Ei seksiä ennen seurustelua??!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"piitu"

Vieras
Kirjotin jo toiseen ketjuun aiheesta, mutta kysytäänpä täälläkin kun ei sieltä löytyny kommenttia :)

Mitä mieltä miehestä, joka ei anna ennen vakavampaa suhdetta?

Ollaan käyty leffassa, kahvilla, juteltu puhelimessa paljon. Ja puhuttu oikein avoimesti myös seksiasioista pikkutuhmaan sävyyn. sellaista että mistä toinen pitää ja muuta härnäystä. Noh sovimme sitten treffit toisen kotiin ja oli kiihkeää mies kosketteli ja ihan selkeästi halusi minua, no sitten siinä jossain vaiheessa kun kovin aloin villiintymään mies tuli maininneeksi ettei harrasta seksiä ennen kuin on parisuhteessa. Ensin vain nauroin ja jatkoin mutta mies olikin tosissaan, hän ei antanut minun edes koskea munaan vaikka mitä tein :D

mitä luulette mikä voi olla syynä?? onkohan hällä joku ongelma _sen_ kanssa. aloin myös epäilemään jos hällä on todella pieni tai sitten erektio-ongelmia. vai voiko tuommosia muuten ihan normaalimiehiä olla, (ei siis uskonnon takia) itse olen kovin viriili nainen ja hankala kuvitella ettei ensin kokeiltaisi moneen kertaan yhteensopivuutta sillä saralla, ennen seurustelua.

ensimmäinen kerta tämäkin.. :D

Niin ja koitin siis kysellä syytä hyvässä hengessä ja en todellakaan häipynyt samantien asian laidan kuultuani. mutta ei oikeen irronut mitään tarkempaa vastausta mieheltä. kun kysyin että onko ongelma fyysinen vai henkinen hän sanoi että molempia. ja ei kuulemma siis vain pysty ennenkuin tuntee toisen kunnolla ? mitä helv eikö tollanen ole naisten heiniä???

Aha, että mies on jotenkin viallinen kun ei halua yhden illan suhteita? Minusta erittäin fiksua ja tervettä, ensin hivkokeet yms. sukupuolikokeet ja kunnon seurustelusuhde ja sitten vasta punkkaan.

• Tykkää
Reactions: Blue cat
Voihan se olla että teillä on vain jossain määrin eriävä käsitys siitä seurustelusta. Mitäs jos hän on vaikka saanut jostain yhden illan panosta ikäviä seurauksia tai kaveri on vaikka pistänyt jonkun paksuksi, ehkä hän on omasta tai toisten vahingosta viisastunut. Eiköhän parhaat vastaukset saa kysymällä häneltä ;)

Sun ajattelutavassa taas tuntuu vähän hassulta tuollainen 'pitää testata monta kertaa ennenkuin päättää viitsiikö alkaa seurustella "vakavammin"', mitä se kenellekin tarkoittaa. Ymmärtäisin jos puhutaan naimisiinmenosta tai yhteenmuutosta tmv., mutta "pelkkä" seurustelu? Mutta, jokainen tyylillään, ehkä mies on kyllästynyt siihen että halutaan vain seksiä eikä vaivauduta tutustumaan? Hän voi ajatella asiat tosi eri kulmasta kuin sinä, ilman että siinä on mitään suurta ongelmaa taustalla :)

[QUOTE="vieras";24115335]Aha, että mies on jotenkin viallinen kun ei halua yhden illan suhteita? Minusta erittäin fiksua ja tervettä, ensin hivkokeet yms. sukupuolikokeet ja kunnon seurustelusuhde ja sitten vasta punkkaan.[/QUOTE]

no onhan tää naurettavaa kysellä tällaista, mutta en ikinä ole törmännyt mieheen joka olisi tuota mieltä. ja siis ensimmäinen kerta etten saanut mieheltä seksiä, vaikka mitä teki ja puolialasti pyöri siinä :D

Kuulostaa järkevältä tyypiltä. Pelkkä paneminen on mekaaninen suoritus vailla tunteita. Seksi ja rakastelu tulevat vasta suhteessa.
Naisilla on tutkimuksien mukaan miehiä enemmän seksikumppaneita (miesten saaminen keskittyy muutamiin yksilöihin), joten ei jannun suhtautuminen mitenkään ihmeellinen ole. Silliä saa kai jokainen, jos tarpeeksi yrittää. Suhteeseen päästäkseen pitää olla jotain korvien välissäkin.

• Tykkää
Reactions: Blue cat
Kaikki on mahdollista. Voi myös yrittää sitoa sinua "parisuhteeseen" tuolla pihtaamisella. Jos teet jonkun sopimuksen "parisuhteesta" ennen seksiä ja homma ei sinun mielestäsi, syystä tai toisesta, toimikaan niin mies vetää herneen nenää ja vaatii sua jäämään tuohon nalkkiin koska hän oli niin tosissaan et jopa antautui. :D

No mie sanoin miehelleni, etten suutele ennenkuin seurustelen. Et jos hän pussaa, niin sit se tarkottaa, et tahtoo seurustellakin. Minuu ei ainakaan koeajeta ennen suhdetta. Onneks miestä tää ei vaivannut, nyt ollaan oltu 6 vuotta yhdessä.

