Ei perxxxx. Koira ruokakaupassa !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suututtaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suututtaa

Vieras
Jo oli taas törkeyden huippu eräässä isossa Prismassa tässä pari päivää sitten. Äijä kantoi takkinsa suojassa pientä chiua. Voi helxxxx.

OLI KOIRA KUIN PIENI HYVÄNSÄ, EI SITÄ TARTTE ELINTARVIKELIIKKEESEEN TUODA !!!!

Me kans käytiin Prismassa toissapäivänä niin ostoskärryissä oli kopan tapasessa koiranpentu, eikä kovin pieni enää, teki mieli sanoo, mut oon se joka ei kehtaa :ashamed:

Jep...väärinhän tuo setä teki, mutta älkää nyt hermojanne tuon takia menettänyt, sillä faktaa on se, että kyllä niitä koiria tullaan siellä kaupassa näkemään jatkossakin ja ihan luvalla (opaskoira).

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Jep...väärinhän tuo setä teki, mutta älkää nyt hermojanne tuon takia menettänyt, sillä faktaa on se, että kyllä niitä koiria tullaan siellä kaupassa näkemään jatkossakin ja ihan luvalla (opaskoira).

Tuo taskukoira tuskin oli opaskoira. Ihan eri juttu.

sokeilla eriasia,mutta muita koskee elintarvikelaki joka kieltää eläinten tuonnin sisään kauppaan..itse myyjänä joutunut muutaman kerran huomauttamaan ja kohteliaasti ohjaamaan nelijalkaiset asiakkaat ulos kaupasta

Alkuperäinen kirjoittaja suututtaa:

En tarkoittanutkaan, että chihu oli opaskoira, vaan että ei kannata turhaan omia hermojaan menettää ja vittuuntua siitä, että koira on kaupassa, sillä opaskoirilla siihen on kuitenkin oikeus.

Toki jos koiran kaupassa näkee (ei opaskoiran) niin siitä voi vaikka henkilökunnalle mainita ja he pyytävät asiakasta sitten viemään koiran kaupasta pois...ei siis tarvitse itse vetää mitään suuttumuksia tms. Eli ei kannata turhaan sitä omaa energiaansa hukata ja pauhata :)

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Jep, opas- ja avustajakoirat saa tulla liikkeisiin ja busseihinkin vaikka niissä olisi superhyperallergisia.

Juurikin näin. Itse otin opaskoiran mukaan tiloihin, jonne koiria ei saa viedä, mutta opaskoiraan ei tosiaan MITKÄÄN kiellot päde.

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
sokeilla eriasia,mutta muita koskee elintarvikelaki joka kieltää eläinten tuonnin sisään kauppaan..itse myyjänä joutunut muutaman kerran huomauttamaan ja kohteliaasti ohjaamaan nelijalkaiset asiakkaat ulos kaupasta

Juu, kerran näin yhden nelisjalkaisen juopon kaupassa mutta rauhassa sai harhailla siellä alepan käytävillä.

Teoriassa tai käytännössäkään se koira ei elintarvikkeita saastuta siellä takin sisällä ollessaan, ja äijän ympärillä pöllyää varmaan sama määrä allergeeneja oli koira mukana tai ei. Mut ai että rassaa tuollaiset tyypit, jotka oikovat yhteisiä sääntöjä itselleen sopivaksi! Ei se koiran pieni koko tee siitä yhtään sen etuoikeutetumpaa elukkaa kuin muutkaan.

Kerran oon nähnyt avustajakoiran kaupassa auttamassa emäntäänsä ostoksilla. Siellä se makasi lattialla koska sen palveluita ei just silloin tarvittu:)

nyt tulee varmaan noottia mut koiria on aika riskialtista jätää kaupan ulkopuolel ja varsinkin rotukoiria ...itse kyl jätän ja mukaan otan koska tarvii sen lenkin eikä kunto kestä että koira saisi sitten pitkän lenkin vielä sen jälkeen kun tulen itse kaupast...en kyllä haluis että irlanninsusikoirat j avastaavat ois aina mukana kaupas....mut pienet ei haittaa koska enemmän pöpöjä tulee pelkästään ihmisten ulos hengityksen mukana niihin elintarvikkeisin ja käsien sitten....

En tarkoittanutkaan, että chihu oli opaskoira, vaan että ei kannata turhaan omia hermojaan menettää ja vittuuntua siitä, että koira on kaupassa, sillä opaskoirilla siihen on kuitenkin oikeus.

Toki jos koiran kaupassa näkee (ei opaskoiran) niin siitä voi vaikka henkilökunnalle mainita ja he pyytävät asiakasta sitten viemään koiran kaupasta pois...ei siis tarvitse itse vetää mitään suuttumuksia tms. Eli ei kannata turhaan sitä omaa energiaansa hukata ja pauhata :)

pikkasen liian myöhäistä koirakammoiselle..tossa vaiheessa on jo energiaa ja hermoja menny. |O mutta kun suurin osa koiraomistajista ei tajuu että jollekin koira voi olla ongelma.

