Ei seksiä ennen jälkitarkastusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikä neuvoksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mikä neuvoksi

Vieras
Meillä on homma niin, että mies ei kuulemma uskalla harrastaa seksiä kanssani ennen jälkitarkastusta. Lue yhdyntää. Pelkää kuulemma, että vuoto alkaa uudestaan jos sinne sörkkii ja tapahtuu jotain ikävää. Mulle tehtiin episiotomia ja haavalla on kestänyt parantua. Alussa en olisi itsekään pystynyt seksiin kivun takia. Itse haluaisin jo harrastaa seksiä aikaisemmin. Jälkivuotoa kesti 6 viikkoa ja jälkitarkastus on vasta parin viikon kuluttua. En jaksaisi odottaa tuonne saakka ja on monta päivää jo PANETTANUT kovaa. Lisäksi tiedustelin hieman räyhäten mieheltä, että onko hän muka oikeasti runkkaamattakin kaksi kuukautta, kun tilanne on tämä. Mies ei kuulemma suostu kertomaan onko runkannut salaa. Asia tuntuu jotenkin epäreilulta, jos on runkannut ja minä vain olen täysin saamatta. Olen hyvin seksiaalinen. Rupeanko itsekin nyt sormettamaan itseäni salaa? Tuntuu vain oudolta tehdä näin, kun vauva on kotona, vaikka olisi toisessa huoneessa sen aikaa nukkumassa. Kommentteja kaipaan.

Mitä tähän pitäs vastata? Pitäskö meidän käskeä miestäsi? Ekassa tehtiin eppari ja yhdyntään meni reilu 6 viikkoa. Jälkitarkastus oli ennen sitä. Toisessa ei tullut mitään nirhaumia ja seksiä oli reilu viikko synnytyksestä. Jälkitarkastus 6vkoa synnytyksestä.

Entä jos olisi toisin päin,e ttä mies haluisi ja sinä et uskaltaisi? Se yleensä on ok joten miksi mies ei saa pelätä ja varoa. Ja mitä ihmettä onko runkannut salaa??? Juu usein runkataan niin, ettei toinen ole paikalla, mutta usein myös silloin tapahtuu tuota kun seksiä on. Runkkaa sinäkin.
Älä pakota miestä nyt, jos häntä pelottaa. Voit kyllä houkutella ja vakuuttaa, että sanot jos pitää lopettaa.

No hyvä jumala käy runkkaamassa itse(kin) jos himottaa. Tai sitten jotain muuta seksiä kuin yhdyntää. Mikä helkkarin ongelma tässäkin nyt on?

Kyllä mä ajattelisin miestä jos asia olisi toisin päin. Pari viikkoa ennen synnytystä, kun olimme myös selibaatissa, koska miestä häiritsi häneen osuva jättimahani vauvoineen, sanoin miehelle, että runkkaa vaan vapaasti jos haluut, ja saat luvan ihan. Asia siis muuten häiritsee mua jossain määrin. Ennen tätä harrastimme seksiä koko raskauden. Nytkin jos ainoa seksiä haluava olisi mies ehdottaisin, että voinko ottaa häneltä vaikka suihin, kun itse en pysty nyt kivun takia. Tässä kun ei ole kummankaan osapuolen taholta kyse haluttomuudesta nytkään. En pysty kuvitella hyvin seksuaalisena naisena edes aikaa, etten kertakaikkiaan haluaisi ollenkaan. Jopa episiotomian jälkeen halusin, mutta en vain voinut kivun takia. Jos saisin jotenkin miehen seksiin esim, suihinotolla ja hän uskaltaisi tehdä mulle kädellä?

Tuntuu hieman kiusalliselta runkata samassa kämpässä, missä vauva on. Muuten menisin hetkeäkään miettimättä sormettamaan, jos mies ei pane. Kyseessä esikoinen, joten tämä tekee tilanteesta tämän.

Oletko sinä nyt ihan tosissasi? Mikä itsetyydytyksessä on salailtavaa ja miksei sitä voi tehdä samassa asunnossa vauvan kanssa? Siis kai te seksiäkin harrastaisitte samassa asunnossa? Pieni vauva nyt ei tajua mitään asiasta vaikka heräisi kun seksiä tai itsetyydytystä harrastetaan peräti samassa huoneessa. Mutta jos vauvan läsnäolo häiritsee itseä, voi tietysti mennä eri huoneeseen. Mutta että sielläkin haittaa ajatus vauvasta, en tajua. Tai siis miten sitten seksiäkään voisi harrastaa vauvan ollessa kotona.

Niin miksi minä näin naisena, en näe tässä mitään ongelmaa??

