Mä olen ollut kotona kouluikään asti (lukuunottamatta seurakunnan kerhoa yhden vuoden ajan ) ja kattokaa nyt mitä mustakin on tullut. :xmas:

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen ollut kotona kouluikään asti (lukuunottamatta seurakunnan kerhoa yhden vuoden ajan ) ja kattokaa nyt mitä mustakin on tullut. :xmas:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen ollut kotona kouluikään asti (lukuunottamatta seurakunnan kerhoa yhden vuoden ajan ) ja kattokaa nyt mitä mustakin on tullut. :xmas:![]()
![]()
ainakin ahkera ja tunnollinen palstailija!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen ollut kotona kouluikään asti (lukuunottamatta seurakunnan kerhoa yhden vuoden ajan ) ja kattokaa nyt mitä mustakin on tullut. :xmas:![]()
![]()
ainakin ahkera ja tunnollinen palstailija!![]()
Johtuiskohan tuosta seurakunnan kerhosta? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Scarlett, täällä toinen samalla taustalla. Mä syytän seurakunnan kerhoa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Scarlett, täällä toinen samalla taustalla. Mä syytän seurakunnan kerhoa :xmas:
Joo se yksi vuosi taisi pilata mut. Onneksi en 5-vuotiaana suostunut jäämään kerhoon joten säästyin paljolta, kun en ollut kerhossa kahta vuotta. :xmas:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Scarlett, täällä toinen samalla taustalla. Mä syytän seurakunnan kerhoa :xmas:
Joo se yksi vuosi taisi pilata mut. Onneksi en 5-vuotiaana suostunut jäämään kerhoon joten säästyin paljolta, kun en ollut kerhossa kahta vuotta. :xmas:![]()
Mä olin 2,5-vuotiaasta kouluikäiseksi :'(