Alkuperäinen kirjoittaja ..heh..:
nyt tulee varmaan noottia mut koiria on aika riskialtista jätää kaupan ulkopuolel ja varsinkin rotukoiria ...itse kyl jätän ja mukaan otan koska tarvii sen lenkin eikä kunto kestä että koira saisi sitten pitkän lenkin vielä sen jälkeen kun tulen itse kaupast...en kyllä haluis että irlanninsusikoirat j avastaavat ois aina mukana kaupas....mut pienet ei haittaa koska enemmän pöpöjä tulee pelkästään ihmisten ulos hengityksen mukana niihin elintarvikkeisin ja käsien sitten....

Juu, mieluummin kieltäisin nuo perk...juopot ja narkkarit: likaisia, haisevia ja sairaita. Yök!

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

pikkasen liian myöhäistä koirakammoiselle..tossa vaiheessa on jo energiaa ja hermoja menny. |O mutta kun suurin osa koiraomistajista ei tajuu että jollekin koira voi olla ongelma.

Kyllä mä uskon, että suurin osa sen tajuaa...aika murto-osa kun kuuluu siihen kastiin, jotka vievät koiran kauppaan.

[....mut pienet ei haittaa koska enemmän pöpöjä tulee pelkästään ihmisten ulos hengityksen mukana niihin elintarvikkeisin ja käsien sitten....[/quote]

Huhhuh, mitä tekstiä. Tällainen toteamus pitäisi allekirjoituttaa elintarvikeviranomaisilla. Et taida laisinkaan tietää, miten tarkka laki on tällaisista jutuista.

Kyllä mä uskon, että suurin osa sen tajuaa...aika murto-osa kun kuuluu siihen kastiin, jotka vievät koiran kauppaan.

no en tarkottanu pelkästään kauppaan. :whistle: moni päästää koiran ihan lähelle kun kävelee ohi, tai antaa tulla nuuhkii dösäpysäkillä ym.

mutta kun se oma pieni karvanaama on niin söpö... :heart: |O :/

v*tuttaa kun joutuu sanoo et voisitko ottaa dogin pois..ja sit saa vielä ilkeen tuijotuksenkin. :headwall:

tiedän...mutta ajattele sitä ihmismäärää miköä päivittäin tutkii elintarvikkeit akaupassa..siis asiakkaat ...yskii ,köhii käyny ties misä käsillään j akoskeneet ties kuinka moneen kaitreeseen ,ovennuppiin jne....eli jos pöpöjä' rupoee pelkäämään ni otapa joskus selvää paljonko pöpöjä on kauppakärryn kaiteessa...meil oli aseptiikka kurssil siit ja se on kaupan likaisin paikka...

[....mut pienet ei haittaa koska enemmän pöpöjä tulee pelkästään ihmisten ulos hengityksen mukana niihin elintarvikkeisin ja käsien sitten....

Huhhuh, mitä tekstiä. Tällainen toteamus pitäisi allekirjoituttaa elintarvikeviranomaisilla. Et taida laisinkaan tietää, miten tarkka laki on tällaisista jutuista.tiedän...mutta ajattele sitä ihmismäärää miköä päivittäin tutkii elintarvikkeit akaupassa..siis asiakkaat ...yskii ,köhii käyny ties misä käsillään j akoskeneet ties kuinka moneen kaitreeseen ,ovennuppiin jne....eli jos pöpöjä' rupoee pelkäämään ni otapa joskus selvää paljonko pöpöjä on kauppakärryn kaiteessa...meil oli aseptiikka kurssil siit ja se on kaupan likaisin paikka...

Ajatellaas asiaa sen pienen koiran kannalta. Tekikö se jotain pahaa, ymmärsin että pieni vilaus vain näkyi takin alta? Mikä tuossa nyt suututti, en ymmärrä miten se koira sotki kauppaa, että vallan elintarvikeviranomaisia pitäisi kutsua. Kiltti setä kun ei jättänyt pihalle palelemaan. En ole koirafani, sellaista en omista, enkä tule omistamaan mutta rajansa kaikella suuttumisillakin.

no en tarkottanu pelkästään kauppaan. :whistle: moni päästää koiran ihan lähelle kun kävelee ohi, tai antaa tulla nuuhkii dösäpysäkillä ym.

mutta kun se oma pieni karvanaama on niin söpö... :heart: |O :/

v*tuttaa kun joutuu sanoo et voisitko ottaa dogin pois..ja sit saa vielä ilkeen tuijotuksenkin. :headwall:

Noi on kamalia tilanteita koirakammoselle.

Yhteistyössä