[QUOTE="kotiäiti";24671641]No täällä se yks kotiäiti sieltä toisesta ketjusta, joka ilmeisesti tämän aloituksen sai aikaiseksi. En nyt todellakaan lukenut näitä juttuja kokonaan, mutta mitä helvettiä tämä kotona lasten hoito sitten on jos ei työtä???? Ei täällä ainakaan vaan loruilla ja kahvitella muitten mammojen kanssa. Enkä vaatinutkaan samaa palkkaa kuin koulutetut lastenhoitajat, vaan kohtuu korvausta, jota 280/kk ei ole! Joku jossain muualla puhui lasten "katsomisesta". Ei oo ainakaan meiän muksut oppinu syömään, pois vaipoista, puhumaan, käytöstapoja jnejnejne, noin niinku esimerkkinä pari asiaa mainitakseni, pelkällä "katsomisella". Kyllä tää on ihan jatkuvaa kasvatustyötä!!!!! Ei pelkästään hoitamista, vaan myös sitä kasvatusta. Huoh, olen nyt vaan liian väsynyt tähän keskusteluun... Ei etes ole tapaistani tällasista provosoitua, mutta alkaa vaan nyppimään kuulla joka puolelta tuota paskaa, että kotiäitiys on jotain sohvalla makoilua.[/QUOTE]
Suomalaine on niin helvetin juntti, että se ei ymmärrä, että kakaroita ei vain pelkästään tehdä, vaan ne pitäisi ihan itse kasvattaa, ei niitä kuulu opettajan eikä lastentarhanopetajan kasvattaa, vaan ihan itse ne pitäisi kasvattaa, opettaa tekemään hommansa, kantamaan velvollisuutensa, ottamaan toiset huomioon.
mutta ei. _Teinit hakkaavat bussikuskit, soittavat suutaan, miehet hakkaavat puolisonsa, öykkäröivät heikoimmille (puhelinmyyjät ja nuoret tytöt). Kukaan ei ole kasvattanut näitä ihmisiä.
Joten suurimmalle osalle se vanhemmuus on makoilua, kun se on just sitä, että laitetaan kersat spraymaalaamaan siltojen alta tai laitetaan ne leikkipuistoon rikkomaan ja sotkemaan tai laitetaan ne tielle niin itse voi katsella rauhassa telkkaria tai käydä salilla.
Suomalaiselle kasvatus on sitä, että opettaa kersansa kiusaamaan toisia ja päjräämään näin elämässä. Tyhmiä, ilkeitä ihmisiä.