ei taho erota..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iines
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iines

Vieras
ollaan naimisissa ja lapsi tulossa..mies sitten veti tuossa yks päivä herneet niin kovast nokkaan et pakkas tavarat ja lähti.
soitteli ja haukku minuu pystyyn ja syytteli et olen heti vieraissa.. vaikka en edes vilkassu mihkään mieheen päin..
no sen verta saatii juteltuu et hää tul takas kotii..ryyppättyään 4päivää..nyt sanoo et tahtoo kyl mut ja vauvan, mut ei anna minulle koskaan anteeks et oon käyny vieraissa..
ja pointti on että en tod ole käyny vierais.
miten saan sen uskomaan, tässä sen riidan jälkeen ollaan vasta kaks päivä oltu taas samankaton alla, et menisköhän tuo syyttely ohi jos vaan annan sen kiukutella?
vai mitä täs pitäis tehä..
nalkutuksen ja turhan päiväsen valituksen lopetin heti, ja huomaan kun tuo ukko kulta koittaa oikeen ärsyttää minuu et sais miut vetää kilarit.. mut en tasan alennu sen kanssa samalle tasolla..

rakastan tuota miestä ja en haluu mein perhettä rikkoo, siks haluun katsoo jos rauhottuu, mut on mullakin rajat et mitä jaksan kuunnella.. joka toiset sanat on että missä huora kävit ja sit kuitenkin puhuu mein tulevaisuudesta ja että' muutetaan pois nykyisest kämpästä parempaan, ja yhes koko poppoo ym.. mite noit miehii ymmärtäis paremmi?

ja se on minuu 10v vanhempi ja viisaampi(siis ainankin luulin :D ).. aiemmin ollu kunno naisten mies ja totaaline pukki, j aei oo lapsia ennemmin kenenkään kaa tehnää, et johtuskohan tuo käytös siitä et nyt ollaankin naimisis ja ei saa enää mennä miten huvittaa ja laps tulossa.. ei nimittäin ole juonukkaan pahemmin yhtää, paitsi nyt sen riidan jälkee..

Jaa-a, mitä tuohon nyt sanoa.

Minun mielestä se että muka rikot perheen nyt on paljon vahvempaa ja vastuuntuntoisempaa kuin jäädä kasvattamaan lasta huorittelevan ja vainoharhaisen sian kanssa.
Helpompi se nyt on jäädä yksin kuin sitten kun lapsi on vanhempi ja joutunut kärsimään yhtä sun toisesta tappelusta.

Jos mies haluaa onnellisen perheen ja muutoksen omaan itseensä niin voi hän tehdä sen asumuserossakin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tyhjästä alkoi sinua syyttämään pettämisestä? *pyörittelee päätä*
Kai hän selitti jotain teoriaa tähän näkemykseen?

olen aikaisemmassa suhteessani joskus vuosia sitten pettänyt ja olen rehellisesti kertonut hänelle sen...

Ikävä kyllä tyhjästä syyttäjiäkin voi olla... ja kyse on usein silloin puhtaasti toisen alistamisesta. On nimittäin yksi henkisen väkivallan muoto, saada toinen itku kurkussa puolustautumaan perättömiä syytteitä kohtaan. Niin ja vielä useinhan se niin on, että siitä toista syyttää mitä itse tekee...

Kuulostaa siltä että sillä ei itsellään ole puhtaat jauhot pussissa......

Sama tuli mieleen, meillä mies syytti ihan kaikesta vaikka itte kulki vieraissa. Raskaana olin, ei vissiin sit kuitenkaan kestäny ajatusta. Mutta pointti oli et Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Iines:
ollaan naimisissa ja lapsi tulossa..mies sitten veti tuossa yks päivä herneet niin kovast nokkaan et pakkas tavarat ja lähti.
soitteli ja haukku minuu pystyyn ja syytteli et olen heti vieraissa.. vaikka en edes vilkassu mihkään mieheen päin..
no sen verta saatii juteltuu et hää tul takas kotii..ryyppättyään 4päivää..nyt sanoo et tahtoo kyl mut ja vauvan, mut ei anna minulle koskaan anteeks et oon käyny vieraissa..
miten saan sen uskomaan, tässä sen riidan jälkeen ollaan vasta kaks päivä oltu taas samankaton alla, et menisköhän tuo syyttely ohi jos vaan annan sen kiukutella?
nalkutuksen ja turhan päiväsen valituksen lopetin heti, ja huomaan kun tuo ukko kulta koittaa oikeen ärsyttää minuu et sais miut vetää kilarit.. mut en tasan alennu sen kanssa samalle tasolla..