Voihan se olla että teillä on vain jossain määrin eriävä käsitys siitä seurustelusta. Mitäs jos hän on vaikka saanut jostain yhden illan panosta ikäviä seurauksia tai kaveri on vaikka pistänyt jonkun paksuksi, ehkä hän on omasta tai toisten vahingosta viisastunut. Eiköhän parhaat vastaukset saa kysymällä häneltä ;)

Sun ajattelutavassa taas tuntuu vähän hassulta tuollainen 'pitää testata monta kertaa ennenkuin päättää viitsiikö alkaa seurustella "vakavammin"', mitä se kenellekin tarkoittaa. Ymmärtäisin jos puhutaan naimisiinmenosta tai yhteenmuutosta tmv., mutta "pelkkä" seurustelu? Mutta, jokainen tyylillään, ehkä mies on kyllästynyt siihen että halutaan vain seksiä eikä vaivauduta tutustumaan? Hän voi ajatella asiat tosi eri kulmasta kuin sinä, ilman että siinä on mitään suurta ongelmaa taustalla :)

No kuten sanoin, seksi on mulle todella tärkeää parisuhteessa ja ilman parisuhdetta. Ja tein kyllä miehelle selväksi heti tapailun alussa että en sitoudu heti jos koskaan. Enkä hae edes parisuhdetta kun tilanne on tällä hetkellä sellainen ettei huvita. se vaan ihmetytti kun hän ihan selkeästi tiesi mitä haen ja sitten hänen omat halut olikin ihan toiset, eikä hän asiasta maininnut ennen tätä, vaikka ehdimme siis tavata neutraaleissa merkeissä monta kertaa. ja siis juttelimme paljon seksistä.

Mieheltä kyllä kyselin paljon, mutta jotenkin tuntui olevan arka aihe. ei tarkempia selityksiä antanut enkä sitten kovin viitsiny alkaa tivaamaan. Ja näistä kokemuksista hän ainakin kertoi, ettei koskaan ole harrastanut yhden illan juttua.

[QUOTE="piitu";24115385]en sitoudu heti jos koskaan. Enkä hae edes parisuhdetta kun tilanne on tällä hetkellä sellainen ettei huvita.[/QUOTE]
[QUOTE="piitu";24115385]hän ainakin kertoi, ettei koskaan ole harrastanut yhden illan juttua.[/QUOTE]
Siinäpä se vastaus tulikin. Mies ei halua olla vain yksi panosi.

Minun mies on samanlainen :)

Hän sanoi ettei voi harrastaa seksiä, jos ei ole kunnolla tunteet mukana siinä :)

Ja arvostan hänen valintaansa seurusteltiin sellainen kolme kk ennen kuin sänkyyn mentiin.. ja voin todeta että kyllä kannatti odottaa :D

[QUOTE="Jani";24115402]Siinäpä se vastaus tulikin. Mies ei halua olla vain yksi panosi.[/QUOTE]

No miksi hän ylipäänsä alkoi minua tapailemaan kun jo ensitapaamisella tein asian selväksi???

[QUOTE="a.p";24115449]No miksi hän ylipäänsä alkoi minua tapailemaan kun jo ensitapaamisella tein asian selväksi???[/QUOTE]

Aina voi yrittää. Hän haluaa sinut kokonaan, siksi hän ei annakaan heti.

[QUOTE="a.p";24115449]No miksi hän ylipäänsä alkoi minua tapailemaan kun jo ensitapaamisella tein asian selväksi???[/QUOTE]
Jos hän on ihastunut sinuun ja salaa toivoo, että sinäkin voisit alkaa ottamaan tapailemisen vakavasti pelkän seksin sijaan???!???!
Toivottavasti kasvattaa kuitenkin selkärangan, eikä jää sinun jyräämäksi henkisellä tasolla ja fyysisesti housut nilkoissa, kun suljet oven lähtiessäsi.

[QUOTE="vieras";24115459]Aina voi yrittää. Hän haluaa sinut kokonaan, siksi hän ei annakaan heti.[/QUOTE]

No hoh hoi. Jos näin on, on mies kyllä aivan hakoteillä. saa mut epäilemään et on jotain ongelmaa seksin kanssa. Mikä kyllä tässä vaiheessa kun ei suuria tunteita ole, saa mut kipittämään karkuun. sori vaan. En tiedä, voisko olla jostain itsetunto-ongelmista kyse. mies on kyllä ihan komea, ja etenki vartalo on todella hyvä ja juuri minun makuun..ja sen vuolaasti kyllä kerroinkin ;D Mutta silti vaikuttaa ettei ole ihan sinut itsensä kanssa ja aika ujohko tapaus.

