Ei seksiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Zeksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

Zeksi

Vieras
Mä olen varmasti ainoa, joka täälä kärsii tästä, mutta taidanpa kuitenkin kirjoittaa.

Olen rv. 18 ja avoliitossa (joka on suht tuore)
Kun tieto raskaudesta tuli mieheni oli aluksi hämillään, mutta vähitellen huomaan hänessä kuinka hän mm. ultrauksen myötä on yhä enemmän innoissaan ja onnessaan..mutta..mutta.
Koko raskauden aikana olemme harrastaneet tasan 2 kertaa seksiä. Läheisyyskin on todella kiven takana.
Olen täysin hämilläni, vaikka vastaavia ongelmia on meillä ollut ennenkin. Mutta ei tässä laajuudessa. (syykin on ollut sama)

Itse voisin hyvinkin rakastella pari kolme kertaa viikossa (en siis todellakaan ole nymfomaani), mutta tosiaan tässä on nyt
oltu enemmän tai vähemmän 3 kk ilman seksiä..ja läheisyyttä.

Tänää nostin kissan pöydälle ja mies kovan tenttaamisen jälkeen sai ahdistuneena sanottua, että hänellä on jatkuvasti jokin tulehdus alapäässä: herpes,kondylooma ja ilm. hiiva, vaikkemme edes harrasta seksiä ja tämä on pikkuhiljaa tuhonut hänen halunsa täysin. Kukaan lääkäri ei ole osannut auttaa, aina tulehdukset ja taudit tulee takaisin todella usein.

En tiedä mitä teemme. Olen 99 % varma, että hän ei petä minua, joten taudit pörrää itsestään. Ja ne on peräisin ed. elämästä.

Hän ottaa vielä asiat niin vakavasti, ettei halua edes kondomin kanssa seksiä, ettei mene rikki ja tartu minuun ja tulevaan lapseen.Lisäksi hän väittä, että tämä tuhoaa hänen halunsa edes halia tms minua, koska hänellä on saastunut olo..

Apua, en tiedä mitä uskoisi..

herpeksen kyllä ihan silmälläkin näkee. rakkuloitahan ne on. jos miehesi puhuu totta, ymmärrän täysin että hänellä on saastunut olo ja alapää on silloin niin kipeä ettei varmasti pysty edes ajattelemaan seksiä.

Sinuna soittaisin johonkin klinikalle tai pyytäisin miestä soittamaan sinun läsnäollessasi.
Saisit varmuuden siihen, voiko tulehdukset olla kroonisia ja voiko niitä hoitaa, tai onko hänellä yleensäkään sellaisia..

Seksielämä saattaa raskauden aikana kuihtua senkin takia, että mies ei vain jostain syystä tunne vetoa naiseensa tämän ollessa raskaana, vaikka pitääkin tätä kauniina.
Ehkä se on jotenkin liian äitimäistä..

Jos kyseessä tosiaan ovat miehesi kertomat vaivat, kaikki kunnioitus tosiaan hänelle siitä, ettei halua riskeerata sinun tai vauvan terveyttä. Muulostaa näin nopeasti ja ulkopuolisen silmin tuo valitettavasti kuulostaa kyllä tekaistulta syyltä... kuinka kauan olette ollet yhdessä? Olette ilmeisesti kuitenkin harrastaneet suojaamatonta seksiä kun olet raskaanakin, joten miten miestä ei ole aiemmin nämä asiat huolettaneet?

En nyt kannata mitään painostusta tms. mutta ehkä asia kannattaisi kuitenkin ottaa varovasti uudelleen esiin. Kun tuo läheisyydenkin karttaminen kuulostaa enemmän siltä, että miehesi tuntee huonoa omaatuntoa tai syyllisyyttä jostain - enkä nyt TODELLAKAAN tarkoita mitään pettämistä tms. niin kuin heti joku ajattelee, vaan ehkä hän tuntee syyllisyyttä siitä, ettei halua seksiä tai siitä kun ei pysty miellyttämään sua sillä saralla.

Joka tapauksessa: toivottavasti asia selviää!

Yhteistyössä