rakastan tuota miestä ja en haluu mein perhettä rikkoo, siks haluun katsoo jos rauhottuu, mut on mullakin rajat et mitä jaksan kuunnella.. joka toiset sanat on että missä huora kävit ja sit kuitenkin puhuu mein tulevaisuudesta ja että' muutetaan pois nykyisest kämpästä parempaan, ja yhes koko poppoo ym.. mite noit miehii ymmärtäis paremmi?

ja se on minuu 10v vanhempi ja viisaampi(siis ainankin luulin :D ).. aiemmin ollu kunno naisten mies ja totaaline pukki, j aei oo lapsia ennemmin kenenkään kaa tehnää, et johtuskohan tuo käytös siitä et nyt ollaankin naimisis ja ei saa enää mennä miten huvittaa ja laps tulossa.. ei nimittäin ole juonukkaan pahemmin yhtää, paitsi nyt sen riidan jälkee..

Öööö... mikä sai sinut uskomaan, että hän on muuttunut? Ikää kaverilla ilmeisesti on enemmän kuin 30v ja tunnetusti tiikeri ei raidoistaan pääse.

Oletteko kauan ollu yhdessä? Onko ennen tehny katoamistemppuja ja juonu useamman päivän? Oliko koko juttu ihan ylläri, vai onko vastaavaa tapahtunu ennen?
Usein kun tuo juominen, katoamistemput ja mustasukkaisuus liittyy yhteen.

Jos kävikin ite panemassa ja keksi tuon riidan sen takia?moni mies tekee myös tollaisia temppuja..sitten syyttelee sua.
Voitko valaista että mistä tuo sinun vieraissa käynti sai alkunsa?
ja huorittelua en kuuntelisi.sanoisin miehelle että jos ei lopu ovi on tuossa,en rupea syyttömyyttäni joka päivä toistamaan ja onko itselläsi puhtaat jauhotpussissa kun noin jankutat?

toisaalta en uskois että olis pettäny, mut kovasti ihmetyttää se sen käytös.. mutta miks hää meni kaks kuukautta sitten naimisiin ja vauvaa tahtoi jos nyt haluaisikin juoksennella akkojen peräs pitkin kyliä.. ja puhelimen tutkin(kun rupesin miettii et miks syyttää mua, et jos se ite sittenkin..) ni ei ollut mitää viestei tai muutakaan.. paitsi mun kaverille miltä kyseli mun kuulumisia.. tietty on voinu poistaa ne mutta kun tuskin olis osannu varautuu poistelee mitään kun tuli vain hakee loppui tavaroitaan kun saatiin juteltua ja sit hää kuitenkin jäi. mut en ymmärrä et miks se nyt haluu täst kämpäst pois muuttaa ja vissii koko paikkakunnalta..

Täyttä alistamista koko touhu, ja tod. näk. itse pettää tai miettii pettävänsä. Haluu sut nyrkin ja hellan väliin, ja näköjään on jo onnistumassa kun et kerta enää uskalla nalkuttaa siinä pelossa että ukko lähtee...

Alkuperäinen kirjoittaja sd:
Jos kävikin ite panemassa ja keksi tuon riidan sen takia?moni mies tekee myös tollaisia temppuja..sitten syyttelee sua.
Voitko valaista että mistä tuo sinun vieraissa käynti sai alkunsa?
ja huorittelua en kuuntelisi.sanoisin miehelle että jos ei lopu ovi on tuossa,en rupea syyttömyyttäni joka päivä toistamaan ja onko itselläsi puhtaat jauhotpussissa kun noin jankutat?

ite aikanaan seurustelin tyttöni isän kanssa joka oli väkivaltainen alkoholisti paska ja sitten suutuspäissään petin.. josta en ikinä jäänyt kiinni mutta kestin sitä suhdetta vielä pari vuotta kun sitten rupesin ajattelemaan että koska mä petin niin oon ansainnut tän turpaan saamisen...

Alkuperäinen kirjoittaja aply:
Täyttä alistamista koko touhu, ja tod. näk. itse pettää tai miettii pettävänsä. Haluu sut nyrkin ja hellan väliin, ja näköjään on jo onnistumassa kun et kerta enää uskalla nalkuttaa siinä pelossa että ukko lähtee...

Entäs jos ei hala nalkuttaa siksi,että haluaa henkisen yliotteen? Se kun on aina sillä, joka paremmin itsensä hillitsee ja fiksummin kättäytyy.

