Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kkk:AP: kerro hiukan taustoja. Kuinka kauan olette olleet yhdessä, kuinka vanhoja olette ja onko teillä lapsia. Ei se nyt asiaan mitenkään vaikuta oletteko 21- vai 41-vuotiaita, mutta minua vain kiinnostaa.
Ja tuohon sinun aiheesesi. Minusta on lohduttavaa kuitenkin että miehesi on pahoillaan asiasta. Tilanne on kauhea, mutta vielä pahempi se olisi jos sinä et edes saisi päättää suhteenne kohtalosta, ts. jos mies haluaisikin jättää sinut.
Voimia!
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Miksi ihmeessä ihmiset tunnustaa syrjähyppynsä, jos kyseessä on yksittäinen moka?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Miksi ihmeessä ihmiset tunnustaa syrjähyppynsä, jos kyseessä on yksittäinen moka?
Mietin tätäkin että miks piti kaikki pilata että ton kerto, ois eläny sen kanssa sitten mutta tais kolkuttaa liikaa mielessä.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja kkk:AP: kerro hiukan taustoja. Kuinka kauan olette olleet yhdessä, kuinka vanhoja olette ja onko teillä lapsia. Ei se nyt asiaan mitenkään vaikuta oletteko 21- vai 41-vuotiaita, mutta minua vain kiinnostaa.
Ja tuohon sinun aiheesesi. Minusta on lohduttavaa kuitenkin että miehesi on pahoillaan asiasta. Tilanne on kauhea, mutta vielä pahempi se olisi jos sinä et edes saisi päättää suhteenne kohtalosta, ts. jos mies haluaisikin jättää sinut.
Voimia!
9v. ollaan oltu yhdessä, lapsia 3. mies 35, minä 29.
Musta tuntuu tällä hetkellä että ois parempi jos mies tosiaan lähtis jonkun muun matkaan, meidän ei tarviis tästä sotkusta sitten puhua. En jaksa/halua puhua kun se on hirvee asia.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja kkk:AP: kerro hiukan taustoja. Kuinka kauan olette olleet yhdessä, kuinka vanhoja olette ja onko teillä lapsia. Ei se nyt asiaan mitenkään vaikuta oletteko 21- vai 41-vuotiaita, mutta minua vain kiinnostaa.
Voimia!
9v. ollaan oltu yhdessä, lapsia 3. mies 35, minä 29.
Musta tuntuu tällä hetkellä että ois parempi jos mies tosiaan lähtis jonkun muun matkaan, meidän ei tarviis tästä sotkusta sitten puhua. En jaksa/halua puhua kun se on hirvee asia.
Alkuperäinen kirjoittaja kkk:Tapahtuiko pettäminen nyt viikonloppuna humalassa vai?
Ihmettelen että et vaikuta täällä palstaillessa olevan täynnä "pyhää vihaa". Kai se vaan pistää hiljaiseksi kun omalle kohdalle sattuu, eivätkä mehevät kostotoimet enää niin kiinnosta kun ei niillä mitään voi korjata.
Kai nyt kuitenkin aiot antaa asiasta tiedon myös serkullesi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voimia sinulle! Minä en voisi antaa anteeksi pettämistä; ei tuo mies olisi enään se sama jota rakastin ja rakastan.... Älä kuitenkaan tee päätöksiä vielä, odota hetki, keskustele sitten miehesi kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kyllä sitä on niin sekasi ajatuksineen ettei mitään rajaa. Ei oikeen uni tullu yöllä, nyt kyllä väsyttäis. Katoin mr.bean filmiä yöllä =) Siinä ainakin saa nauraa.
Miten sitä lie jaksaa valvoa tonne puolille öin, pitäis pari rakettia ampua lapsien kanssa, sais ne edes uutta vuotta juhlia.
Itellä ei hirveesti ole fiiliksiä mutta jospa edes hiukan sais.
Tossa yöllä mietiskelin että pitäiskö mun serkun vaimolle soittaa, tiedän että hermostun mutta niin törkeesti teki hänkin, mukamas kaveri ollu.