voi että miten ihana kuulla, että voitte kumpikin hyvin , sinä ja vauva :heart: Isoveikkakin varmasti jo kovasti odottaa pikkusiskoa/veikkaa maailmaan :heart: Voi että nopeasti aika vaan menee...vastahan luin sun plussauksesta , ihanaa että kohta saatte jo pikkuisen syliinne , kovasti halauksia ja lämpimiä ajatuksia koko teidän perheelle :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:12 FANG-ANN-75 kirjoitti:\Ihan okAlkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:09 Hölmölän-Iita kirjoitti:fangis kiitos :heart: :heart: miten sä jakselet, missä vaiheessa raskaus jo on ? :hug: :heart:
ja synnytär, tulen kyllä kertomaan :wave:
rv 35 jo . Paljon supistelee ja maha puristuu kivikovaksi aina kun kävelen. Mutta nukun hyvin, ei kipuja, ei vaivoja :wave: . Vauva hirrrrvee potkiin
Että ei kummosta, ihan hyvin menee.
eipä hätää, eihän omat murheet olis mitään jos aina vaan vertais toisiin, aina löytyy joku jolla asiat vielä pahemmin :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:13 Oliivipuu kirjoitti:\Eipä kestä, voimia vain sinulle ja toivotaan parasta :hug: Minullakin on sanat kadoksissa, ja murheet pieniä (kärähtäneet pullat :ashamed: ) sinuun verrattuna, mutta myötätuntoa löytyy. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:06 Hölmölän-Iita kirjoitti:kiitos oliivipuu ja synnytär(onpas ihana nikki :heart: )
:heart:
Kiitos :flower: :heart: :hug: Odottaahan tuo hirveesti vauvaa. Rasvaa ja silittelee/halii masua. Aika mennyt siivillä.Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:17 Hölmölän-Iita kirjoitti:\voi että miten ihana kuulla, että voitte kumpikin hyvin , sinä ja vauva :heart: Isoveikkakin varmasti jo kovasti odottaa pikkusiskoa/veikkaa maailmaan :heart: Voi että nopeasti aika vaan menee...vastahan luin sun plussauksesta , ihanaa että kohta saatte jo pikkuisen syliinne , kovasti halauksia ja lämpimiä ajatuksia koko teidän perheelle :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:12 FANG-ANN-75 kirjoitti:\Ihan okAlkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:09 Hölmölän-Iita kirjoitti:fangis kiitos :heart: :heart: miten sä jakselet, missä vaiheessa raskaus jo on ? :hug: :heart:
rv 35 jo . Paljon supistelee ja maha puristuu kivikovaksi aina kun kävelen. Mutta nukun hyvin, ei kipuja, ei vaivoja :wave: . Vauva hirrrrvee potkiin
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:19 Hölmölän-Iita kirjoitti:\eipä hätää, eihän omat murheet olis mitään jos aina vaan vertais toisiin, aina löytyisi joku jolla asiat vielä pahemmin :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:13 Oliivipuu kirjoitti:\Eipä kestä, voimia vain sinulle ja toivotaan parasta :hug: Minullakin on sanat kadoksissa, ja murheet pieniä (kärähtäneet pullat :ashamed: ) sinuun verrattuna, mutta myötätuntoa löytyy. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:06 Hölmölän-Iita kirjoitti:kiitos oliivipuu ja synnytär(onpas ihana nikki :heart: )
:heart:
Kiitos vielä...hitto soittais nyt........Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:20 FANG-ANN-75 kirjoitti:\Kiitos :flower: :heart: :hug: Odottaahan tuo hirveesti vauvaa. Rasvaa ja silittelee/halii masua. Aika mennyt siivillä.Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:17 Hölmölän-Iita kirjoitti:\voi että miten ihana kuulla, että voitte kumpikin hyvin , sinä ja vauva :heart: Isoveikkakin varmasti jo kovasti odottaa pikkusiskoa/veikkaa maailmaan :heart: Voi että nopeasti aika vaan menee...vastahan luin sun plussauksesta , ihanaa että kohta saatte jo pikkuisen syliinne , kovasti halauksia ja lämpimiä ajatuksia koko teidän perheelle :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:12 FANG-ANN-75 kirjoitti:\Ihan okAlkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:09 Hölmölän-Iita kirjoitti:fangis kiitos :heart: :heart: miten sä jakselet, missä vaiheessa raskaus jo on ? :hug: :heart:
Voi että, toivottavasti saatte hyviä uutisia. Koko palsta hengessä mukana :hug: :flower: :hug:
:hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:22 Hölmölän-Iita kirjoitti:\Kiitos vielä...hitto soittais nyt........Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:20 FANG-ANN-75 kirjoitti:\Kiitos :flower: :heart: :hug: Odottaahan tuo hirveesti vauvaa. Rasvaa ja silittelee/halii masua. Aika mennyt siivillä.Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:17 Hölmölän-Iita kirjoitti:\voi että miten ihana kuulla, että voitte kumpikin hyvin , sinä ja vauva :heart: Isoveikkakin varmasti jo kovasti odottaa pikkusiskoa/veikkaa maailmaan :heart: Voi että nopeasti aika vaan menee...vastahan luin sun plussauksesta , ihanaa että kohta saatte jo pikkuisen syliinne , kovasti halauksia ja lämpimiä ajatuksia koko teidän perheelle :hug: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:12 FANG-ANN-75 kirjoitti:\Ihan okAlkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:09 Hölmölän-Iita kirjoitti:fangis kiitos :heart: :heart: miten sä jakselet, missä vaiheessa raskaus jo on ? :hug: :heart:
Voi että, toivottavasti saatte hyviä uutisia. Koko palsta hengessä mukana :hug: :flower: :hug:
ja voin kuvitella silmissäni miten teidän ihana poika silittelee masua ..oi oi oi :'( :heart: Teillä kun on niiiiin sulonen poitsu, kun kuvia katellu ja hänen ne upeat piirustukset se vauva kuva varsinkin, niin ihania ja hellyyttäviä kuvia :heart:
Voi ei! Voimia sinne tosi paljon!Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:35 Hölmölän-Iita kirjoitti:ei vielä tiedetä...patologi epäilee että olis ehkä imusolmukesyöpää..................................................tiistaina saadaan tulokset siitä että onko sitä vai ei....mä en enää kestä tätä............... :'( :'( :'( :'( :'( :'(
mä oon taas ihan shokissa............
:'( :'( :'( :'(
Hodgkinin taudistakin voi ihminen parantua. Älä menetä siellä toivoa. Meillä on hyvät lääkärit Suomessa :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:38 Hölmölän-Iita kirjoitti:sanokaa ettei se voi olla sitä sanokaa nyt p*rkele..... :'( :'( :'( :'(
mä tärisen ja oon ihan paniikissa...miks se ei voinu olla vaan joku hyvänlaatuinen..miks miks miks miks miks....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mä en voi ku itkeä...mua pelottaa niiiiin paljon....... onneks pappa on muksujen kans tossa pihalla ja vauvat nukkuu...etteivät nää ku oon ihan hysteerinen...Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:41 helläheluna kirjoitti:\Hodgkinin taudistakin voi ihminen parantua. Älä menetä siellä toivoa. Meillä on hyvät lääkärit Suomessa :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2007 klo 15:38 Hölmölän-Iita kirjoitti:sanokaa ettei se voi olla sitä sanokaa nyt p*rkele..... :'( :'( :'( :'(
mä tärisen ja oon ihan paniikissa...miks se ei voinu olla vaan joku hyvänlaatuinen..miks miks miks miks miks....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!