Ei tästä piru vie tule mitään, kun tuo lapsi ei tuolla sängyssään pysy!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsynyt"

Vieras
Tulee koko ajan pois sängystä. Ei siis jää päikkäreille vaan tulee koko ajan pois. Ja joka hemmetin kerta ku hänet sinne palautan niin ottaa ja supistaa kovasti. En jaksa tätä. Ja lapsi kuitenkin selkeesti tarvitsee ne unet. Jos ei nuku, ilta on kaamea, kitisee ja huutaa vain. Ja sitten illallakin se nukkumaan meno on vaan hankalampaa ja hankalampaa jos ei päivällä nuku. Huoh, tää kysyy kyllä niin hermoja. Oiski vaan siitä kiinni, mutta kun en millään meinaa pystyä supistelujen takia. Viikkojakin kuitenkin vasta 19+.

Minkä ikäinen?
Laita dvd pyörimään ja sano että sen aikaa pitää hiljaa pötköttää ja levätä tai sitten menee nukkumaan.
Muuta neuvoa en osaa antaa,näin mä aina toimin ja melkein joka kerta ennen piirretyn alkua likka jo nukku.

Anna leluja mukaan, kirjoja mukaan, sano että kuunnellaan cd ja sitten saa tulla pois, uhkaile jonkin etuuden menetyksellä, lahjo karkilla....

Tai sitten vain jätä päikkärit tänään pois ja anna katsoa lastenohjelmaa. Ja lepää itse.

Mä vien pojan suosiolla meidän sänkyyn päikkäireille ja köllähdän itse viereen, siinä vähän aikaa höpötellään ja lauleskellaan kainalokkain ja kohta poika (3v) nukkuu... Tai jopa me molemmat =)

Ihan sama vika! Yleensä nukahtaa ku tukki ja tänään ei millään! Kevät tuoksuu jo oudosti ja aurinko paistaa. Ehkä siksi. Tuo kiipeili pari tuntia tuolta, siksi aloitin just kanssa ketjun hiukka samasta aiheesta odotellessani että toi papupata kuukahtaisi. Vihdoin se nukahti, mutta epäilen että ei kauaa nuku. Viime viikolla nukkui vielä 3h enemmän vuorokaudessa.....

2 vuotias. Varmasti tulee uni, jos otan hänet kainaloon mutta siitäpä en itse pääsekään pois ilman että neiti herää ja ois tässä vähän hommia mitä pitäs hoidella sillä aikaa kun lapsi nukkuis mutta kun ei. DVD:tä kyllä varmasti kattos mutta ei se sen aikana nukahda. Ja ihan turha kiristää tai lahjoa, ei tuo mitään ymmärrä sellasista.

Tuttua!! Meidän 2v. ei takuulla jää. Kokeiltiin sitäkin, että viedään aina takaisin, mutta saatiin niin monta kymmentä kertaa viedä, että oli pakko alistua siihen, että toinen meistä on siinä vierellä, kunnes nukahtaa. Ehkä sitten yritetään uudestaan vähän myöhemmin.

Ennen nukahtamista siirrät lapsen pois kainalosta niin että pääset siitä lähtemään kun lapsi nukahtaa. Ei se nukahda sitten kun on nähny että oot hermot jo menettäny :) Rauhallisesti vaan, niin se iltakin on sitten miellyttävämpää.

Huuh, nukahti! Nukahti viereen meidän sängylle. Ja meillä kun on niin kamalan huono sänky, että kun pikkusenkaan liikkuu niin natisee ku vanhan ajan hetekka! Siksi yleensä herää kun siitä nousee, mutta ei nyt. Oli niin väsynyt! Suunnitelmissa oiskin ostaa uus sänky kun on rahaa.

Yhteistyössä