Ei seksiä ennen jälkitarkastusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikä neuvoksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan voitte aloittaa heti kun sinusta sille tuntuu, että kipua ei enää ole. Oikeastaan suosittelisin kokeilemaan yhdyntää ennen jälkitarkastusta niin tiedät kertoa jälkitarkastuksessa, jos tulisi ikäviä tuntemuksia. Ja mitä jälkivuotoon tulee, niin jälkivuotohan tulee kohdun sisältä siltä pinnalta, mistä istukka irtosi. Yhdynnässä ei millään pääse kohdun sisälle tökkimään ja kohdun limakalvo on kyllä varmasti kuudessa viikossa parantunut, että ei se enää voi uudestaan alkaa vuotaa. Jos tulee vuoto niin ne on sitten ihan kuukautiset. Tai sitten jotain on oikeasti pielessä jos uudestaan alkaisi vuotaa, ja sittenhän se olisi vaan hyvä että asia tulisi ilmi. Voit kertoa miehellesi, ettei jälkivuodosta ole enää riskiä, mutta jos häntä huolettaa, niin infektiosuojaksi suosittelisin vielä kondomin käyttöä. Ja muutenkin mitä ehkäisyyn tulee, niin kohdun kannalta olisi paras ehkäistä seuraavan raskauden alkua vuoden ajan. Että eikun suojausta vaan ja hommiin =) T. eräs kätilö

Mielestäni kumppanille voi kertoa, jos on masturboinut. Ei siinä pitäisi olla mitään hävettävää tai salattavaa, jos näin on tehnyt. Itsekin kerron miehelle usein jos olen niin tehnyt. Näin siis ennen synnytystä.

Lyhyt muisti sulla. Muutama viesti sitten kirjoitit näin "sanoin miehelle, että runkkaa vaan vapaasti jos haluut, ja saat luvan ihan. Asia siis muuten häiritsee mua jossain määrin. "

[QUOTE="hehe";30338517]Lyhyt muisti sulla. Muutama viesti sitten kirjoitit näin "sanoin miehelle, että runkkaa vaan vapaasti jos haluut, ja saat luvan ihan. Asia siis muuten häiritsee mua jossain määrin. "[/QUOTE]

Selitinköhän nyt tarpeeksi selkeästi sittenkään. Annoin miehelle luvan loppuraskaudesta, koska itsestäni ei ollut seksiin. Tämä tarkoitti sitä, että yhdyntä hirvitti kun vauva on niin iso jo ja supistusvaarakin. Miestä hirvitti myös ja iso maha häiritsi miestä seksin yhteydessä. Mua säälitti se, että mies joutuu olemaan ilman ja siksi sanoin hänelle, että runkkaa nyt vaikka luvan kanssa täysin vapaasti jos siltä tuntuu. Jos tilanne ei olisi ollut edellä mainittu, esim ennen loppuraskautta tai ennen raskautumista, silloin asia häiritsisi minua, siis miehen runkkaaminen. Koen kuin se olisi jotenkin minulta pois tms. Olen nimittäin hyvin seksuaalinen ja haluan seksiä mieluiten monta kertaa viikossa ja vaikka joskus monta kertaa päivässäkin. Olen tavallaan mustasukkinen miehen kädelle. Kuulostaa hassulta joo. Kumminkin haluisin harrastaa seksiä miehen kanssa mielummin yhdessä, kuin antaa hänen runkata.

Pakko vielä sanoa, että mies on siis saanut päähänsä tämän, että pitää odottaa jälkitarkastuksen jälkeiseen aikaan ennen seksiä, koska kaksi hoitajaa sanoivat mulle miehen läsnäollessa ennen synnytyksestä kotiutumista, että seksiä saa harrastaa vasta lopputarkastuksen jälkeen. Tämän minä sanoin hoitajille, että eikö saisi aikaisemmin. Hoitajat sanoivat tähän jotain tyyliin, että saa kondomin kanssa tms. En muista tarkkaa enää. Mies nyt kumminkin uskoo kivenkovaan hoitajien ensin sanomaa, että pitää odottaa jälkitarkastuksen jälkeiseen aikaan. Arrgh. Mies ei usko minua saati mitä netistä luen.

No entä jos sun mies on löytäny uuden naisen? En oikein jaksa uskoa kenenkään miehen kietäytyvän yhdynnästä tai naisensa hoidoista, jos on oikeasti kiinnostunut seksuaalisesti naisestaan. Jos kerran oma nainenkin vaatimalla vaatii seksiä.. Ei kyllä kuullosta ihan viattomalta..

Yhteistyössä