[QUOTE="piitu";24115385]No kuten sanoin, seksi on mulle todella tärkeää parisuhteessa ja ilman parisuhdetta. Ja tein kyllä miehelle selväksi heti tapailun alussa että en sitoudu heti jos koskaan. Enkä hae edes parisuhdetta kun tilanne on tällä hetkellä sellainen ettei huvita. se vaan ihmetytti kun hän ihan selkeästi tiesi mitä haen ja sitten hänen omat halut olikin ihan toiset, eikä hän asiasta maininnut ennen tätä, vaikka ehdimme siis tavata neutraaleissa merkeissä monta kertaa. ja siis juttelimme paljon seksistä.

Mieheltä kyllä kyselin paljon, mutta jotenkin tuntui olevan arka aihe. ei tarkempia selityksiä antanut enkä sitten kovin viitsiny alkaa tivaamaan. Ja näistä kokemuksista hän ainakin kertoi, ettei koskaan ole harrastanut yhden illan juttua.[/QUOTE]

Siis minkä takia te sitten deittailitte enemmänkin ellei sulla ollut pienintäkään aikomusta muuta kuin saada pano? Voin kuvitella miksi mies ehkä kuvitteli muuta ;)

[QUOTE="Jani";24115471]Jos hän on ihastunut sinuun ja salaa toivoo, että sinäkin voisit alkaa ottamaan tapailemisen vakavasti pelkän seksin sijaan???!???!
Toivottavasti kasvattaa kuitenkin selkärangan, eikä jää sinun jyräämäksi henkisellä tasolla ja fyysisesti housut nilkoissa, kun suljet oven lähtiessäsi.[/QUOTE]

Mä kerroin mun toiveet heti ensitapaamisella, joten tuskin kovin syvä ihastus vielä siinä vaiheessa oli?
Enkä mä todellakaan huvikseen jyräile ketään, en vaan voinut kuvitella etukäteen tätä kun mies ei maininnut mitään ennen tositoimia :D Luulin että hän on samalla kartalla minun kanssani. Enkä mä kuitenkaan pelkkää seksiäkään hae vaan että vois ihan kaverina oleilla ja saada sitä läheisyyttä. Mutta oman taustan vuoksi en vaan nyt vielä halua sitoutua ja lupautua kenellekään. enkä halua joka päivä nähdä ketään miestä.

[QUOTE="a.p";24115485]No hoh hoi. Jos näin on, on mies kyllä aivan hakoteillä. saa mut epäilemään et on jotain ongelmaa seksin kanssa. Mikä kyllä tässä vaiheessa kun ei suuria tunteita ole, saa mut kipittämään karkuun. sori vaan. En tiedä, voisko olla jostain itsetunto-ongelmista kyse. mies on kyllä ihan komea, ja etenki vartalo on todella hyvä ja juuri minun makuun..ja sen vuolaasti kyllä kerroinkin ;D Mutta silti vaikuttaa ettei ole ihan sinut itsensä kanssa ja aika ujohko tapaus.[/QUOTE]
Olette ehkä liian erilaisia suhteeseen. Mies vaikuttaa tyypiltä joka arvostaa rakkautta ja uskollisuutta.

[QUOTE="a.p";24115508]Mutta oman taustan vuoksi en vaan nyt vielä halua sitoutua ja lupautua kenellekään. enkä halua joka päivä nähdä ketään miestä.[/QUOTE]

Onko joku satuttanut sinua liikaa?

Siis minkä takia te sitten deittailitte enemmänkin ellei sulla ollut pienintäkään aikomusta muuta kuin saada pano? Voin kuvitella miksi mies ehkä kuvitteli muuta ;)

No siis. mä haen lähinnä sellaista suhdetta missä voi myös jutella ja tapailla muutenkin kuin panomielessä, ja olla kaveri. Ja saada sitä seksiä. Ilman sitoumuksia. Enkä mä ajatellu et välttämättä samaan aikaan teen mitä sattuu muiden kanssa. Koska vakituinen seura on kuitenkin mukavampaa kuin joka kerta eri mies. en vaan halua että kukaan pääsee nyt mun elämään kokonaan. nyt menee todella hyvin kun saan päättää itse omista asioista ja saan olla myös yksin jos siltä tuntuu. Ja kerroin kyllä ihan tarkkaan toiveeni miehelle. ja myös sen että olen vuosi sitten eronnut niin kamalasta suhteesta että nyt tarvin tilaa.

että rusinat pullasta jne. :D

[QUOTE="a.p";24115508]Enkä mä kuitenkaan pelkkää seksiäkään hae vaan että vois ihan kaverina oleilla ja saada sitä läheisyyttä. Mutta oman taustan vuoksi en vaan nyt vielä halua sitoutua ja lupautua kenellekään. enkä halua joka päivä nähdä ketään miestä.[/QUOTE]
Ja se mies ei halua friends with benefits -tilannetta, eli suomeksi sanottuna pelkkää seksisuhdetta, vaan seurustelusuhteen. Toivottavasti ymmärtää hylätä toiveet moisesta kanssasi ja jatkaa elämäänsä, ennen kun ehdit jättämään hänet - mikä tulee väistämättä tapahtumaan.

Olisi myös mielenkiintoista kuulla palstan mielipide, jos vastaavassa tilanteessa mies olisi yrittämässä vain toisen pöksyihin, mutta nainen haluaisi oikean suhteen.

Yhteistyössä