D
dfdf
Vieras
Juuri ap:n kuvailemista syistä ja myös sen takia, että olen kuullut supon olevan melkoisen tuskallinen (yksi äiti oli testannut itsellä), en ole koskaan laittanut lapsilleni suppoja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;22021292:sinne lapsen suuhun on kuule usein pakko lykätä jotain. esim. meillä oli pojalla pissatulehdukseen estolääkitys kolme vuotta. ja kyllä se oli sinne suuhun pakko lykätä kaksi kertaa päivässä. muuten olis käynyt huonosti. ja siinä ei ole ainakaan mitään nöyryyttävää. mutta siinä on nöyryytystä kerrakseen, että sille kiljuvalle itkevälle lapselle sössötät, että äiti laittaa nyt tällaisen puikon sun pyllyyn plää plää. alistaa selälleen tai vatsalleen tai kyljelleen taistelevan lapsen. tällaisenkin olen nähnyt
Käytin molemmilla lapsilla siihen noin 1-vuotiaaksi asti suppoja, koska mielestäni ne olivat kätevämpiä. Supon sai helposti laitettua myös nukkuvalle vauvalle. Sen jälkeen olen käyttänyt Pamol F-tabletteja. Kuopus jopa joskus pyyteli niitä, luuli raukka että ne on karkki![]()
Buranasta ei ole liuosta, koska ibuprofeiini on ihan kamalan makuista, makua on hankala peittää. Kuulemani mukaan lius on kyllä kehitteillä, mutta en osaa sanoa, koska se tulee apteekkeihin.
käytin vauvoilla suppoa, mutta syy oli näinkin yksinkertainen: nestemäistä panadolia varten tarvii reseptin, supot on käsikauppatavaraa. Kun ei ollut muuten asiaa lääkäriin, niin eipä tullut hankittua sitä reseptiä.
käytin vauvoilla suppoa, mutta syy oli näinkin yksinkertainen: nestemäistä panadolia varten tarvii reseptin, supot on käsikauppatavaraa. Kun ei ollut muuten asiaa lääkäriin, niin eipä tullut hankittua sitä reseptiä.
Onhan niitäkin lapsia jotka saa rektion mansikka-/banaaniaromistakin mitä on panadolissa. Mites heitä lääkitään?
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkurpitsa;22024904:Mistä lähtien nestemäinen Panadol on ollut reseptilääke? :O