Miksi miehesi ei voi sinua tyydyttää sormin/suuseksillä? Onhan seksi paljon muutakin kuin yhdyntä.. Miksi et itse tyydytä miestäsi vaikkapa suuseksillä?

Itse olen viimeisilläni raskaana, ja seksiä ei aina ole voitu miehen kanssa harrastaa toivotunlaisesti. Milloin yhdyntä on sattunut, milloin aiheuttanut supistuksia. Meillä on kuitenkin harrastettu koko raskauden ajan seksiä useita kertoja viikossa. Sitten vaikka käsipelillä tai suuseksiä. Ihan ollaan välillä sanottu toisillemme suoraan, jos jompaakumpaa on haluttanut. Jos toista ei juuri silloin haluta, tehdään toiselle palvelus. Ja lähes aina se sitten johtaa että molemmat saa.

Eipä ole tarvinut kummankaaan mitään salassa harrastella..

Tuntuu hieman kiusalliselta runkata samassa kämpässä, missä vauva on. Muuten menisin hetkeäkään miettimättä sormettamaan, jos mies ei pane. Kyseessä esikoinen, joten tämä tekee tilanteesta tämän.

Ja seksi ei sitten ole kiusallisempaa??

Ihmeellinen ajatusmaailma, että naisen runkkauksessa olisi jotain omituista tai kiellettyä tai kiusallista. Mutta ilmeisesti miehen ei.

Luojan kiitos meillä puhutaan näistä asioista suoraan ja rehellisesti ja jos mies ei halua edes tehdä mulle mitään tai jos haluan vain touhuta yksinäni, niin saan vapaasti rauhaa runkkaamiseen tai mies voi tulla katsomaankin niin halutessaan. Kamalan hankalan kuuloinen seksielämä tuollainen.

Mihin sinä ajattelit vauvan tunkea sitten kun miehesi kanssa seksiä harrastat, jos EI kerran voi olla samassa asunnossa

vauvan kannalta on ihan Sama mitä äiti viereisessä huoneessa tekee tyydyttääkö itseään vai onko seksituokio menossa

Minä voisin harrastaa miehen kanssa seksiä, muutenkin kuin yhdyntänä. koitinkin ehdottaa tätä. Mies ei ilmeisesti. Miehen vastaus on tyyliin en tiedä, kun kysyn asiaa. Miehen kanssa seksi tuntuu ihan ok:lta toisessa huoneessa, kuin vauva on nukkumassa samassa kämpässä. Nyt sain vastaukseskis, että mies pitää minua nyt potilaana ennen jälkitarkastusta. Hän ei voi panna kanssani, koska vuosin verta. Kysyin, että miksi voi sitten aina panna minua menkkojen aikaan. Miehen mielestä menkkavuoto on eri asia, kuin jälkivuoto. Jälkivuoto mulla loppui siis ihan muutaman päivän sisään. Olen itkenyt nyt koko päivän.

Alkuperäinen kirjoittaja tä hä;30337699:
Ja seksi ei sitten ole kiusallisempaa??

Ihmeellinen ajatusmaailma, että naisen runkkauksessa olisi jotain omituista tai kiellettyä tai kiusallista. Mutta ilmeisesti miehen ei.

Luojan kiitos meillä puhutaan näistä asioista suoraan ja rehellisesti ja jos mies ei halua edes tehdä mulle mitään tai jos haluan vain touhuta yksinäni, niin saan vapaasti rauhaa runkkaamiseen tai mies voi tulla katsomaankin niin halutessaan. Kamalan hankalan kuuloinen seksielämä tuollainen.

Itsekin olen seksiasioista puhumisessa erittäin avoin ja koitan puhua miehen kanssa. Mies sen sijaan on pitänyt asioista puhmista tarpeettomana tai jopa kiusallisena. Tämä on ollut ennenkin ongelmana.

Minäkin ehdottaisin vaikka suuseksiä. Seksi ei ole yhdynnän synoyymi. Mutta jos seksi ennen jälkitarkastusta ei edelleenkään tunnu hänestä hyvältä idealta, niin sitten sinä joko masturboit tai sitten odottelet panetuksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30337878:
Minäkin ehdottaisin vaikka suuseksiä. Seksi ei ole yhdynnän synoyymi. Mutta jos seksi ennen jälkitarkastusta ei edelleenkään tunnu hänestä hyvältä idealta, niin sitten sinä joko masturboit tai sitten odottelet panetuksessa.

69 vois olla hyvä. Tosin en minäkään näe tässä muita vaihtoehtoja,kuin nuo mitä ehdotit, ainakaan näillä korteilla.

Yhteistyössä