V
vierailija
Vieras
Olen nyt tapaillut erästä todella ihanaa kolmekymppistä miestä jo pari kuukautta, eikä hän ole vieläkään suostunut harrastamaan kanssani seksiä. Mies kyllä sanoo olevansa kanssani vakavissaan, mutta hän ei suostu harrastamaan seksiä ennen kuin vasta parisuhteessa. Minä taas en seurustele ennen kuin olen harrastanut miehen kanssa seksiä, sillä haluan ottaa selville jo tapailuvaiheessa, kohtaavatko kemiamme ollenkaan sängyssä. Seksi on minulle kuitenkin parisuhteessa tärkeä juttu, enkä voisi olla suhteessa, jossa seksiä olisi liian vähän tai halumme olisivat ihan eri planeetalta. Toisaalta mies on todella ihana, ja oikeasti tunnen häneen suurempaa vetoa kuin keneenkään aiempaan mieheen.
Kertokaa, mitä tehdä. Mies haluaa edelleen olla kanssani ja tavata minua, mutta sänkyyn hän ei vain suostu ennen suhdetta, ja minä en voi suostua suhteeseen ennen sänkypuuhia
Kertokaa, mitä tehdä. Mies haluaa edelleen olla kanssani ja tavata minua, mutta sänkyyn hän ei vain suostu ennen suhdetta, ja minä en voi suostua suhteeseen ennen sänkypuuhia