Ei vitsi (hoitopaikasta :) )

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pessi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pessi

Aktiivinen jäsen
12.06.2007
18 535
1
36
Tuli tänään päivähoitopäätös, poika saisi paikan syksyksi tuosta meidän viereisestä päiväkodista.
Ei nyt sit varmaan kuitenkaan oteta sitä vastaan :/ mun oli tarkoitus etsiä syksyksi "kunnon" kokopäivätöitä ja laittaa poika hoitoon.
Meille on näillä näkymin tulossa perheenlisäystä vuodenvaihteessa, joten enköhän jatka samalla systeemillä työskentelyä sinne asti..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinenäiskä:
Ilmoitat heti ettet tartte sitä, niin saavat antaa toiselle paikan! Niistä on pula :wave:

Joo toki, kahden viikon kuluessa se on ilmoitettava.

Olen vain tosi yllättynyt (ja vähän surullinenkin) että oltaisi saatu tuohon lähelle hoitoon eikä johonkin toiselle puolelle kaupunkia.
 
sä saat pidettyä paikan jos pidät lasta hoidossa esim. 10 päivää kuussa ja ehkä säkin saat huilia uuden vauvan kanssa ja lapsi saa toisten lasten seuraa samalla??
 
Toisten lasten seura tekisi varmasti hyvää pojalle, mutta ajattelin alkaa syksyllä käydä jossain kerhossa vaikka.
En halua laittaa hoitoon jos olen itse kotona. Eikä kannata rahallisesti, teen nyt ilta-/viikonlopputöitä. Sitten menettäisi kotihoidontuen ja pitäisi tietysti maksaa hoitomaksu.

Täytyy vain toivoa että saataisiin tuosta uudet paikat sitten parin vuoden päästä =)
 
Mä sain tänään soiton perhepäivähoidon ohjaajalta, ettei kaupungilla ole tarjota hoitopaikkaa perhepäivähoidosta perheemme kolmelle lapselle 2,5 v ja 1 v kaksoset, eikä paikkaa ole mahdollisuus saada edes lähipäiväkodista. Nyt odotellaan, että mikäköhän päiväkoti se mahtaa oikein olla.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi:
Mä sain tänään soiton perhepäivähoidon ohjaajalta, ettei kaupungilla ole tarjota hoitopaikkaa perhepäivähoidosta perheemme kolmelle lapselle 2,5 v ja 1 v kaksoset, eikä paikkaa ole mahdollisuus saada edes lähipäiväkodista. Nyt odotellaan, että mikäköhän päiväkoti se mahtaa oikein olla.....

Kurja juttu :hug:
 
en tiennyt kuinka vanha lapsesi on.....kerho on kans hyvä vaihtoehto. Varmasti paikka löytyy myöhemmin molemmille lapsille samasta paikkaa. Voi kun mekin saataisiin lapset samaan päiväkotiin...odotetaan päätöstä
 

Yhteistyössä