EI voi olla totta.... :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 11:53 miero kirjoitti:
onko vielä kuulunut lääkäristä mitään? millaiset on fiilikset tällä hetkellä?
:hug:

Kiitos !

Vielä ei ole kuulunut mitään, ehkä huomena sitten.
Olo vaihtelee toivosta epätoivoon ja pelkoon, vuoristorataa siis, tosin ei niin paljon ole ehtinyt ajatella asiaa kun kaksoset kipeitä.

Kunpa tää olis nopeasti ohi.. :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 14:49 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\

Kiitos !

Olo vaihtelee toivosta epätoivoon ja pelkoon, vuoristorataa siis, tosin ei niin paljon ole ehtinyt ajatella asiaa kun kaksoset kipeitä.

Jaksamisia :hug: Mikäs kaksosia vaivaa? Paranemisia pikkuisille ja isukille myös!

:hug: Tää odottaminen ja epätietoisuus.. Viddi tää on kamala tunne. Sitä pelkää pahinta vaan kovasti.. Toivottavasti saatte jotain tietoa tänään! Minulla tulee keskiviikkona syöpävasta-aine-verikokeen tulokset ja sitä odotan kauhulla..

:hug: :hug: :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 21:47 kidetär kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.03.2007 klo 14:49 Hölmölän-Iita kirjoitti:
\

Kiitos !

Jaksamisia :hug: Mikäs kaksosia vaivaa? Paranemisia pikkuisille ja isukille myös!
Kiitos!

Vauvoilla on herpes suusn siällä, siis se herpes mikä yleensä tulee huuleen, niin se on tuolla suun limakalvoilla, se tekee todella kivuliaaks suun , syöminen ja juominen todella kivuliasta. Me käytiin tääl Heinolas ainoa näyttämässä viime viikolla ke , to , pe , kaikilla kerroilla eri lääkäri, ke ja to eivät lääkärit millään tavalla noteeranneet noita rakkuloita suussa vaikka huomasivat ne kyllä. Vasta perjantaina lääkäri sitten laittoi meille lähetteen Lahteen Ainolle, että jos ei ala juomaan ja syömään niin sitten suoraan Lahteen, mutta hänkään ei antanut mitään kipulääkettä erikseen , sanoi että suppoja vaan. No sitten lauantai aamuna huomasin et Pinjallakin niitä rakkuloita ja kuume 39, sit saatiin lähete onnke ihan puhelinsoitolla Pinjallekkin Lahteen. Ja Aino ei syöny eikä juono, ja oli todella heikossa kunnossa, oli siis kuivunu. sit vaan Lahteen ja Aino tiputukseen, siellä olin ainon kanssa yön ja sitten päästiin sunnuntaina kotiin, ja nyt on kunnon kipulääkkeet ja syöminen ja juominen onnistuu jo suht hyvin. Aivan ihani hoitajia ja lääkäreitä tuolla Lahdessa, siellä infektio-osastolla. Niin ja Pinja ei joutunu osastolle, koska hän ei ollu vielä kuivunu, pääsi kotiin kunon lääkkeiden kanssa.

Miehen tuloksista ei ole tänäänkään vielä kuulunut mitään :/

Teillä on nyt ollu kyllä kaikee vastoinkäymistä ihan liikaa :hug: . Toivotaan, että pian on kaikki taas paremmin ja, että miehesi saisi hyviä uutisia. tuo epätietoisuus on tosiaan kamalaa. Itekin äsken sain tietää yhestä tytön vastauksesta lääkäriltä ja pari paivää siinämeni kun odotteli. Ja ei ollut nyt kyllä noin vakavaa..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 15:32 Maura kirjoitti:
:hug: jakselkeehan
Kiitos sinulle! :hug:

Kauheeta kun herää , niin kauhulla odotta tuleeko kirje tai onko miehelle soitettu sieltä....

Eilen yöllä menin miehen kainaloon, se nukku ja mie pöljä herätin sen..sanoin , että mua kyllä pelottaa kauheasti se kasvain...se sit silitteli ja halas ...kerto et kyllä sitäkin pelottaa ..sit mä itkeä vollotin siinä sen kainalon ihan märäks..mut se helpotti taas oloa, tosin vaan mun oloa..

Tänään huomasin, että mies oli jotenki tosi kireä, siis tottakai stressaantunu, aikasemmin ollu ihan lepposa .. Mies oli muuten ihana sillon kun Ainon kanssa piti jäädä sinne sairaalaan yöks, ni miehellä meinas ihan tulla itku ku lähtivät Pinjan kanssa kotiin. Mies ei liiemmin paljon "vuodattele".. :heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2007 klo 16:09 vieras kirjoitti:
:hug: Kylläpäs te joudutte odottaan kauna diagnoosia :/ Mä oon saanut omat tulokset aikoinaan paljon nopeempaan, ehkä se johtu siitä et ne meni pikana.
Kiitos !

Mies on kans "kiireellinen" näin ymmärsin.. mut joo kestää ja kestää...viikko sit oli kuvauksissa siellä Lahdessa..et niitä täs nyt odotellaan... :whistle:

Yhteistyössä