeus saada tieto niin pian kuin mahdollista! Ja muistakaa, pyydä kopiot kaikista epikriiseistä (lausunnoista) itsellenne kirjallisena! Jotta tarvittaessa teillä on mustaa valkoisena jos pitää jotakin asiaa vaatia (esim. hoitoja ym.)!!!

\Kiitos !

Mies on kans "kiireellinen" näin ymmärsin.. mut joo kestää ja kestää...viikko sit oli kuvauksissa siellä Lahdessa..et niitä täs nyt odotellaan... :whistle:
[/quote]

Hei!

Sen verran haluan kommentoida, että jos eivät soita sieltä ja informoi niin soittakaa itse ja kysykää. Oon vierestä seurannut kuinka kamalaa aikaa te elätte ja kys. perhe ei olisi saanut vastauksia, jos eivät olisi itse olleet aktiivisia. Ei muuta ku puhelin käteen vaan ja soittelemaan! Teillä on oikeus saada tieto niin pian kuin mahdollista! Ja muistakaa, pyydä kopiot kaikista epikriiseistä (lausunnoista) itsellenne kirjallisena! Jotta tarvittaessa teillä on mustaa valkoisena jos pitää jotakin asiaa vaatia (esim. hoitoja ym.)!!!

[/quote]

Kiitos vastauksesta :wave:

Juu, mä just aattelin et sanon miehelle josko itse soittais sinne huomena, loppuis tää oottaminen..jos vaikka tulokset olisi jo valmiina.. :/

tilda harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 16:48 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\Kiitos !

Hei!

[/quote]

Kiitos vastauksesta :wave:

Juu, mä just aattelin et sanon miehelle josko itse soittais sinne huomena, loppuis tää oottaminen..jos vaikka tulokset olisi jo valmiina.. :/

[/quote]

Kyllä oikeasti kannattaa soittaa! Tällä kyseisellä perheellä olisi jäänyt yhdessä lääkärien tiimissä keskustelematta kokonaan varsinaisen tuumorin kohtalo (oli yksi imusolmuke poistettu), mikäli he eivät olisi soittaneet ja kysyneet asiaa. Silloinkin oli vaan puhuttu tästä imusolmukkeesta, kun kys. potilas oli itse kysynyt että mitä sitten sille varsinaiselle tuumorille tehdään :eek: näin ei saisi tapahtua, mutta se on täysin mahdollista, että joku unohtaa ym.... voihan olla, että miehesi kuvat ovat menneet hitaasti (sairaalassa kaikki liikkuu hitaasti!) Tampereeelle eivätkä ole kunnolla ehtineet katsoa. Mutta soittakaa vaan, aina on oikeus kysellä omia asioita!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 14:49 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 11:53 miero kirjoitti:
onko vielä kuulunut lääkäristä mitään? millaiset on fiilikset tällä hetkellä?
:hug:

Kiitos !

Vielä ei ole kuulunut mitään, ehkä huomena sitten.
Olo vaihtelee toivosta epätoivoon ja pelkoon, vuoristorataa siis, tosin ei niin paljon ole ehtinyt ajatella asiaa kun kaksoset kipeitä.

Kunpa tää olis nopeasti ohi.. :(
:hug: :hug: :hug:

Kiitokset jälleen kaikille tuesta ja kommenteista! <3

Lääkäri soitti tänään!

Muualla ei ole kasvaimia. Tämä polven kasvain on aktiivinen, eli jatkaa kasvuaan koko ajan. Kahden viikon sisällä tulee kutsu näytepalan ottoon, josta sitten selviää onko hyvän vai pahanlaatuinen, näin ymmärsin. Ja sitten päättävät milloin leikkaus, leikkaus pitää kuulema tehdä pian, ettei kasvain leviä kudoksiin, jos nyt oikein muistan. Ja tuo koepalan otto tehdään leikaussalissa nukutuksessa.

Mutta siis upeaa, että niitä kasvaimia todella ei ole muualla. Mutta nyt siis odotellaan sitä kutsua siihen koepalan ottoon.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 13:45 vanillaberry kirjoitti:
Olen pahoillani että miehesi on sairas, mutta jotain hyvää sentään, ettei ole muualla niitä kasvaimia :hug:
Kiitos :heart:

Kunpa leikkaus olisi pian jo ohi ja kaikki olisi hyvin, toivottavasti.. ja tää kaikki olis muisto vain.. :/

Ja todella hienoa on että niitä kasvaimia ei löytyny muualta... sit olis ainakin voinut käydä "huonosti".. :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 13:54 RäpäRällä kirjoitti:
:hug: Onni onnettomuudessa, ettei löytynyt muita.. Ja toivottavasti saatte sen leikkausajan nopeasti niin ei tarvitse sitäkään murehtia.
Eiköhän se leikkausaika luulis tulevan aika pian sitten siitä näytepalan oton jälkeen..tai luulis ainakin..tai enhä mä tiedä.. :whistle: :wave:

Yhteistyössä