Tuli tänään päivähoitopäätös, poika saisi paikan syksyksi tuosta meidän viereisestä päiväkodista.
Ei nyt sit varmaan kuitenkaan oteta sitä vastaan :/ mun oli tarkoitus etsiä syksyksi "kunnon" kokopäivätöitä ja laittaa poika hoitoon.
Meille on näillä näkymin tulossa perheenlisäystä vuodenvaihteessa, joten enköhän jatka samalla systeemillä työskentelyä sinne asti..
Ei nyt sit varmaan kuitenkaan oteta sitä vastaan :/ mun oli tarkoitus etsiä syksyksi "kunnon" kokopäivätöitä ja laittaa poika hoitoon.
Meille on näillä näkymin tulossa perheenlisäystä vuodenvaihteessa, joten enköhän jatka samalla systeemillä työskentelyä sinne asti..