Jotain ongelmaa miehellä selvästi on. Naimisiin meno ja lapsi ovat joskus yrityksiä parantaa jo olemassa olevia ongelmia. Oikein on kyllä se ettet ala asiasta riitelemään kerran syytön olet. Toivon lämpimästi että asia selviaa parhain päin

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Oletteko kauan ollu yhdessä? Onko ennen tehny katoamistemppuja ja juonu useamman päivän? Oliko koko juttu ihan ylläri, vai onko vastaavaa tapahtunu ennen?

vuoden verran, ei ole tehny, oli aivan ylläri koko juttu. muutaman kerran pahan riidan aikana on aiemmin uhannut lähteä, mut on tyyliin puol tuntii pois ja tulee kotii..

Kuulostaa siltä että sillä ei itsellään ole puhtaat jauhot pussissa......

Valitettavasti olen samaa mieltä tän kirjoittajan kanssa...

...ja myöskin siitä, että henkiseen väkivaltaan ja alistamiseen ei kannata suostua.

Pistä ukko nyt ruotuun, sano sille, että loppuu tuo perätön syyttely tai saa lähteä käveleen. Älä alistu tuollaiseen! Ja selvitä, onko se itse ollut uskoton.

vuoden verran, ei ole tehny, oli aivan ylläri koko juttu. muutaman kerran pahan riidan aikana on aiemmin uhannut lähteä, mut on tyyliin puol tuntii pois ja tulee kotii..

Jos se teki riidan saadakseen oikeuden lähteä ryyppyreisulle? Mustasukkaisuus jostain syystä on ryypyreissun jälken normaali ilmiö.
Vuosi on kuitenkin lyhyt aika, miehestä voi vielä paljastua melkoinen märä yllätyksiä, jos tautsa on, niinkuin anoin, oike naistenmies...
Rohkea olet kun vuoden perusteella uskot muuttuneen :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Isä:

Öööö... mikä sai sinut uskomaan, että hän on muuttunut? Ikää kaverilla ilmeisesti on enemmän kuin 30v ja tunnetusti tiikeri ei raidoistaan pääse.

juu ikää on yli 30v.. luulin että on muuttunut sillä kenenkään muun kanssa ei ole lapsia halunnut, kosinut tms.. aattelin että saan tuon miehen ihan itelleni.. on nimittäin aika suosittua tavaraa täl kyläl.
ja taatusti saa sen mitä haluaa.. et miks olis sit vaa tyytyny muhun? vai pitääköhän herra minuu niin tyhmänä et miä oottelen kotosal, väännän sille muksut ja siivoon,laitan ruokaa ym...ja se saa tehä mitä vaan.. mitenköhän mä saan sen kiinni teoistaan? siis jo nyt on mitään tehny..
en haluu ainankaa viel ruveta kyselee kun on iin pahal pääl viel, e tjos se vaik rauhottuu kun on saanu kiukkunsa kiukuteltuu..

sen tiien et sitä on petetty joskus, ja se oli mein suhteen alus tosi epävarma mun tunteista, ei oikee luottanu kun aatteli että otan tytön isän taas takaisin.. mitä en ymmärrä mistä se sen päähänsä on saanut.. ollaan erottu monta vuotta sitten. oon kyl tälle miun nykyselle miehelle suutuspäissää sanonu et tytön isässäkii on enempi miestä kuin siussa tai jotain sinne päin, en muista tarkalleen kun siitä on aikaa..

Olinpa kerran narsistisen paskan kanssa.
Tuo kuullostaa ihan samalta.
Vasta kun jätin ja olin hetken yksin, huomasin kuinka hyvä on olla, ja kuinka väärässä se toinen oli siinä kun puhui kuinka mulla ei oo mitään ilman sitä.

Jos se teki riidan saadakseen oikeuden lähteä ryyppyreisulle? Mustasukkaisuus jostain syystä on ryypyreissun jälken normaali ilmiö.
Vuosi on kuitenkin lyhyt aika, miehestä voi vielä paljastua melkoinen märä yllätyksiä, jos tautsa on, niinkuin anoin, oike naistenmies...
Rohkea olet kun vuoden perusteella uskot muuttuneen :hug:

niin olin, mut tiedätte varmaan kaikki sen tunteen kun tuntuu et se on nyt tää mitä tahon,ja tuun tahtoo koko loppu ikäni? <3 :)
vaik kuinka olis riitoja ni ei mun tee mieli luovuttaa, teen ihan mitä vaan et saahaan tää toimii, mut en mä yksin tätä toimimaan saa, sen pitää vähä tulla vastaa ja lopettaa huorittelu ym.. ja siitä suuttu kun kihla- ja vihkisormukset olin ottanu poies, vaik hää miun mielestä jätti minut ja ei ole kyllä herralla itelläänkään sormusta sormes, saas nähä onkohan se heivannu sen jorpakkoo vai onko talles jossai.. pitää vähä udella kun tulee töistä.. mä en tajuuu.. anteeks kun mä avaudun, mut ei muutakaa kelle puhuu.. :(

Yhteistyössä