ei valuta partyliten isot kynttilät ei!!!!!.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
perkele nyt on sitte töllön ruutu parafiinissa!!!!!!saakeli, minä uskoin ku väittivät ettei ne valuta ja kynttilä ollu tossa ´tv:n päällä peilin päällä...siis tommonen iso pilari kynttilä tai joku...voi ketun piip.....

Ei jumalauta, ei IKINÄ kynttilää telkkarin päälle, EI IKINÄ!!! Kuinka miljoona kertaa tätä neuvoa on jaeltu joka paikassa ja vielä joku tollo tekee noin, voi helv... :headwall:

Kyllä mikä hyvänsä kynttilä valuttaa ihan vaikka pakastimen päällä, jos sydänlanka pääsee niin pitkäksi, että taipuu sivulle ja polttaa reiän kynttilän kylkeen.

MUISTAKAA hoitaa kynttilöitänne; katkotte sydänlangan puolen sentin pituseksi, että pysyy suorana eikä rei´itä kynttilää!

No tässä ei pointti varmaan ollut toi televisio vaan toi partyliten kynttilä joka VALUTTAA!
Mulla on muuten sama homma,ihan pöydällä ollut,ja yhestä nurkasta valuu.. ärsyttävää, ja isoa kynttilää on todellakin vielä 2/3osaa jäljellä. Enään ei voi polttaa sitä ku sulaa levii ympärilleensä..

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
No tässä ei pointti varmaan ollut toi televisio vaan toi partyliten kynttilä joka VALUTTAA!
Mulla on muuten sama homma,ihan pöydällä ollut,ja yhestä nurkasta valuu.. ärsyttävää, ja isoa kynttilää on todellakin vielä 2/3osaa jäljellä. Enään ei voi polttaa sitä ku sulaa levii ympärilleensä..

Tässä sulle POINTTI:

Ellet halua sytyttää tulipaloa ja tappaa perhettäsi myrkyllisiin palokaasuihin ÄLÄ LAITA KYNTTILÄÄ TELKKARIN PÄÄLLE!!! Uskallan väittää, että tämä pointti on pikkuisen tärkeämpi kuin se, valuttaako partylite vai ei.